Ben bang dat ze mogen blijven zitten tot het seizoen echt verneukt isquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:53 schreef Red_85 het volgende:
Is er al een persbericht?
2 van de meest slechte trainers ever ooit combineren en dan denken dat het goed komt?
Ik vermoed dat als het al vandaag komt dat men eerst terug moet zijn uit Marseille en dan op kantoor het ontslaggesprek voert. Heitinga zal daar Rob Janssen wel bij willen hebben gok ik zoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:25 schreef Black-Death het volgende:
Duurt veel te lang, dat persbericht...
Het spant er om. Ik vind het gelijkwaardig dat Keizer helemaal niet wilde, maar zich toch heeft laten omlullen door die gladde aal. Paar maanden laten blijkt dat ‘ie volkómen gelijk had om niet te willenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:21 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het meest hilarische is dat Heitinga het zelf niet eens door lijkt te hebben.
https://www.ajaxlife.nl/a(...)g-op-europees-toneelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:32 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Ik wil al die links ook gewoon niet zien.
Alleen een persbericht. Ajax.nl link.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:36 schreef William_Papadin het volgende:
ER IS EEN PLAN
WE ZIJN GERED
MOKERDOMME SJON GAAT VANAF NU ALLES OP ALLES ZETTEN OM DE VOLGENDE WEDSTRIJDEN TE WINNEN
Ajax is momenteel een team in afbraak.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:50 schreef Saekerhett het volgende:
Dat gezeik ook altijd dat je 'een team in opbouw' bent, komt me ook wel de strot uit. Wanneer ben je dan niet meer in opbouw? Als je drie keer achter elkaar de Champions League wint?
Haalt een stuk meer punten in de eredivisie dan Farioli in een vergelijkbare periode en het is een team in opbouw.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:52 schreef OmniRocket het volgende:
Ik snap niet dat jullie Heitinga zo afbranden, het gaat toch prima zo?
Je zou kunnen zeggen dat Heitinga doorbouwt op het fundament van Farioli met een meer voetballende toets, waardoor op klinische wijze de meeste punten gehaald wordenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Haalt een stuk meer punten in de eredivisie dan Farioli in een vergelijkbare periode en het is een team in opbouw.
Dat is gewoon knap gedaan.
Ongeacht of ze blijven zitten of niet, is deze selectie er niet een die meespeelt om de eerste twee plekken. Het wordt wel dreigend of je AZ achter je kan houden als het duo peppie en kokkie lang blijft zitten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze mogen blijven zitten tot het seizoen echt verneukt is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |