Nou en of, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het lijken me wel doorzetters en harde werkers allebei, alleen alles zelf doen wordt toch een hele kluif. En dan maar 2,5 maand de tijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Evert en Janneke hebben een flink klushuus gekocht, zo te zien.
Ja en dan zo ranten op de kinderpostzegels 🤦🏼♀quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb zoveel vragen bij wat AM schrijft over geld verdienen dmv inzetten van je kinderen op instagram.
Ze zegt dat er dringend wetgeving nodig is, en dat er echt dingen moeten veranderen.
Vindt zij dan ook dat dit voor haarzelf geldt, of doet zij het allemaal goed (qua kinderen online gooien)?
Mooi project! Maar 2,5 maand lijkt mij niet heel realistisch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:01 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou en of, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het lijken me wel doorzetters en harde werkers allebei, alleen alles zelf doen wordt toch een hele kluif. En dan maar 2,5 maand de tijd.
2,5 maand de tijd? Wow, dat is wel heel weinig tijd. Verbouwingen lopen volgens mij standaard uit. Lijkt me wel een leuk en karakteristiek huis wat ik er zo van kon zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:01 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou en of, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het lijken me wel doorzetters en harde werkers allebei, alleen alles zelf doen wordt toch een hele kluif. En dan maar 2,5 maand de tijd.
Ook al denk ik het mijne over zulke trajecten, poetsqueen is inderdaad een erg lieve meid, ze komt oprecht over en heb al veel van haar geleerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:53 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zag gisteren een story voorbij komen van de Rotterdamse Poetsqueen over haar ICSI traject. Ik vind het zo bewonderingswaardig hoe open zij erover is en als ik iemand een kindje toewens is zij het. Vind haar altijd heel erg lief en down to earth overkomen.
Nou ja, ze zei dat ze over 2,5 uit hun oude woning moeten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:05 schreef proud_mami het volgende:
[..]
2,5 maand de tijd? Wow, dat is wel heel weinig tijd. Verbouwingen lopen volgens mij standaard uit. Lijkt me wel een leuk en karakteristiek huis wat ik er zo van kon zien.
Maar ze is wel naar de nagelstyliste geweest met cadeautjes voor haar ivm een of ander prijs die ze gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar ze is niet naar de beurs gegaan zei ze gisteren, ze voelde zich niet goed genoeg.
Bijzonder dat ze een me time moment schrapt.
Ja dat zag ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef Post-its het volgende:
[..]
Maar ze is wel naar de nagelstyliste geweest met cadeautjes voor haar ivm een of ander prijs die ze gewonnen heeft.
Sanneke eindelijk op de bakfiets was inderdaad leuk! Volgens mij vond Mijan het ook leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Het viel me gisteren op dat Sanneke haar huid zo rustig is. Vandaag deelde ze een story waarin ze zegt dat ze dat zalfje weer is gaan gebruiken. Wat fijn dat dat zo goed werkt.
En het filmpje op de bakfiets vond ik ook leuk om te zien. Ik hoop dat ze dat vaker laat zien.
Zelfs dbm heeft hem gekregen, zouden ze bij toffeefee zo wanhopig zijn 🫣 (en zou Debbie hem dan ook gekregen hebben?)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:08 schreef Earring het volgende:
En er is weer veel Toffeefee naar de fluflu’s gegaan zeg. Zie de dozen veel voorbijkomen
Dan gaan we ongetwijfeld nog zienquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zelfs dbm heeft hem gekregen, zouden ze bij toffeefee zo wanhopig zijn 🫣 (en zou Debbie hem dan ook gekregen hebben?)
Doosjes watterdrop en een zelfgemaakte kaars 🥳quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef Post-its het volgende:
[..]
Maar ze is wel naar de nagelstyliste geweest met cadeautjes voor haar ivm een of ander prijs die ze gewonnen heeft.
Hoe bedoel je? Mag ook privé als het teveel offtopic is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:10 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ook al denk ik het mijne over zulke trajecten, poetsqueen is inderdaad een erg lieve meid, ze komt oprecht over en heb al veel van haar geleerd.
Ik hoop dat zij niet het volgende slachtoffer is van de influencer cultuur waar principes makkelijk overboord worden gegooid voor nog meer samenwerkingen en geld (al zit dat bij hun geloof ik wel goed). Ik denk dat Charo wel iemand is die met beide benen op de grond blijft staan.
En een stempelquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Doosjes watterdrop en een zelfgemaakte kaars 🥳
Ik verbaasde me ook dat de eigenaar van de motortour in IJsland vindt dat ze voldoende ervaring heeft voor de tocht. Zou ze hem andere filmpjes sturen als dat ze op insta plaatst? Want ik vind haar nog steeds angstig en voorzichtig rijden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:07 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik moet bij AM vooral lachen om haar core training om niet als een zoutzak op de motor te zitten. Ik zeg: bespaar je de moeite meid!
Nu hopen dat het niet te veel gaat waaien, regenen, te koud is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sanneke eindelijk op de bakfiets was inderdaad leuk! Volgens mij vond Mijan het ook leuk!
Ja ik denk dat ze alleen maar een blok aan het been is van die groep.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik verbaasde me ook dat de eigenaar van de motortour in IJsland vindt dat ze voldoende ervaring heeft voor de tocht. Zou ze hem andere filmpjes sturen als dat ze op insta plaatst? Want ik vind haar nog steeds angstig en voorzichtig rijden.
Nee, want zij overlegt alles met haar kinderen en die vinden het goed, zelfs de 2 jongsten 🙄quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb zoveel vragen bij wat AM schrijft over geld verdienen dmv inzetten van je kinderen op instagram.
Ze zegt dat er dringend wetgeving nodig is, en dat er echt dingen moeten veranderen.
Vindt zij dan ook dat dit voor haarzelf geldt, of doet zij het allemaal goed (qua kinderen online gooien)?
Dat zou ik heel lullig vinden voor de rest van de groep. Dat er iemand is die de groep ophoudt. Je betaalt er veel geld voor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:22 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze alleen maar een blok aan het been is van die groep.
En waarschijnlijk nog ongewild met je snufferd op insta.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |