Het is inderdaad vooral erg dat die 90 minuten heeft volhardt in die volkomen kansloze tactiek. Ik ken echt geen coach die niet op plan-b was overgegaan in de rust, maar volgens Sjon was een 1-op-1 positiewissel het enige wat nodig was.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:20 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf het begin eigenlijk.
Ik heb de heer Zwart nog nooit zo pissig gezien.
De man heeft het denkvermogen van een Atari 2600. Hij doet en werkt naar zijn mogelijkheden, meer verwachten is niet eerlijkquote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is inderdaad vooral erg dat die 90 minuten heeft volhardt in die volkomen kansloze tactiek. Ik ken echt geen coach die niet op plan-b was overgegaan in de rust, maar volgens Sjon was een 1-op-1 positiewissel het enige wat nodig was.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 19:19 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
De man heeft het denkvermogen van een Atari 2600. Hij doet en werkt naar zijn mogelijkheden, meer verwachten is niet eerlijk
Het is ook hetzelfde kip zonder kop voetbal.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer hetzelfde als met Steijn 2 jaar geleden. Dead man walking al in oktober.
Met als verschil dat we toen echt een compleet nieuwe selectie hadden, nu niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 20:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is ook hetzelfde kip zonder kop voetbal.
Niet omdat het zijn zwager isquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Boudewijn Zenden heeft hier wel een goed verhaal, je moet het ook wel een beetje de tijd geven
6 jaar lang niks winnen, dat is niet des Ajaxquote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Boudewijn Zenden heeft hier wel een goed verhaal, je moet het ook wel een beetje de tijd geven
Zal wel lekker matchen met Kroesquote:Marijn Beuker ontsnapt intern bij Ajax niet aan kritiek. Dat valt te lezen in een analyse van De Telegraaf. De directeur voetbal van de Amsterdammers zou 'omhoog zijn gevallen' met hulp van Louis van Gaal.
Trainer John Heitinga ligt zwaar onder vuur bij Ajax, maar ook Alex Kroes en Marijn Beuker gaan niet vrijuit. Zij 'zijn de samenstellers van een bijzonder onevenwichtige selectie', oordeelt Valentijn Driessen in de ochtendkrant.
Driessen heeft meer nieuws over Beuker. 'Van Gaal zit achter de benoeming van Beuker, van wie intern gezegd wordt dat hij mooie praatjes verkoopt zonder de gaatjes te vullen. Omhooggevallen dankzij de steun van Van Gaal omdat ze zo fijn hadden samengewerkt bij AZ', klinkt het.
Zelf zit Van Gaal overigens ook niet op zijn plek. 'Van Gaal voelt zich niet gelukkig in zijn adviserende rol omdat hij niet direct invloed kan uitoefenen.'
Valentijntje heeft er volgens mij een nieuwe missie bij om met name Beuker in diskrediet te brengen, terwijl die toch wel aantoonbaar resultaten heeft geboekt in de jeugdopleiding. Bijvoorbeeld door het langdurig vastleggen van je belangrijkste jeugdspelers.quote:
beetje te vroeg daarvoor hequote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Valentijntje heeft er volgens mij een nieuwe missie bij om met name Beuker in diskrediet te brengen, terwijl die toch wel aantoonbaar resultaten heeft geboekt in de jeugdopleiding. Bijvoorbeeld door het langdurig vastleggen van je belangrijkste jeugdspelers.
Op een gegeven moment kan zoiets zomaar het nieuwe normaal worden, zeker als je zulke dure spelers blijft kopen die niet goed genoeg zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
6 jaar lang niks winnen, dat is niet des Ajax
#unitedwordenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kan zoiets zomaar het nieuwe normaal worden, zeker als je zulke dure spelers blijft kopen die niet goed genoeg zijn.
Inderdaad ja, plus Ouazane terug gehaald, hervorming jeugdopleiding, buitenlandse talenten binnen gehaald, inspraak in nieuwe Toekomst. Farioli aangedragen en afgelopen zomer alternatieven voor Heitinga voorgedragen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Valentijntje heeft er volgens mij een nieuwe missie bij om met name Beuker in diskrediet te brengen, terwijl die toch wel aantoonbaar resultaten heeft geboekt in de jeugdopleiding. Bijvoorbeeld door het langdurig vastleggen van je belangrijkste jeugdspelers.
En over een paar jaar een derde kans, iedereen verdient een derde kans.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:42 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik vind die kruistocht tegen Beuker ineens ook vrij raar..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze balen zeker dat ze geen inside info krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vind die kruistocht tegen Beuker ineens ook vrij raar..
Het is vooral de beeldvorming natuurlijk. Zowel Beukers als Kroes komen over als onbetrouwbare autoverkopers die vooral heel veel babbelen. Overmars deed dat bijvoorbeeld vele malen beter naar de buitenwacht toe.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik vind die kruistocht tegen Beuker ineens ook vrij raar..
In de eredivisie win je gewoon veel wedstrijden nog op een individuele bevlieging van een Taylor, Godts, Edvardsen whatever.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:42 schreef Black-Death het volgende:
We gaan dus dit weekend nogmaals oogaids aanschouwen. We zullen wel weer nipt winnen van Sparta waardoor mokerdomme Sjon gewoon mag blijven... wat een bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |