abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218909948
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook weleens gebeuren dat er meer verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Deisyy op 03-10-2025 14:13:37 ]
pi_218909955
Ik weet even geen titel, dus suggesties zijn welkom.
pi_218909960
Wat een geschreeuw weer bij HVK om half 8 's ochtends. Arme buren!!
pi_218909972
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:10 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Wat een geschreeuw weer bij HVK om half 8 's ochtends. Arme buren!!
Nou dat!
En ook dat houten gevaarte waar ze mee over de vloer rollen.
Als je filmt kun je toch zeggen dat je dat niet wilt hebben.
pi_218909992
De AH is vroeg bij Am, er was nog een kind thuis dus geen probleem.

Am: "je kan gewoon zeggen dat hij moet wachten he, moet je kijken hoe vroeg het is."

WAAROM zou een bezorger moeten wachten, terwijl er gewoon iemand thuis is die de deur open doet?!
pi_218910007
Debbie; het kind moet onder het mes😂drama Queen met hoofdletter.
Ik denk wel eens hé, wat als er daar echt iets ergs gebeurd, hoe gaat ze dat dan noemen?
Die vrouw kickt op alles wat medisch is.
pi_218910017
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:18 schreef Lodelie het volgende:

Am: "je kan gewoon zeggen dat hij moet wachten he, moet je kijken hoe vroeg het is."

WAAROM zou een bezorger moeten wachten, terwijl er gewoon iemand thuis is die de deur open doet?!
Omdat Am het opperhoofd is en altijd alles moet gaan zoals zij wenst.
En daarbij geef je toch zelf een bezorgtijd op
pi_218910027
Zoon Dbm blijft thuis
Dochter halve dag want ze is moe... het moet echt niet gekker worden daar.
Zij maakt er zulke watjes van. Die kids blijven later om een scheet die dwarszit thuis, dat is dan de toekomst??
pi_218910048
quote:

Omdat het moet gaan zoals zelfbenoemd plangoeroe moeke Geerts wil dat het gaat. En een PuBeR die de boodschappen moet aannemen , dat is natuurlijk best moeilijk zonder een helicoptermama in de buurt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 01-10-2025 09:38:19 ]
pi_218910090
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:20 schreef Henrike het volgende:
Debbie; het kind moet onder het mes😂drama Queen met hoofdletter.
Ik denk wel eens hé, wat als er daar echt iets ergs gebeurd, hoe gaat ze dat dan noemen?
Die vrouw kickt op alles wat medisch is.
Het is gewoon een gezegde toch 🫣 ik zei het ook toen mn kind buisjes kreeg, haha.
pi_218910094
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:10 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
Ik weet even geen titel, dus suggesties zijn welkom.
De lieve zijn met meer ❤️❤️
pi_218910153
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:35 schreef Nooomi het volgende:

[..]
Het is gewoon een gezegde toch 🫣 ik zei het ook toen mn kind buisjes kreeg, haha.
Klopt inderdaad. Onder het mes is een hele normale uitdrukking voor wat voor operatie dan ook. Dus niets geks aan als je dat zegt.
pi_218910158
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:23 schreef Henrike het volgende:
Zoon Dbm blijft thuis
Zij maakt er zulke watjes van. Die kids blijven later om een scheet die dwarszit thuis, dat is dan de toekomst??
Heeft dochter nu überhaupt gewoon een halve dag? Het is woensdag.
pi_218910172
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:21 schreef Henrike het volgende:

[..]
Omdat Am het opperhoofd is en altijd alles moet gaan zoals zij wenst.
En daarbij geef je toch zelf een bezorgtijd op
Nou met je laatste zin sla je de spijker op zijn kop. Want de ah was dan toch veeel te vroeg? Hij komt bij hun altijd veel later op de ochtend. Dus dan snap ik wel dat je er wat van vind dat hij opeens veel vroeger komt. Neemt natuurlijk niet weg dat Saar prima de deur open kon doen en de boodschappen kon aanpakken.
pi_218910173
Geperforeerd trommelvlies klinkt natuurlijk ook een tandje erger dan een klein scheurtje in het trommelvlies.
Maar maak je niet druk Debs, vaak binnen 2 weken is dat wel genezen.
Beterschap voor het kleine kereltje en zn beer.🚜
pi_218910221
Waar is Debbie haar rolstoel? Ik neem die vaak juist mee naar het ziekenhuis, omdat het van die ellenlange gangen zijn. En je soms van afdeling zuid naar afdeling noord moet.
pi_218910228
Geperforeerd trommelvlies 🤣🤦‍♂️ je kunt ook gaatje zeggen of scheurtje 🤣 de tandjes wat een dramatische wending weer...
Nu moeders weer snel haar bed in.. ze heeft al 3 uur tijd aan een kind besteed dus moet echt 3 dagen bijkomen
pi_218910236
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 09:58 schreef Post-its het volgende:
Waar is Debbie haar rolstoel? Ik neem die vaak juist mee naar het ziekenhuis, omdat het van die ellenlange gangen zijn. En je soms van afdeling zuid naar afdeling noord moet.
Die past niet in de auto he...
pi_218910258
Iemand schreef dat AM maar tien minuten ging hardlopen? Klopt dat?
Want dat is de moeite van je hardloopoutfit aantrekken zowat niet waard dan.
pi_218910259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Die past niet in de auto he...
Haha dat wou ik net zeggen.

Maar überhaupt als je alleen naar het ziekenhuis huis gaat met zo'n kleintje als Liam is dat niet te doen met een rolstoel. Zie je het al voor je?
Moet zeggen het is ook bepaalde keuzes die je maakt. Wij moesten maandag met onze dochter naar het ziekenhuis, man ook mee want dat sr
Tuk alleen rijden etc lukt me niet alleen. Maar ik had ook geen rolstoel mee dit keer. Wist waar we zijn moesten en dat lukte wel zonder rolstoel.
pi_218910294
quote:

Omdat je wil dat alles om jou draait!
pi_218910298
quote:
Zoon Dbm blijft thuis
Ik vind het een gevalletje voor de leerplichtambtenaar.
pi_218910304
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:05 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Haha dat wou ik net zeggen.

Maar überhaupt als je alleen naar het ziekenhuis huis gaat met zo'n kleintje als Liam is dat niet te doen met een rolstoel. Zie je het al voor je?
Moet zeggen het is ook bepaalde keuzes die je maakt. Wij moesten maandag met onze dochter naar het ziekenhuis, man ook mee want dat sr
Tuk alleen rijden etc lukt me niet alleen. Maar ik had ook geen rolstoel mee dit keer. Wist waar we zijn moesten en dat lukte wel zonder rolstoel.
Ik denk vooral "waarom doet Roy dit niet?" En denk dan eigenlijk ook dat ze het voor haar eigen aandacht doet.. met Liam mee is meer aandacht dan die andere 2 naar school brengen... ze zit ook bovenop de filmpjes van laura over de baby in het ziekenhuis.. denk ook dat ze het daarom ook groter en erger maakt.. ze wilt ook de achoss en wat naars krijgen
Als ze de andere 2 gedaan had hoefde ze niet ver te rijden en niet door ziekenhuis te lopen en gewoon op bed/bank gekund
Desnoods buurman kinderen laten brengen en halen
pi_218910307
quote:
Zoon Dbm blijft thuis
Dat worden straks volwassen die zich om elke dwarse scheet ziek melden op het werk
pi_218910309
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2025 10:12 schreef Snaky het volgende:

[..]
Omdat je wil dat alles om jou draait!
Ergens snap ik het wel, ik laat AH ook bezorgen tussen een bepaalde tijd omdat dat goed uit komt, soms staat de AH hier ook een uur eerder voor de deur en dan ben ik er niet. Gebeurt overigens maar zelden, maar ik ga niet een uur van te voren voor de deur zitten wachten als ik specifiek een bepaalde tijd aanklik. Neemt niet weg als ik thuis zou zijn wel gewoon open zou doen haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')