Correct.quote:
I know, maar moet er in combi met het artikel wel een beetje om lachen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelzien zegt niets over wel of niet kunnen rijden, FYI.
Die kerel loopt nu gewoon tegen de lamp dat z'n reactievermogen niet meer voldoet, en beter zo dan door een daadwerkelijk ongeluk.
Is dat nog ver weg?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou m'n hart vast voor het moment waarop m'n vader niet meer mag rijden.
Same. Die is vergroeid met z'n autoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Dan gaat ie jou elke dag bellen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet van dat mijn opa toen bijna mijn tante omver reed en dat totaal niet had gemerkt. Daarna had tante de rest van de familie bij elkaar geroepen van "ik denk niet dat ie nog veilig kan rijden"quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
TaxiLipps.quote:
Super handig he al die wegwerkzaamheden in Den Haag. Driekwart stad ligt open. Niets aan de hand jongens. @liesje1979 @AirwiNquote:Afgezette wegen door werkzaamheden maakten het lastig voor brandweer om bij flatbrand te komen
Wel een goed moment ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet van dat mijn opa toen bijna mijn tante omver reed en dat totaal niet had gemerkt. Daarna had tante de rest van de familie bij elkaar geroepen van "ik denk niet dat ie nog veilig kan rijden"
Zelfkennisquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:45 schreef Donna het volgende:
Mijn opa heeft tot vlak voor zijn dood gereden. Hij was 95, maar echt super scherp.
Alleen 's nachts rijden deed hij uit zichzelf niet meer.
En toen mijn oma aan de ene kant van de fiets opstapte en er aan de andere kant weer af viel, heeftie haar fiets gauw verkocht.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:46 schreef Donna het volgende:
[..]
En toen mijn oma aan de ene kant van de fiets opstapte en er aan de andere kant weer af viel, heeftie haar fiets gauw verkocht.![]()
Mijn vader is 72 en toert lekker met de camper door Europa.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is bijna 75 en rijdt nog doodleuk naar Frankrijk enzo.
Gnorf.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CherryLips International Transport was het.
Dat is best een contrast.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n opa begon af en toe een paaltje te raken. Hij kon de auto nog naadloos in het lastige parkeervak van de parkeergarage zetten, maar boodschappen doen ging niet meer.
Dan zal het vast nog wel een tijdje meevallen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is bijna 75 en rijdt nog doodleuk naar Frankrijk enzo.
STINGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |