Benieuwd of het #87 wordt met McNultyquote:

Dat lijkt mij welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Al vrees ik voor een solo van 25 km van McNulty.

Met alle Italiaanse koersen die nog komen is #100 nu bijna een zekerheidje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:33 schreef franklop het volgende:
#87 en #88 (klassement) lijkt daarmee wel zeker ook

Bij 100 stoppen we met deze sport toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met alle Italiaanse koersen die nog komen is #100 nu bijna een zekerheidje.

Gewoon met het ultieme sterrenensemble dat rondje in Guangxi gaan fietsen omdat het kanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
89 - Giro dell'Emilia
90 - Coppa Agostini
91 - Coppa Bernocchi
92 - Binche-Chimay-Binche
93 - Tre Valli Varesine
94 - Gran Piemonte
95 - Il Lombardia
96 - Paris-Tours
97 - Trofeo Tessile
98 - Giro del Veneto
99 - Veneto Classic
100(+) - Gree Tour of Guangxi - 6 etappes + klassement
Wordt krap zou ik zeggen

Die hebben meestal wel wat sprintritten, dan wordt het zelfs voor UAE lastigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:01 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Gewoon met het ultieme sterrenensemble dat rondje in Guangxi gaan fietsen omdat het kan

Als je de broertjes Oliveira en Molano meeneemt zie ik nog steeds goede kansen hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die hebben meestal wel wat sprintritten, dan wordt het zelfs voor UAE lastig
Pogi rijdt in ieder geval ook nog Tre Valli tussen EK en Lombardije: maar daar waren ze anders met Del Toro ook wel favoriet geweest

Een type Malucelli pak je niet als de rit te makkelijk is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:12 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Als je de broertjes Oliveira en Molano meeneemt zie ik nog steeds goede kansen hoor

Is wel waar ja...zelfs UAE staat dan voor een uitdagingquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een type Malucelli pak je niet als de rit te makkelijk is.

Tssss, twijfelen aan UAE tactics. Gewoon harder rijden dan de rest maat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]

Vine nog even klaarstomen voor de Chrono des Nations.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
89 - Giro dell'Emilia
90 - Coppa Agostini
91 - Coppa Bernocchi
92 - Binche-Chimay-Binche
93 - Tre Valli Varesine
94 - Gran Piemonte
95 - Il Lombardia
96 - Paris-Tours
97 - Trofeo Tessile
98 - Giro del Veneto
99 - Veneto Classic
100(+) - Gree Tour of Guangxi - 6 etappes + klassement
Wordt krap zou ik zeggen

Malucelli is wel net uitgevallen toch? Benieuwd of die snel fit isquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |