Klinkt niet best.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bevroren tosti in toxfiijdr gedaan
Juiste tosti, verkeerde saus.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tosti ijzer aan de stroom, ik open het tosti ijzer en doe een bevroren boterham met ham en kaas tussen bakpapier er in en sluit hem..
Dan wacht ik een paar minuten.
daarna openen. broodje er uit halen op een bordje doen en wat whiskeysaus er bij.
Gat in de marktquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee niet echt. Ze hebben hier wel snacks maar ben ik niet zo van.
je bent zelf verkeerde sausquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tosti ijzer aan de stroom, ik open het tosti ijzer en doe een bevroren boterham met ham en kaas tussen bakpapier er in en sluit hem..
Dan wacht ik een paar minuten.
daarna openen. broodje er uit halen op een bordje doen en wat whiskeysaus er bij.
Ja, BBQ-saus is beter.quote:
quote:
quote:
jah die eigen merken enzo kloppen niet.quote:
Ja goed, maakt lekkere broodjesquote:
Kan niet kijken naar wat er niet is, hahaa.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Hoe lang heb ik om na te denken over de meet? Want ik vind het nu lastig zeggen en ik vind het ook wel een beetje eng omdat ik niet wil dat iedereen naar mijn vinger gaat kijken enz.
Ik wil wel een beetje op tijd reserveren want dat gaat daar knetterhard blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Hoe lang heb ik om na te denken over de meet? Want ik vind het nu lastig zeggen en ik vind het ook wel een beetje eng omdat ik niet wil dat iedereen naar mijn vinger gaat kijken enz.
M'n oudoom miste een vingertopje, als je die de hand schudde dacht je even o ja, en dat was het weer. Heb ook geen idee wat daarmee was gebeurd, nooit naar gevraagd. Mensen zijn niet zo bezig met anderen. (moet ik mezelf ook wat vaker vertellen)quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan niet kijken naar wat er niet is, hahaa.
Maar zonder gekheid: meer dan een "oh ja, dat was ook zo" gaat dat niet als reactie opleveren hoor.
ja dat gaat dus dan niet meerquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje op tijd reserveren want dat gaat daar knetterhard blijkbaar.
Niemand kijkt naar je vingerTenzij je ermee in je neus gaat zitten.
Ik zit er mentaal heel erg mee.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan niet kijken naar wat er niet is, hahaa.
Maar zonder gekheid: meer dan een "oh ja, dat was ook zo" gaat dat niet als reactie opleveren hoor.
ik heb een pinknagel die een cm langer is dan de pink, makkelijk om de oren mee schoon te scheppenquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, juist handig zonder nagel, rag je niks open.
Maar wat is op tijd? Geef even een datum wanneer ik een beslissing moet hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel een beetje op tijd reserveren want dat gaat daar knetterhard blijkbaar.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een pinknagel die een cm langer is dan de pink, makkelijk om de oren mee schoon te scheppen
Dat er zo'n losse vinger uit haar neus hangtquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit kan betekenen dat je trots #viesdik bent of dat je denkt een betere pens dan iemand die 5 keer per week sport te hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |