In dezelfde categorie. Dat je de schroef van sommige gootsteenputjes eruit kunt schroeven met de rand van het sluitstuk.quote:Op donderdag 23 april 2026 23:25 schreef Arcee het volgende:
Dat je de folie van een nieuwe tube mayo of een fles ketchup niet open hoeft te prikken met een vork of satéprikker maar dat er in de achterkant van de dop een prikker zit waar je die sluiting perfect mee kunt openen.
Beetje meer dan 25 jaar laterquote:Op maandag 27 april 2026 22:13 schreef ytram het volgende:
Ongelofelijk dat ik dat nu pas bewust door heb:
Hennie uit Flodder = Bats in Woeste Grond, maar dan 25 jaar later…
Laus Steenbeeke.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Flodder (televisieserie, 1994–1999) – Hennie (24 afl., laatste aflevering is opgenomen in 1997)
De 'echte' Johnny, ondanks dat Huub Stapel de oorspronkelijke wasquote:Op maandag 27 april 2026 22:36 schreef maily het volgende:
[..]
Ja, maar op die foto staat hij met Coen Vrijberghe De Coningh, en die overleed in 1997.
quote:Op maandag 27 april 2026 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De 'echte' Johnny, ondanks dat Huub Stapel de oorspronkelijke was
Alleen als in dezelfde acteur (?), niet als een verband (?)quote:Op maandag 27 april 2026 22:13 schreef ytram het volgende:
Ongelofelijk dat ik dat nu pas bewust door heb:
Hennie uit Flodder = Bats in Woeste Grond, maar dan 25 jaar later…
Laus Steenbeeke.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die leerde ik door de tandpasta tubes van Elmex die ik vroeger had. Als ik die ervaring niet had, had ik waarschijnlijk ook niet gauw ontdekt dat dit nu ook werkt met een tube mayonaise.quote:Op donderdag 23 april 2026 23:25 schreef Arcee het volgende:
Dat je de folie van een nieuwe tube mayo of een fles ketchup niet open hoeft te prikken met een vork of satéprikker maar dat er in de achterkant van de dop een prikker zit waar je die sluiting perfect mee kunt openen.
Coen van Vrijberghe de Coningh maakte er een uitgesproken clownesk karakter van. Meer waar de rest omheendraaide. Bij Stapel vond ik Johnny wat meer een bijrol vertolken. Onzichtbaar bijna. Toen leken Ma Flodder en Kees (Tatjana) wat meer waar de films om draaiden.quote:Op maandag 27 april 2026 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De 'echte' Johnny, ondanks dat Huub Stapel de oorspronkelijke was
Idd, dezelfde acteur, verder geen verband. Al heeft Bats ook z’n streken. Ik keek vroeger (en nog steeds wel eens) Flodder, en laatst ook beide seizoenen Woeste Grond gekeken en mij totaal niet gerealiseerd dat Laus Steenbeeke in beide series te zien zijn. Ik let ook nooit zo op namen van acteurs, totdat ik het toevallig ergens iets over hem las.quote:Op dinsdag 28 april 2026 07:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Alleen als in dezelfde acteur (?), niet als een verband (?)
Ken 'm door de tijd heen voornamelijk van het Klokhuis en andere rollen voor de publieken.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:48 schreef ytram het volgende:
[..]
Idd, dezelfde acteur, verder geen verband. Al heeft Bats ook z’n streken. Ik keek vroeger (en nog steeds wel eens) Flodder, en laatst ook beide seizoenen Woeste Grond gekeken en mij totaal niet gerealiseerd dat Laus Steenbeeke in beide series te zien zijn. Ik let ook nooit zo op namen van acteurs, totdat ik het toevallig ergens iets over hem las.
Wat?quote:Op woensdag 29 april 2026 11:19 schreef D. het volgende:
Dat in Frankrijk sinds 1926 rashonden een naam horen te krijgen die begint met de letter van dat jaar
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2026 11:19 schreef D. het volgende:
Dat in Frankrijk sinds 1926 rashonden een naam horen te krijgen die begint met de letter van dat jaar
TIL dat jaren met een letter beginnen.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:19 schreef D. het volgende:
Het zal in jouw hoofd wel kloppen, maar verder natuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Dus vanaf 2000 beginnen alle hondennamen met een D.
Snap dat dan.
De aan dat jaar toegewezen letter, maar kennelijk moet men dat voorkauwenquote:Op woensdag 29 april 2026 11:26 schreef Farenji het volgende:
[..]
TIL dat jaren met een letter beginnen.
‘De letter van dat jaar’ was gewoon te summier omschreven.quote:Op woensdag 29 april 2026 11:46 schreef D. het volgende:
[..]
De aan dat jaar toegewezen letter, maar kennelijk moet men dat voorkauwen
Mee eens, maar jouw conclusie was bewust zo krom mogelijkquote:Op woensdag 29 april 2026 11:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘De letter van dat jaar’ was gewoon te summier omschreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |