abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218904458
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 11:50 schreef capricia het volgende:
Ik geloof dat er een heleboel mensen geen vrede willen.
Je zou toch denken dat het beëindigen van de 'genocide' voorrang boven alles heeft.

[ x ]
Voor die mensen is het pas goed als de staat Israël niet meer bestaat. Dezelfde retoriek zagen we in het Rusland Oekraïne conflict.
pi_218904460
Straks is er vrede, en arriveert Greta Thurnberg met haar vriendjes. En dan?
pi_218904467
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Voor die mensen is het pas goed als de staat Israël niet meer bestaat. Dezelfde retoriek zagen we in het Rusland Oekraïne conflict.
Gaat niet zozeer om de staat Israel. Het gaat om het uitroeien van alle joden in dat gebied en een 100% islamitische kalifaat stichten.
pi_218904468
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:15 schreef Homey het volgende:

[..]
Gaat niet zozeer om de staat Israel. Het gaat om het uitroeien van alle joden in dat gebied en een 100% islamitische kalifaat stichten.
Dat is de volgende stap. Wel aan het draaiboek houden he
pi_218904549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Voormalig VN hè. :{
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_218904550
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:00 schreef De_Verschoppeling het volgende:

[..]
[..]
(Openbaring 12:9).
[..]
(Openbaring 20:1-3)
[..]
(Openbaring 20:4,5)

Welkom in de wereld van fundamentalistische christenen.
Dat zou allemaal in het jaar 70 zijn vervuld.

Daniel 9:27

And he shall confirm the covenant with many for one week: and in the midst of the week he shall cause the sacrifice and the oblation to cease, and for the overspreading of abominations he shall make it desolate, even until the consummation, and that determined shall be poured upon the desolate.

Oftewel het vredesverbond wordt met velen gesloten en is voor 7 jaar maar de vrede duurt 3,5 jaar, dan breekt de hel los.
De refo interpretatie is dat dit vers over Jezus gaat.
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_218904613
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is de volgende stap. Wel aan het draaiboek houden he
oh ja sorry
pi_218904685
De algemene tendens in heel de wereld is dat Israel tever is gegaan.

Israel heeft het grootste deel van de wereld tegen zich gekregen door al het geweld en doordat de nog gehatere Trump wel hele goede vriendjes is met Netanyahu.

Israel+Netanayu+Trump - haatcocktail
pi_218904695
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 15:15 schreef Homey het volgende:
Straks is er vrede, en arriveert Greta Thurnberg met haar vriendjes. En dan?
Alsnog behandelen onder het mom van 'wat doe je hier?'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218904703
Helemaal niet eenzijdig die video van RTL. Totaal niet.
pi_218904717
quote:
Ik mag toch aannemen dat de mensen op wie nu al jaren lang 'genocide' gepleegd wordt, uitzinnig van vreugde zijn?
Vrede
Hulpgoederen
Wederopbouw
Nieuw bestuur zonder Hamas

Prachtige toekomst.
- Goethe, “Faust”
pi_218904733
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik mag toch aannemen dat de mensen op wie nu al jaren 'genocide' gepleegd wordt, uitzinnig van vreugde zijn?
Trump zei dat er met Hamas gesproken is. Is allemaal bullshit en 1 grote leugen. Het is een eenzijdig plan.

Alsof maar iemand weet als er contact opgenomen moet worden met hamas naar wie er gebeld moet gaan worden.

Hamas is een totaal onduidelijke organisatie die helemaal versplinterd is en uitgemoord is. Wie is op dit moment de grote Hamas leider? Niemand die het weet.....
pi_218904742
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Aha, dead on arrival dus.

Wel lekker makkelijk "vredesdeals" sluiten met maar 1 partij. Ze kunnen beter zeggen dat ze een onvoorwaardelijke overgave willen, zou wat eerlijker zijn.
Eigenlijk komt het hier wel op neer ja, niet dat ik wat op heb met Hamas.
pi_218904759
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Eigenlijk komt het hier wel op neer ja, niet dat ik wat op heb met Hamas.
Van mij mogen ze iedereen van Hamas dood schieten zodat de rest van het volk weer in vrede kan leven, scheelt hier ook veel politie want ik ga ervan uit dat de "pallies"' hier dan ook stoppen met hun onzin.
pi_218904762
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:14 schreef Oracle2025 het volgende:

[..]
Trump zei dat er met Hamas gesproken is. Is allemaal bullshit en 1 grote leugen. Het is een eenzijdig plan.

Alsof maar iemand weet als er contact opgenomen moet worden met hamas naar wie er gebeld moet gaan worden.

Hamas is een totaal onduidelijke organisatie die helemaal versplinterd is en uitgemoord is. Wie is op dit moment de grote Hamas leider? Niemand die het weet.....
Die leiders van Hamas zitten in Qatar. Wel zo fijn dat Qatar ook mee helpt het net te sluiten.
- Goethe, “Faust”
pi_218904770
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:19 schreef capricia het volgende:

[..]
Die leiders van Hamas zitten in Qatar. Wel zo fijn dat Qatar ook mee helpt het net te sluiten.
Serieus? Wat een fucking anti-helden dan.
pi_218904783
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:21 schreef -river- het volgende:

[..]
Ja. Al jaren.
En Qatar was (ik hoop niet dat dat nog steeds zo is) sponsor van Hamas.

Daarom is het zo prettig dat Qatar zich ook achter dit plan schaart.
- Goethe, “Faust”
  dinsdag 30 september 2025 @ 16:35:11 #144
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218904839
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:21 schreef -river- het volgende:

[..]
Deze is wel erg goed daarover:

Bekijk deze YouTube-video
pi_218904841
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:24 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Al jaren.
En Qatar was (ik hoop niet dat dat nog steeds zo is) sponsor van Hamas.

Daarom is het zo prettig dat Qatar zich ook achter dit plan schaart.
Dus Trump heeft even met iemand uit Quatar gebeld?. Hier heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk. KLinkt ook heel ongeloofwaardig.

Ik denk dat hamas al helemaal uitgemoord is en daarom worden er op dit moment ook helemaal geen tegenacties meer uitgevoerd op Israel.

Israel weet dat natuurlijk ook en zien nu kans om een genocide uit te voeren en het gebied weg te vegen.
  dinsdag 30 september 2025 @ 16:39:25 #146
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218904862
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:35 schreef Oracle2025 het volgende:

[..]
Dus Trump heeft even met iemand uit Quatar gebeld?. Hier heb ik nog nooit van gehoord eigenlijk. KLinkt ook heel ongeloofwaardig.

Ik denk dat hamas al helemaal uitgemoord is en daarom worden er op dit moment ook helemaal geen tegenacties meer uitgevoerd op Israel.

Israel weet dat natuurlijk ook en zien nu kans om een genocide uit te voeren en het gebied weg te vegen.
"Ik weet niet zo goed wie ik zou moeten bellen daarvoor, daarom zullen Israel en de VS dat ook niet weten."
pi_218904880
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:39 schreef Zoddie het volgende:

[..]
"Ik weet niet zo goed wie ik zou moeten bellen daarvoor, daarom zullen Israel en de VS dat ook niet weten."
Hamas is niet anders dan een versplinterde organisatie geweest die individueel of in cellen acties uitvoerde op Israel. Is niets meer van over. Iedereen weet dat.

Maar net doen alsof die groep nog bestaat tegenover de rest van de wereld om die moordpartijen door te laten gaan op dit moment.
pi_218904934
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 16:43 schreef Oracle2025 het volgende:

[..]
Hamas is niet anders dan een versplinterde organisatie geweest die individueel of in cellen acties uitvoerde op Israel. Is niets meer van over. Iedereen weet dat.

Maar net doen alsof die groep nog bestaat tegenover de rest van de wereld om die moordpartijen door te laten gaan op dit moment.
Hamas is een Islamitische terreurbeweging die meermaals openlijk heeft aangekondigd de vernietiging van Israël na te streven en zelfs opgeroepen tot geweld wereldwijd jegens Joden.

In de Gazastrook opereert de groep als een 'politieke partij' met talloze instanties en organisaties die men volledig in controle heeft, aangestuurd en gefinancierd door Iran en Qatar.

En voor de aanslagen van 7 oktober 2023, had Hamas naar schatting 30k militanten in dienst in de gewapende tak van de terreurorganisatie en ook nog de nodige individuele terreurcellen in de Westelijke Jordaanoever. Ook werkte de groepering geregeld samen met andere terreurgroeperingen zoals de Palestijnse Jihad.

Veel Palestijnen staan achter Hamas. Dit hebben we kunnen zien aan de bereidheid van medewerking tijdens de aanslagen van 7 oktober 2023, maar ook uit onderzoeken waar een merendeel van de Palestijnen eerder dit jaar nog aangaf niet wilde dat Hamas de wapens zou neerleggen in ruil voor vrede.

Bron (p. 9)

Kortom, jouw poging tot bagatelliseren over wat Hamas zou zijn klopt simpelweg niet ook de claim over 'moordpartijen' klopt niet. Israël voert bombardementen uit, bombardementen zijn geen 'moordpartijen'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 30 september 2025 @ 17:02:26 #149
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218904977
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Aha, dead on arrival dus.

Wel lekker makkelijk "vredesdeals" sluiten met maar 1 partij. Ze kunnen beter zeggen dat ze een onvoorwaardelijke overgave willen, zou wat eerlijker zijn.
Waarom zou je met een terreurorganisatie willen onderhandelen?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218904992
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 17:02 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Waarom zou je met een terreurorganisatie willen onderhandelen?
Ja dat lees ik steeds, dat ze met Hamas zouden moeten onderhandelen.
Hoe dan? Die lui willen alleen dood en verderf en de Palestijnen lijden eronder.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')