Mocht iets meer mand zijn, maar precies het verhaal van MB! Ze kan daar niet swifferen, ga eens opzoeken hoeveel mensen dit beamen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:46 schreef lila01 het volgende:
Ik zag deze reactie op een stuk op Facebook van Kek mama over Michelle 🫢
Michelle en eerlijk en openhartig? 😂 De vrouw die 24/7 op haar telefoon zit en blijkbaar geen minuut haar leven kan leiden zonder dat perfect gestyled in beeld te brengen, incl. zwoele blikken in de camera en kinderen die al exact weten waneer t liefdevolle (cringe) toneelstukje gespeeld moet worden? De vrouw die kritische vragen/opmerkingen op haar insta posts binnen 5 minuten verwijderd en de plaatser per direct blokt (incl iedereen die een kritische reactie liked) 🤣. Deze dame is in een paar jaar tijd enorm veranderd, alles voor de maximale aandacht, likes en de stroom lucratieve spon deals 🤑, daar zit zeer weinig eerlijk en oprecht bij hoor. Het sprookje van de "liefde is liefde" poly bijvoorbeeld, behalve dan dat het al een hele lange tijd niet zo lekker liep tussen haar en Koen (maar wel maar kinderen blijven krijgen), ze eerder het swingen daarom al eens uitprobeerden, dan mevrouw verliefd word op fangirl Jacqueline en een poly de volgende poging wordt de relatie nieuw leven in te blazen, tot ook daar t nieuwe weer vanaf is en ze al vrij snel wéér een ander vind om zich mee te vermaken (een getrouwde ex-PSV'er) waar ze 1,5 jaar lang mee vreemdgaat, tot de andere 2 daar begin dit jaar achter komen. Maar ja, net "the Farm" gekocht, midden in een verbouwing oa gefinancierd dmv nog meer spon deals, dus houden ze het perfecte plaatje nog maandenlang in stand. Eind vh liedje is dat de overbetaalde influencer, met papa met centjes, de enige is die er nog woont, en zitten de andere 2 ieder op een andere Center Parcs, zien 4 en 3 kinderen ineens hun opgedrongen broertjes en zusje totaal niet meer, en hebben ze hun mama nu te delen met "een village" (zeg maar heel kek Amsterdam en Brabant bij elkaar) aan bff's, een nanny, en opa en oma die de boel draaiende houden, terwijl Mies druk is met filmpjes schieten en maximaal dramatisch en klef doen met de hele village en diens moeder 🤣. Leuk je zakken vullen dmv dagelijks meerdere keren je 4 kinderen tot in de badkamer te filmen (en dat door de vrouw met een misbruikverleden; hoog tijd ook dat daar eens regels voor komen), nietszeggende kekke Amsterdamse "zaken"dates en feestjes, en podcasts die maar half verstaanbaar zijn en waar geen touw aan vast te knopen valt 😂. Sorry, maar op mij komt t vooral maximaal leeg over. Maar dat alles wél ten koste van 7 kinderen die (nog) niet weten wat ze overkomt, maar hier uiteindelijk de dupe van zijn.
Zelfs op het schoolplein 🤦♀quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:32 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie draagt buitenshuis vrijwel
altijd haar zonnebloemketting. Schoolplein, supermarkt, rondje Zeeman.
Nou, dit. Nergens voor nodig die vijandigheid.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dames, zullen we gewoon een beetje vriendelijk blijven doen?
Het is een fluflu topic maar je refereert altijd binnen je eigen kader natuurlijk.
Hoeven we elkaar toch niet zo af te zeiken?
Ik denk dat haar ex misschien wel iets ervan gezegd heeft. Na al die drama en ellende. Best goed, maar ondertussen staan de kids nog pontificaal op haar tijdlijn én die van MBOLquote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:22 schreef Dievanhiernaast het volgende:
In Jacqueline haar weekoverzicht wordt haar vriendin niet (meer) afgeschermd.
Haar zoon wel, vraag me toch stiekem af wat haar tot deze keuze heeft aangezet (ik kan t alleen maar toejuichen hoor, maar vind t zo'n omslag)
Is het de bedoeling dit soort berichten hier te plaatsen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:46 schreef lila01 het volgende:
Ik zag deze reactie op een stuk op Facebook van Kek mama over Michelle 🫢
.........
Vreselijk. Als het over de man-vrouw-verdeling gaat, werkt ze meer dan fulltime, heus waar. Maar voor haar kinderen geldt dat blijkbaar niet aldms werk, omdat ze het zelf willen ofzo?! Heel benieuwd hoe zo'n gesprek gaat, al verwacht ik dat ze kritische vragen niet eens hoort, dat hebben we eerder gezien in interviews. Gewoon je eigen preek herhalen en verder leven in je sprookje...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:15 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Kinderpostzegels is kinderarbeid![]()
Echt Annemarie, ga eens even in de spiegel kijken en je dan diep schamen...
Dankjewel voor je uitlegquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:59 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Ik denk (gewerkt in de wereld van de Ministeries) dat ze is uitgenodigd voor een zogenaamd 'ronde tafel overleg'. Om visie op een onderwerp te vormen en te peilen wat er leeft en hoe wetgeving eruit moet gaan zien, worden deze georganiseerd om bijvoorbeeld organisaties en betrokkenen te horen over een onderwerp. Het irriteert me enorm hoe AM hierover praat. Alsof ze zomaar Juul mee kan nemen en alsof zij daar alle spreektijd krijgt om de lobby te voeren voor je kinderen uitbuiten en onbeperkt inzetten voor reclame voor deo en menstruatieondergoed. Ik neem aan dat iemand als de Kinderombudsman daar ook is en wie weet Tim Hofman ook wel. Ik hoop dat ze echt een keer tot inzicht komt over wat ze doet en hoe schadelijk dat is.
Of het is stiekem een interventie voor Annemariequote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:59 schreef Samarkand het volgende:
[..]
Ik denk (gewerkt in de wereld van de Ministeries) dat ze is uitgenodigd voor een zogenaamd 'ronde tafel overleg'. Om visie op een onderwerp te vormen en te peilen wat er leeft en hoe wetgeving eruit moet gaan zien, worden deze georganiseerd om bijvoorbeeld organisaties en betrokkenen te horen over een onderwerp. Het irriteert me enorm hoe AM hierover praat. Alsof ze zomaar Juul mee kan nemen en alsof zij daar alle spreektijd krijgt om de lobby te voeren voor je kinderen uitbuiten en onbeperkt inzetten voor reclame voor deo en menstruatieondergoed. Ik neem aan dat iemand als de Kinderombudsman daar ook is en wie weet Tim Hofman ook wel. Ik hoop dat ze echt een keer tot inzicht komt over wat ze doet en hoe schadelijk dat is.
Prima, dan reageer je daar maar niet meer op, maar je moet je inderdaad niet zo snel aangevallen voelen, er was niets was niets mis met je vraag, als je zulke info over jezelf post kan je daar vragen over verwachten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 13:00 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Werkelijk waar bemoei jij je mee???
Daar ging het helemaal niet om!!
Maar je hebt je doel bereikt, met dit soort mensen hier wil ik helemaal niets te maken hebben.
Bizar. Hier zou ze 3 seconden krijgen om een keuze te maken: haar vast en naar ballet of haar los en een enkeltje naar huis. Koekoek. Hier ga je toch niet aan toegeven? Ongelofelijk. Als ik overal aan toe zou geven dan zou m’n kind elke dag in d’r onderbroek en met ongekamd haar naar de opvang gaan. Kom op zeg, jij bent de ouder.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:14 schreef Ballerina888 het volgende:
Die jongste van minibelle is compleet verpest al. Moet van de dansjuf haar vast en madam weigert. Moeder lult als brugman en conclusie: met los haar de les in.
Nou dat zou hier simpel zijn: juf zegt haren vast, wil je niet? Prima, in de auto en naar huis.
Laatste balletles gehad.
Precies. Maar ja ze is HB he, dus moeder pikt alles.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:30 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Bizar. Hier zou ze 3 seconden krijgen om een keuze te maken: haar vast en naar ballet of haar los en een enkeltje naar huis. Koekoek. Hier ga je toch niet aan toegeven? Ongelofelijk. Als ik overal aan toe zou geven dan zou m’n kind elke dag in d’r onderbroek en met ongekamd haar naar de opvang gaan. Kom op zeg, jij bent de ouder.
Dat Maarten daar nooit behoefte aan heeft, een keer iets alleen met zijn kind(eren) te doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM gaat in November naar Noorwegen met Sam, daar heb ik haar nog niet eerder over gehoord?
Snap ik ook niks van. Hier moet bij de zwemles lange haren in een staart/vast. Stond laatst ook een moeder; 'maar ze wil het echt niet'. Ja dan niet, maar dan ook de zwemles niet in. Ik ben daar dan weer vrij makkelijk in 🙈quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:30 schreef Paardrijden123 het volgende:
[..]
Bizar. Hier zou ze 3 seconden krijgen om een keuze te maken: haar vast en naar ballet of haar los en een enkeltje naar huis. Koekoek. Hier ga je toch niet aan toegeven? Ongelofelijk. Als ik overal aan toe zou geven dan zou m’n kind elke dag in d’r onderbroek en met ongekamd haar naar de opvang gaan. Kom op zeg, jij bent de ouder.
Wtf, vooral dat kind d'r zin blijven geven. In de balletles gelden naar mijn mening de regels van de balletlerares. Wil je dat niet, dan geen toegang tot de les.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:14 schreef Ballerina888 het volgende:
Die jongste van minibelle is compleet verpest al. Moet van de dansjuf haar vast en madam weigert. Moeder lult als brugman en conclusie: met los haar de les in.
Nou dat zou hier simpel zijn: juf zegt haren vast, wil je niet? Prima, in de auto en naar huis.
Laatste balletles gehad.
Dat zal niet de bedoeling zijn omdat AM er content van moet maken, gok ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat Maarten daar nooit behoefte aan heeft, een keer iets alleen met zijn kind(eren) te doen.
Daar was ik ook verbaasd over. Ze noemde een tijdje geleden wel een reisje waarbij ze hints gaf over sneeuw en noorderlicht maar ik dacht begrepen te hebben dat dat met Julia en de vriendinnen van Jim en Sam was. In december dacht ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
AM gaat in November naar Noorwegen met Sam, daar heb ik haar nog niet eerder over gehoord?
Klagen dat influencers hun kinderen blootstellen op internet, maar wel dit soort reacties hier lezen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 14:14 schreef Ballerina888 het volgende:
Laatste balletles gehad.
Waarschijnlijk moest er nog even een samenwerking met de reisvrouw verzilverd worden. Het is te hopen voor Sam dat hij mee mag zonder te hoeven acteren in de reclamespot van mijn moeder en zijn moeder gewoon offline gaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 15:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Daar was ik ook verbaasd over. Ze noemde een tijdje geleden wel een reisje waarbij ze hints gaf over sneeuw en noorderlicht maar ik dacht begrepen te hebben dat dat met Julia en de vriendinnen van Jim en Sam was. In december dacht ik.
Zou het en en zijn? Het kan niet op. En lekker druk, zo tegen de feestdagen.
Overigens ook bijzonder dat ze zoveel drukker met een reis in juni/juli volgend jaar is dan een reisje dat binnen 2 maanden gaat plaatsvinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |