Misschienquote:Op zondag 25 januari 2026 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, gooide je die altijd weg als het bovenste velltje vol met pluisjes zat?
quote:Op zondag 25 januari 2026 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dat er meerdere velletjes op een plakroller zitten
Dat is echt ideaal spulquote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:00 schreef flipsen het volgende:
Ik moest googlen wat een plakroller is. Nu wil ik er ook een voor al die hondenharen in bed en op kleren
quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:00 schreef flipsen het volgende:
Ik moest googlen wat een plakroller is. Nu wil ik er ook een voor al die hondenharen in bed en op kleren
quote:Op zondag 25 januari 2026 00:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dat er meerdere velletjes op een plakroller zitten
Wat is dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt altijd, geen gedoe met plakstrips.
quote:
Daar ging de grapquote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je hoe groot een scrabblebord is?
Ja het is wel ideaal ja. Ook voor gewoon pluisjes op zwarte kleding. Hoeft niet per se van dieren te komen.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 14:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt ideaal spul
Vooral als ie meerdere vellen heeft
Die heb ik inderdaad altijd, en nog een andere variant. Tot ik dus eens zo’n roller kocht bij de AH…quote:Op dinsdag 27 januari 2026 16:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Werkt altijd, geen gedoe met plakstrips.
Sorryquote:
zeker!!quote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Een pluisjesverwijderaar of huisdierhaarverwijderaar. Als ik de productnamen mag geloven.
quote:
15x15.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 19:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je hoe groot een scrabblebord is?
Ik zie andere praktische bezwaren.quote:
huisdieren zijn wel kleine mee-etersquote:Op dinsdag 27 januari 2026 18:04 schreef kree het volgende:
voor je kleine mee-etertjes er uit te halen ofzo? weet ook niet?
Wij thuis ook, tot dat er laatste eentje begon te fikken in de oven.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:33 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Oh? Ik gebruik bakpapier vele malen.
En de zanger Jackson Browne is roomblankquote:Op maandag 12 januari 2026 17:39 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kom er serieus net pas achter (3 minuten geleden) dat Barry White een neger is![]()
![]()
Het is nooit mijn muziek geweest, dus nooit opgezocht op Google en nooit een videoclip oid van hem gezien, maar net zag ik een YouTube Short voorbij komen met een afbeelding van hem erop, dus ik even gegoogled en toen kwam ik er pas achter
Ik had het singletje, vraag me niet waarom. Ik kan de tekst nu nog feilloos meezingen denk ik.quote:Op maandag 2 februari 2026 19:57 schreef KapiteinIglo het volgende:
![]()
Dat het liedje Hoeba Hoeba hop hop hop
Over Marsupilami gaat![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik kende alleen het stukje hoeba hoeba hop hop hop![]()
quote:Op maandag 2 februari 2026 20:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik had het singletje, vraag me niet waarom. Ik kan de tekst nu nog feilloos meezingen denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |