Nou en of, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het lijken me wel doorzetters en harde werkers allebei, alleen alles zelf doen wordt toch een hele kluif. En dan maar 2,5 maand de tijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:42 schreef Huisopdehoek het volgende:
Evert en Janneke hebben een flink klushuus gekocht, zo te zien.
Ja en dan zo ranten op de kinderpostzegels 🤦🏼♀quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb zoveel vragen bij wat AM schrijft over geld verdienen dmv inzetten van je kinderen op instagram.
Ze zegt dat er dringend wetgeving nodig is, en dat er echt dingen moeten veranderen.
Vindt zij dan ook dat dit voor haarzelf geldt, of doet zij het allemaal goed (qua kinderen online gooien)?
Mooi project! Maar 2,5 maand lijkt mij niet heel realistisch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:01 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou en of, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het lijken me wel doorzetters en harde werkers allebei, alleen alles zelf doen wordt toch een hele kluif. En dan maar 2,5 maand de tijd.
2,5 maand de tijd? Wow, dat is wel heel weinig tijd. Verbouwingen lopen volgens mij standaard uit. Lijkt me wel een leuk en karakteristiek huis wat ik er zo van kon zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:01 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nou en of, ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Het lijken me wel doorzetters en harde werkers allebei, alleen alles zelf doen wordt toch een hele kluif. En dan maar 2,5 maand de tijd.
Ook al denk ik het mijne over zulke trajecten, poetsqueen is inderdaad een erg lieve meid, ze komt oprecht over en heb al veel van haar geleerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:53 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zag gisteren een story voorbij komen van de Rotterdamse Poetsqueen over haar ICSI traject. Ik vind het zo bewonderingswaardig hoe open zij erover is en als ik iemand een kindje toewens is zij het. Vind haar altijd heel erg lief en down to earth overkomen.
Nou ja, ze zei dat ze over 2,5 uit hun oude woning moeten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:05 schreef proud_mami het volgende:
[..]
2,5 maand de tijd? Wow, dat is wel heel weinig tijd. Verbouwingen lopen volgens mij standaard uit. Lijkt me wel een leuk en karakteristiek huis wat ik er zo van kon zien.
Maar ze is wel naar de nagelstyliste geweest met cadeautjes voor haar ivm een of ander prijs die ze gewonnen heeft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:41 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar ze is niet naar de beurs gegaan zei ze gisteren, ze voelde zich niet goed genoeg.
Bijzonder dat ze een me time moment schrapt.
Ja dat zag ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef Post-its het volgende:
[..]
Maar ze is wel naar de nagelstyliste geweest met cadeautjes voor haar ivm een of ander prijs die ze gewonnen heeft.
Sanneke eindelijk op de bakfiets was inderdaad leuk! Volgens mij vond Mijan het ook leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:04 schreef JaNeeDan het volgende:
Het viel me gisteren op dat Sanneke haar huid zo rustig is. Vandaag deelde ze een story waarin ze zegt dat ze dat zalfje weer is gaan gebruiken. Wat fijn dat dat zo goed werkt.
En het filmpje op de bakfiets vond ik ook leuk om te zien. Ik hoop dat ze dat vaker laat zien.
Zelfs dbm heeft hem gekregen, zouden ze bij toffeefee zo wanhopig zijn 🫣 (en zou Debbie hem dan ook gekregen hebben?)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:08 schreef Earring het volgende:
En er is weer veel Toffeefee naar de fluflu’s gegaan zeg. Zie de dozen veel voorbijkomen
Dan gaan we ongetwijfeld nog zienquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:48 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zelfs dbm heeft hem gekregen, zouden ze bij toffeefee zo wanhopig zijn 🫣 (en zou Debbie hem dan ook gekregen hebben?)
Doosjes watterdrop en een zelfgemaakte kaars 🥳quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:16 schreef Post-its het volgende:
[..]
Maar ze is wel naar de nagelstyliste geweest met cadeautjes voor haar ivm een of ander prijs die ze gewonnen heeft.
Hoe bedoel je? Mag ook privé als het teveel offtopic is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:10 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ook al denk ik het mijne over zulke trajecten, poetsqueen is inderdaad een erg lieve meid, ze komt oprecht over en heb al veel van haar geleerd.
Ik hoop dat zij niet het volgende slachtoffer is van de influencer cultuur waar principes makkelijk overboord worden gegooid voor nog meer samenwerkingen en geld (al zit dat bij hun geloof ik wel goed). Ik denk dat Charo wel iemand is die met beide benen op de grond blijft staan.
En een stempelquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:19 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Doosjes watterdrop en een zelfgemaakte kaars 🥳
Ik verbaasde me ook dat de eigenaar van de motortour in IJsland vindt dat ze voldoende ervaring heeft voor de tocht. Zou ze hem andere filmpjes sturen als dat ze op insta plaatst? Want ik vind haar nog steeds angstig en voorzichtig rijden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:07 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik moet bij AM vooral lachen om haar core training om niet als een zoutzak op de motor te zitten. Ik zeg: bespaar je de moeite meid!
Nu hopen dat het niet te veel gaat waaien, regenen, te koud is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:47 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sanneke eindelijk op de bakfiets was inderdaad leuk! Volgens mij vond Mijan het ook leuk!
Ja ik denk dat ze alleen maar een blok aan het been is van die groep.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:21 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik verbaasde me ook dat de eigenaar van de motortour in IJsland vindt dat ze voldoende ervaring heeft voor de tocht. Zou ze hem andere filmpjes sturen als dat ze op insta plaatst? Want ik vind haar nog steeds angstig en voorzichtig rijden.
Nee, want zij overlegt alles met haar kinderen en die vinden het goed, zelfs de 2 jongsten 🙄quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb zoveel vragen bij wat AM schrijft over geld verdienen dmv inzetten van je kinderen op instagram.
Ze zegt dat er dringend wetgeving nodig is, en dat er echt dingen moeten veranderen.
Vindt zij dan ook dat dit voor haarzelf geldt, of doet zij het allemaal goed (qua kinderen online gooien)?
Dat zou ik heel lullig vinden voor de rest van de groep. Dat er iemand is die de groep ophoudt. Je betaalt er veel geld voor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:22 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze alleen maar een blok aan het been is van die groep.
En waarschijnlijk nog ongewild met je snufferd op insta.
Wat dat betreft gaat ze wel het goede seizoen in...quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:22 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Nu hopen dat het niet te veel gaat waaien, regenen, te koud is.
Leek op zo’n goedkoop naaimachientje. Msschien moet Mirjam(van IJsland) kijken of er voldoende mee te doen is ofzo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:32 schreef Snaky het volgende:
Mirjam (van ijsland) kan heel goed naaien en zoekt daarom het cadeautje voor een van de tweeling uit. Ik snap het niet helemaal.
Die signeerroute! Het lijkt de kennismakingstour van Maxima wel.
Aha.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:37 schreef Earring het volgende:
[..]
Leek op zo’n goedkoop naaimachientje. Msschien moet Mirjam(van IJsland) kijken of er voldoende mee te doen is ofzo?
Maarten kan beter eens online zoeken naar een goede fiets voor Jet!
Ze gaf inderdaad aan dat hij die kaarten gekregen hadquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:39 schreef Marielle8585 het volgende:
Judith en Bob z'n pokemon kaarten. Ergens is het natuurlijk slim om waardevolle kaarten van je kind te verkopen en dan voor een paar euro nieuwe te kopen. Maar ik vind dat zo vreselijk onsympathiek. Waarschijnlijk waardevolle kaart van een ander kindje gekregen en moeder verpatst het. Net wat ze vroeger deed met kleding. Trots op dat ze nog nooit zelf kleding had gekocht voor Bob (alles gekregen) en daarna de versleten kleding proberen te verkopen. Gebruik/misbruik maken van de goedheid van een ander.
AM: volgens mij snapt ze het echt niet. Wat een bijzondere vergelijking van de kinderpostzegels verkopen voor een goed doel of je kinderen online zetten om er zelf beter te worden...
Ze heeft haar deurregels veranderd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:26 schreef LeSage het volgende:
Ik krijg de afgelopen dagen wel een beetje medelijden met Ellen (niet meer van Koen). Sowieso dat geknipperlicht is al heftig, maar nu is ze ook nog eens de hele tijd boos op allerlei comments.
Zij heeft denk ik wel wat stabiliteit nodig.
Ze kan ook beter haar beugel weer gaan dragen 🤐 Valt erg opquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
JVP is gedegradeerd van Hello Fresh naar Picnic 😂
Het hele verhaal was al verwerkt gaf ze aan.. Of toch niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:26 schreef LeSage het volgende:
Ik krijg de afgelopen dagen wel een beetje medelijden met Ellen (niet meer van Koen). Sowieso dat geknipperlicht is al heftig, maar nu is ze ook nog eens de hele tijd boos op allerlei comments.
Zij heeft denk ik wel wat stabiliteit nodig.
Ja, dat was ook echt alle kanten op. Van verwerkt naar hoop en weer terug.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:37 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Het hele verhaal was al verwerkt gaf ze aan.. Of toch niet?
Nogal ja! Ze heeft echt enorme oogkleppen op. Ziet ze daar echt geen verschil in? Je inzetten voor een goed doel door iets te verkopen als kinderpostzegels leert je ook jezelf maatschappelijk inzetten. Van deur tot deur gaan kan vrij anoniem, als in: de mensen die open weten niet opeens alles van je (waar je woont, waar je op school zit, dat je snugs ondergoed draagt...etc).quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:39 schreef Marielle8585 het volgende:
Judith en Bob z'n pokemon kaarten. Ergens is het natuurlijk slim om waardevolle kaarten van je kind te verkopen en dan voor een paar euro nieuwe te kopen. Maar ik vind dat zo vreselijk onsympathiek. Waarschijnlijk waardevolle kaart van een ander kindje gekregen en moeder verpatst het. Net wat ze vroeger deed met kleding. Trots op dat ze nog nooit zelf kleding had gekocht voor Bob (alles gekregen) en daarna de versleten kleding proberen te verkopen. Gebruik/misbruik maken van de goedheid van een ander.
AM: volgens mij snapt ze het echt niet. Wat een bijzondere vergelijking van de kinderpostzegels verkopen voor een goed doel of je kinderen online zetten om er zelf beter te worden...
Huh waarom?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:36 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Ze kan ook beter haar beugel weer gaan dragen 🤐 Valt erg op
Dacht dat de gesprekken met de staatssecretaris (rondetafelgesprek) ook live mee te kijken zijn en later terug te kijken zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:43 schreef Fiederels het volgende:
[..]
Nogal ja! Ze heeft echt enorme oogkleppen op. Ziet ze daar echt geen verschil in? Je inzetten voor een goed doel door iets te verkopen als kinderpostzegels leert je ook jezelf maatschappelijk inzetten. Van deur tot deur gaan kan vrij anoniem, als in: de mensen die open weten niet opeens alles van je (waar je woont, waar je op school zit, dat je snugs ondergoed draagt...etc).
Ze lijkt zo overtuigd van haar gelijk dat ze zo goed bezig is... hoe zal dat uitpakken bij zo'n gesprek met de minister? Livestream graag! Heeft ze gelijk bergen content
Ik vind haar er ook goed uit zien, je straalt (weer) vind ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:54 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Huh waarom?
Ik vind het een mooie vrouw.
Ik dacht dat ze zelf laatst aan haar volgers vroeg wat de beste maaltijdservice was. Daar kwam Picnic uit. Vandaar denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
JVP is gedegradeerd van Hello Fresh naar Picnic 😂
Wat toevallig 😂quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:32 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze zelf laatst aan haar volgers vroeg wat de beste maaltijdservice was. Daar kwam Picnic uit. Vandaar denk ik.
Zeker is ze ook maar in het begin van poly voor haar tanden omdat ze stonden zoals ze nu weer staanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:54 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Huh waarom?
Ik vind het een mooie vrouw.
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Toen had ze een zachtere uitkijk. Ze lijkt nu getekend door de afgelopen tijd. Niet zo gek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:00 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik zat het account van Jacqueline eens door te scrollen naar jaren terug. Wat zag zij er een paar jaar geleden anders uit zeg! Een hele andere uitstraling. Kan er niet precies de vinger opleggen wat haar nu zo anders maakt.
Ze had ook nogal uitgebreid op een ander forum gestaan. Ik herkende het forum niet in het screenshot. Maar die user ging echt enorm los op haar. Was een enorm lange post.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:33 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze heeft haar deurregels veranderd.
Haat mag buiten blijven. Ja duhh dat zal altijd xo geweest zijn lijkt mij
Maar het loopt niet zo lekker met haar winkeltje denk ik
Het ‘positieve reacties manifesteren’ lukt niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:33 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze heeft haar deurregels veranderd.
Haat mag buiten blijven. Ja duhh dat zal altijd xo geweest zijn lijkt mij
Maar het loopt niet zo lekker met haar winkeltje denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |