waarom zou een talentvolle trainer als Potter met een prima cv bij deze aids instappen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Je kunt het weer proberen bij Potter. Kan die een Steve McClaren route volgen.
OM krijgt nog wel een lang seizoen, dus die doen het nu begrijpelijk rustig aan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind ze nu best wel dominant hoor
Precies, dominant voetbal gezien, goed druk gezet. En dan nog zie je mensen klagenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon heel ongelukkig dat je 4-0 achterstaat.
Potter heeft het nu 2 keer verneukt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:38 schreef ayasesan het volgende:
[..]
waarom zou een talentvolle trainer als Potter met een prima cv bij deze aids instappen?
je moet toch meer denken aan een nederlandse coach, of een buitenlander die het al een paar keer verneukt heeft ergens anders
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:33 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Gebruik godverredomme je verstand
Potter met zijn gortige salariseisen moet je niet willen hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:38 schreef ayasesan het volgende:
[..]
waarom zou een talentvolle trainer als Potter met een prima cv bij deze aids instappen?
je moet toch meer denken aan een nederlandse coach, of een buitenlander die het al een paar keer verneukt heeft ergens anders
Het helpt natuurlijk ook wel als je tegen ajax mag in de eerste potjesquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
Je staat nu 35e in de Champions League met 0-6 doelsaldo maar dat komt eigenlijk omdat Inter Tweede staat en Marseille zesde dus je hebt gewoon pech met de zware loting deze Champions League
truequote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Potter heeft het nu 2 keer verneukt.
Bert van Marwijk is vast nog beschikbaarquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:38 schreef ayasesan het volgende:
[..]
van bommelquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Bert van Marwijk is vast nog beschikbaar
Dat maakt niet uit, het gaat om wat er nu beschikbaar is om Heitinga te vervangen, acht ik Potter 100x beter toe in staat om zn 2 hersenhelften te gebruikenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Potter heeft het nu 2 keer verneukt.
Rijkaardquote:
Ik ga zo zitten voor het interview.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Enige voordeel is dat we nu toch wel echt van Heitinga af zijn. Ik kijk reikhalzend uit naar het pushbericht morgenvroeg...
ik denk dat hij sparta ook nog wel mag doenquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Enige voordeel is dat we nu toch wel echt van Heitinga af zijn. Ik kijk reikhalzend uit naar het pushbericht morgenvroeg...
Hadden gewoon voor Dave Vos moeten kiezen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:38 schreef ayasesan het volgende:
[..]
Zo word jij met een kater wakker heequote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Volgens mij kan Harry Potter hier niet eens iets van maken!
Ik durf niet te hopen. Zie hem zo nog meer tijd krijgen van Kroes.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef TheVulture het volgende:
XDquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef Tjacka het volgende:
Volgens mij kan Harry Potter hier niet eens iets van maken!
Dat dacht ik eerst ook, maar 3-0 binnen 25 minuten en een eerste helft waarbij er weer helemaal geen kut van klopt en je twee meest ervaren mannen kinderlijk in de fout gaan... nee hij is de kleedkamer nu ook wel kwijt lijkt me.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef ayasesan het volgende:
[..]
ik denk dat hij sparta ook nog wel mag doen
Je staat de wedstrijd te kijken?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ga zo zitten voor het interview.
Moaah de enige die een kans verdiende was reiziger in mijn optiek.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hadden gewoon voor Dave Vos moeten kiezen natuurlijk.
wat is daar mis meequote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Gaat ie nu Moro inbrengen… waarom?
Dat is wel de kaart die Heitinga zometeen gaat trekken natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voor wie nu gaat roepen dat er ol basis van de tweede helft aanknopingspunten te vinden zijn: het is gewoon Marseille dat het wel gelooft
Wil die jongen ook belonen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Reiziger is dezelfde middelmaat als Heitinga.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moaah de enige die een kans verdiende was reiziger in mijn optiek.
nee hoorquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als ik Moro was had Sjon een dikke kunnen krijgen.
Breekijzer, sinds de 55e minuut zijn er kansen om het tij te keren, betwist niet het tactische gogme van de Heitquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
Ok klaas.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:45 schreef ayasesan het volgende:
[..]
nee hoor
als jij moro was zei je ook gewoon: is goed baas
net als in je echte leventje
Mokio en Gloukh enige lichtpuntjes deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Mokio maakt natuurlijk foutjes, maar hij bewust nu in een helft al weer waarom het helemaal bezopen was dat hij zo weinig kansen op de 6-positie kreeg de laatste weken ten gunste van Klaassen en Regeer
Demagoog Sjonquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
Overigens gaat Heitinga het natuurlijk op de blesures gooien (dat is geen excuus maar), op het feit dat er geen uitpubliek is, dat hun eerste kans er invalt en dat het "gewoon een goeie ploeg is natuurlijk".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |