abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218928570
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Evert en Janneke hebben een flink klushuus gekocht, zo te zien.
Nou en of, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het lijken me wel doorzetters en harde werkers allebei, alleen alles zelf doen wordt toch een hele kluif. En dan maar 2,5 maand de tijd.
pi_218928581
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb zoveel vragen bij wat AM schrijft over geld verdienen dmv inzetten van je kinderen op instagram.
Ze zegt dat er dringend wetgeving nodig is, en dat er echt dingen moeten veranderen.
Vindt zij dan ook dat dit voor haarzelf geldt, of doet zij het allemaal goed (qua kinderen online gooien)?
Ja en dan zo ranten op de kinderpostzegels 🤦🏼♀
pi_218928584
Het viel me gisteren op dat Sanneke haar huid zo rustig is. Vandaag deelde ze een story waarin ze zegt dat ze dat zalfje weer is gaan gebruiken. Wat fijn dat dat zo goed werkt.
En het filmpje op de bakfiets vond ik ook leuk om te zien. Ik hoop dat ze dat vaker laat zien.
pi_218928586
AM heeft toch altijd geroepen dat die reismevrouw geen samenwerking was? Ik zag haar naam van de week omrand in de agenda staan.
pi_218928593
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:01 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou en of, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het lijken me wel doorzetters en harde werkers allebei, alleen alles zelf doen wordt toch een hele kluif. En dan maar 2,5 maand de tijd.
Mooi project! Maar 2,5 maand lijkt mij niet heel realistisch.
pi_218928601
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:01 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
2,5 maand de tijd? Wow, dat is wel heel weinig tijd. Verbouwingen lopen volgens mij standaard uit. Lijkt me wel een leuk en karakteristiek huis wat ik er zo van kon zien.
pi_218928612
Ik moet bij AM vooral lachen om haar core training om niet als een zoutzak op de motor te zitten. Ik zeg: bespaar je de moeite meid!
pi_218928617
En er is weer veel Toffeefee naar de fluflu’s gegaan zeg. Zie de dozen veel voorbijkomen
pi_218928632
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:53 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zag gisteren een story voorbij komen van de Rotterdamse Poetsqueen over haar ICSI traject. Ik vind het zo bewonderingswaardig hoe open zij erover is en als ik iemand een kindje toewens is zij het. Vind haar altijd heel erg lief en down to earth overkomen.
Ook al denk ik het mijne over zulke trajecten, poetsqueen is inderdaad een erg lieve meid, ze komt oprecht over en heb al veel van haar geleerd.

Ik hoop dat zij niet het volgende slachtoffer is van de influencer cultuur waar principes makkelijk overboord worden gegooid voor nog meer samenwerkingen en geld (al zit dat bij hun geloof ik wel goed). Ik denk dat Charo wel iemand is die met beide benen op de grond blijft staan.
pi_218928655
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:05 schreef proud_mami het volgende:

[..]
2,5 maand de tijd? Wow, dat is wel heel weinig tijd. Verbouwingen lopen volgens mij standaard uit. Lijkt me wel een leuk en karakteristiek huis wat ik er zo van kon zien.
Nou ja, ze zei dat ze over 2,5 uit hun oude woning moeten.
Verbouwing zal dan zeker weten niet af zijn.
pi_218928663
Ik ben zegmaarfem gaan volgen, die vind ik leuk. Wel fluflu, dus wat gesponsord hier of daar. Ze is wel moeder maar brengt niet overdreven vaak die kinderen in beeld of dat ze verplicht iets moeten werken voor haar filmpjes ofzo.
Tot nu toe vind ik haar leuk. Dacht misschien een tip voor wie haar nog niet volgt en gewoon leuke nuchtere content zoekt.
:)
pi_218928671
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Maar ze is niet naar de beurs gegaan zei ze gisteren, ze voelde zich niet goed genoeg.
Bijzonder dat ze een me time moment schrapt.
Maar ze is wel naar de nagelstyliste geweest met cadeautjes voor haar ivm een of ander prijs die ze gewonnen heeft.
pi_218928775
Fijn dat we er weer zijn!!!

Ben toch wel nieuwsgierig of we bij AM iets over haar reis met Sam te zien gaan krijgen. Ergens vind ik het gek dat ze er bijna niks over zegt. (wat overigens prima is als Sam dat bijv niet wilt)
pi_218928780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef Post-its het volgende:

[..]
Maar ze is wel naar de nagelstyliste geweest met cadeautjes voor haar ivm een of ander prijs die ze gewonnen heeft.
Ja dat zag ik
Was gisteren volgens mij
pi_218928834
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Het viel me gisteren op dat Sanneke haar huid zo rustig is. Vandaag deelde ze een story waarin ze zegt dat ze dat zalfje weer is gaan gebruiken. Wat fijn dat dat zo goed werkt.
En het filmpje op de bakfiets vond ik ook leuk om te zien. Ik hoop dat ze dat vaker laat zien.
Sanneke eindelijk op de bakfiets was inderdaad leuk! Volgens mij vond Mijan het ook leuk!
pi_218928844
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:08 schreef Earring het volgende:
En er is weer veel Toffeefee naar de fluflu’s gegaan zeg. Zie de dozen veel voorbijkomen
Zelfs dbm heeft hem gekregen, zouden ze bij toffeefee zo wanhopig zijn 🫣 (en zou Debbie hem dan ook gekregen hebben?)
pi_218928938
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zelfs dbm heeft hem gekregen, zouden ze bij toffeefee zo wanhopig zijn 🫣 (en zou Debbie hem dan ook gekregen hebben?)
Dan gaan we ongetwijfeld nog zien
Want dat zal de voorwaarde zijn
pi_218929067
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef Post-its het volgende:

[..]
Doosjes watterdrop en een zelfgemaakte kaars 🥳
pi_218929079
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:10 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Ook al denk ik het mijne over zulke trajecten, poetsqueen is inderdaad een erg lieve meid, ze komt oprecht over en heb al veel van haar geleerd.

Ik hoop dat zij niet het volgende slachtoffer is van de influencer cultuur waar principes makkelijk overboord worden gegooid voor nog meer samenwerkingen en geld (al zit dat bij hun geloof ik wel goed). Ik denk dat Charo wel iemand is die met beide benen op de grond blijft staan.
Hoe bedoel je? Mag ook privé als het teveel offtopic is.
pi_218929093
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:19 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Doosjes watterdrop en een zelfgemaakte kaars 🥳
En een stempel
pi_218929100
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:07 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik moet bij AM vooral lachen om haar core training om niet als een zoutzak op de motor te zitten. Ik zeg: bespaar je de moeite meid!
Ik verbaasde me ook dat de eigenaar van de motortour in IJsland vindt dat ze voldoende ervaring heeft voor de tocht. Zou ze hem andere filmpjes sturen als dat ze op insta plaatst? Want ik vind haar nog steeds angstig en voorzichtig rijden.
pi_218929104
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:47 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sanneke eindelijk op de bakfiets was inderdaad leuk! Volgens mij vond Mijan het ook leuk!
Nu hopen dat het niet te veel gaat waaien, regenen, te koud is.
pi_218929108
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik verbaasde me ook dat de eigenaar van de motortour in IJsland vindt dat ze voldoende ervaring heeft voor de tocht. Zou ze hem andere filmpjes sturen als dat ze op insta plaatst? Want ik vind haar nog steeds angstig en voorzichtig rijden.
Ja ik denk dat ze alleen maar een blok aan het been is van die groep.
En waarschijnlijk nog ongewild met je snufferd op insta.
pi_218929121
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb zoveel vragen bij wat AM schrijft over geld verdienen dmv inzetten van je kinderen op instagram.
Ze zegt dat er dringend wetgeving nodig is, en dat er echt dingen moeten veranderen.
Vindt zij dan ook dat dit voor haarzelf geldt, of doet zij het allemaal goed (qua kinderen online gooien)?
Nee, want zij overlegt alles met haar kinderen en die vinden het goed, zelfs de 2 jongsten 🙄

Maar omdat zij met de minister gaat praten (..) gaat er gaat vast iets veranderen.. 😂
pi_218929131
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:22 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja ik denk dat ze alleen maar een blok aan het been is van die groep.
En waarschijnlijk nog ongewild met je snufferd op insta.
Dat zou ik heel lullig vinden voor de rest van de groep. Dat er iemand is die de groep ophoudt. Je betaalt er veel geld voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')