Voor die mensen is het pas goed als de staat Israël niet meer bestaat. Dezelfde retoriek zagen we in het Rusland Oekraïne conflict.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:50 schreef capricia het volgende:
Ik geloof dat er een heleboel mensen geen vrede willen.
Je zou toch denken dat het beëindigen van de 'genocide' voorrang boven alles heeft.
[ x ]
Gaat niet zozeer om de staat Israel. Het gaat om het uitroeien van alle joden in dat gebied en een 100% islamitische kalifaat stichten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor die mensen is het pas goed als de staat Israël niet meer bestaat. Dezelfde retoriek zagen we in het Rusland Oekraïne conflict.
Dat is de volgende stap. Wel aan het draaiboek houden hequote:Op dinsdag 30 september 2025 15:15 schreef Homey het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om de staat Israel. Het gaat om het uitroeien van alle joden in dat gebied en een 100% islamitische kalifaat stichten.
Voormalig VN hè.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Voor die mensen is het pas goed als de staat Israël niet meer bestaat. Dezelfde retoriek zagen we in het Rusland Oekraïne conflict.
Dat zou allemaal in het jaar 70 zijn vervuld.quote:Op maandag 29 september 2025 22:00 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
[..]
(Openbaring 12:9).
[..]
(Openbaring 20:1-3)
[..]
(Openbaring 20:4,5)
Welkom in de wereld van fundamentalistische christenen.
oh ja sorryquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is de volgende stap. Wel aan het draaiboek houden he
Alsnog behandelen onder het mom van 'wat doe je hier?'.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:15 schreef Homey het volgende:
Straks is er vrede, en arriveert Greta Thurnberg met haar vriendjes. En dan?
Ik mag toch aannemen dat de mensen op wie nu al jaren lang 'genocide' gepleegd wordt, uitzinnig van vreugde zijn?quote:
Trump zei dat er met Hamas gesproken is. Is allemaal bullshit en 1 grote leugen. Het is een eenzijdig plan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat de mensen op wie nu al jaren 'genocide' gepleegd wordt, uitzinnig van vreugde zijn?
Eigenlijk komt het hier wel op neer ja, niet dat ik wat op heb met Hamas.quote:Op maandag 29 september 2025 21:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aha, dead on arrival dus.
Wel lekker makkelijk "vredesdeals" sluiten met maar 1 partij. Ze kunnen beter zeggen dat ze een onvoorwaardelijke overgave willen, zou wat eerlijker zijn.
Van mij mogen ze iedereen van Hamas dood schieten zodat de rest van het volk weer in vrede kan leven, scheelt hier ook veel politie want ik ga ervan uit dat de "pallies"' hier dan ook stoppen met hun onzin.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Eigenlijk komt het hier wel op neer ja, niet dat ik wat op heb met Hamas.
Die leiders van Hamas zitten in Qatar. Wel zo fijn dat Qatar ook mee helpt het net te sluiten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:14 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Trump zei dat er met Hamas gesproken is. Is allemaal bullshit en 1 grote leugen. Het is een eenzijdig plan.
Alsof maar iemand weet als er contact opgenomen moet worden met hamas naar wie er gebeld moet gaan worden.
Hamas is een totaal onduidelijke organisatie die helemaal versplinterd is en uitgemoord is. Wie is op dit moment de grote Hamas leider? Niemand die het weet.....
Serieus? Wat een fucking anti-helden dan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Die leiders van Hamas zitten in Qatar. Wel zo fijn dat Qatar ook mee helpt het net te sluiten.
Ja. Al jaren.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Serieus? Wat een fucking anti-helden dan.
Deze is wel erg goed daarover:quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Serieus? Wat een fucking anti-helden dan.
Dus Trump heeft even met iemand uit Quatar gebeld?. Hier heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk. KLinkt ook heel ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Al jaren.
En Qatar was (ik hoop niet dat dat nog steeds zo is) sponsor van Hamas.
Daarom is het zo prettig dat Qatar zich ook achter dit plan schaart.
"Ik weet niet zo goed wie ik zou moeten bellen daarvoor, daarom zullen Israel en de VS dat ook niet weten."quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:35 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Dus Trump heeft even met iemand uit Quatar gebeld?. Hier heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk. KLinkt ook heel ongeloofwaardig.
Ik denk dat hamas al helemaal uitgemoord is en daarom worden er op dit moment ook helemaal geen tegenacties meer uitgevoerd op Israel.
Israel weet dat natuurlijk ook en zien nu kans om een genocide uit te voeren en het gebied weg te vegen.
Hamas is niet anders dan een versplinterde organisatie geweest die individueel of in cellen acties uitvoerde op Israel. Is niets meer van over. Iedereen weet dat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:39 schreef Zoddie het volgende:
[..]
"Ik weet niet zo goed wie ik zou moeten bellen daarvoor, daarom zullen Israel en de VS dat ook niet weten."
Hamas is een Islamitische terreurbeweging die meermaals openlijk heeft aangekondigd de vernietiging van Israël na te streven en zelfs opgeroepen tot geweld wereldwijd jegens Joden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:43 schreef Oracle2025 het volgende:
[..]
Hamas is niet anders dan een versplinterde organisatie geweest die individueel of in cellen acties uitvoerde op Israel. Is niets meer van over. Iedereen weet dat.
Maar net doen alsof die groep nog bestaat tegenover de rest van de wereld om die moordpartijen door te laten gaan op dit moment.
Waarom zou je met een terreurorganisatie willen onderhandelen?quote:Op maandag 29 september 2025 21:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Aha, dead on arrival dus.
Wel lekker makkelijk "vredesdeals" sluiten met maar 1 partij. Ze kunnen beter zeggen dat ze een onvoorwaardelijke overgave willen, zou wat eerlijker zijn.
Ja dat lees ik steeds, dat ze met Hamas zouden moeten onderhandelen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom zou je met een terreurorganisatie willen onderhandelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |