abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218905979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:03 schreef Cyan het volgende:

[..]
Voor verzekerden >18 jaar is een tandartsverzekering altijd een aanvullende verzekering. Afhankelijk van je verzekeraar én je aanvullende tandartsverzekering kan orthodontie (deels) vergoed worden.
Ja voor volwassenen inderdaad. Maar bij kinderen word de beugel deels vergoed uit de aanvullende verzekering van de ouder (de hoogste aanvullende verzekering van 1 van de ouders).
pi_218906033
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:22 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
He wish.
Ze maakte laatst niet voor niets de opmerking: dat Maarten nooit stil kan zitten en haha dat kon ze dit hoekje wel zeggen: dat gold ook voor s’nachts
pi_218906062
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:29 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ja voor volwassenen inderdaad. Maar bij kinderen word de beugel deels vergoed uit de aanvullende verzekering van de ouder (de hoogste aanvullende verzekering van 1 van de ouders).
Niet bij Menzis 😐 eigen tandartsverzekering en 1 jaar wachttijd.
pi_218906066
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze maakte laatst niet voor niets de opmerking: dat Maarten nooit stil kan zitten en haha dat kon ze dit hoekje wel zeggen: dat gold ook voor s’nachts
Ieuwwww mom! 🤣
pi_218906308
Misschien krijgen we een LC elf: de hele dag in bed liggen, in de elektrische rollie rondsjeesen en een B12 spuit in z’n been. Debbie heeft inspiratie genoeg.
pi_218906323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien krijgen we een LC elf: de hele dag in bed liggen, in de elektrische rollie rondsjeesen en een B12 spuit in z’n been. Debbie heeft inspiratie genoeg.
Ooooh hahahaha 😅😅😅😅
pi_218906437
Jaaa taaktober komt eraan ^O^
pi_218906574
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:06 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
Jaaa taaktober komt eraan ^O^
Zelfs die pot heeft nog kruimels erin voordat ze die briefjes erin doet 🙈🙈 Sorry maar zoiets kan ik niet níet zien...
pi_218906617
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:17 schreef Holaa het volgende:

[..]
Zelfs die pot heeft nog kruimels erin voordat ze die briefjes erin doet 🙈🙈 Sorry maar zoiets kan ik niet níet zien...
Misschien staat het potje schoonmaken op 1 van de briefjes 😂.
pi_218906716
Oh dus nu vindt AM ineens dat er kaders moeten komen voor vloggen? Wat toevállig, zo net voor de lancering van haar boek over haar influencerbestaan waarvoor ze allerlei interviews heeft gepland. Kan ze mooi de schone schijn ophouden als wordt gevraagd naar de nadelen van het influencen voor (haar) kinderen, dat ze oooooh zo veel oog daarvoor heeft en er zelfs met de politiek over in gesprek in en juist pleit voor kaders! Wat een maatschappelijk betrokken vrouw is het toch!!
🤡🤡🤡
pi_218906781
AM in gesprek met een staatssecretaris 😂😂 "Euhh euhh euuhh ja euhh, even chat GPT raadplegen hoor!"

Als iemand geen kaas gegeten heeft van een discussie voeren is het AM wel. Zou ze de beste man ook blokkeren als er een onvertogen woord valt?
pi_218906852
Stories van Lotte en Joeri : zij zitten wel met het filmpje van Henry van loon. Op hun tere zieltjes getrapr
pi_218906873
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 22:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik heb niet het hele topic hiervoor gelezen maar hebben we het al gehad over henry van loon die joeri van Lotte nadoet? En kunnen lotje eb joertje hiermee omgaan?
Ja jemig he.. ik heb heel hard gelachen. Wat een giller. Snel naar de hypno therapie die 2 als dit geen janken word.
pi_218906898
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Stories van Lotte en Joeri : zij zitten wel met het filmpje van Henry van loon. Op hun tere zieltjes getrapr
Koos en Toos humorloos. Beetje zelfspot maakt het leven een stukje makkelijker en lichter.
pi_218906913
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 14:10 schreef popje het volgende:

[..]
Bizar dat ze daarvoor de hele dag kwijt zijn en allemaal moeten wachten en eerst weer terug naar huis gaan...
Maar ze is wel echt heel goed in plannen🤡
pi_218906957
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh dus nu vindt AM ineens dat er kaders moeten komen voor vloggen? Wat toevállig, zo net voor de lancering van haar boek over haar influencerbestaan waarvoor ze allerlei interviews heeft gepland. Kan ze mooi de schone schijn ophouden als wordt gevraagd naar de nadelen van het influencen voor (haar) kinderen, dat ze oooooh zo veel oog daarvoor heeft en er zelfs met de politiek over in gesprek in en juist pleit voor kaders! Wat een maatschappelijk betrokken vrouw is het toch!!
🤡🤡🤡
Ik vraag me af welke regels/kaders zij nodig acht. Die geen invloed op haar manier van inkomsten verwerven hebben. Want erger dan wat zij doet kan bijna niet.
Maar natuurlijk gaat ze vertellen dat er heel veel is dat ze niet laat zien, haar kinderen echt wel privacy hebben en uiteraard zelf beslissen of ze in beeld willen of niet.

En houdt ze zichzelf niet een beetje voor de gek met haar wekelijkse hardlooprondje? Meer dan 10 minuten loopt ze niet. Voor mij geen probleem maar roep dan ook niet dat je zo hard aan je conditie aan het werken bent.
pi_218906964
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Ja Lotte moest ook 2 weken huilen nadat er niet alleen maar lyrische reacties kwamen op haar keuze voor een buikwandcorrectie.
Mensen waren niet lief.
pi_218906980
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2025 20:58 schreef Maremare het volgende:

[..]
Koos en Toos humorloos. Beetje zelfspot maakt het leven een stukje makkelijker en lichter.
En je weet wat ze zeggen toch over showbizz: er bestaat geen slechte publiciteit 😅
Levert heus wel een hoop kijkers/volgers op als je ineens met je kop op Boulevard te zien bent.
Zelfde geldt voor MB
pi_218907022
Begrijp ik het goed dat MB kleine Laurens meenam op excursie van klas van B. omdat zij wilde rijden?
pi_218907077
MB

Ma Walk was er alweer om te helpen met de vuilniszakken en vriendin kon kindjes mooi bezighouden.
pi_218907100
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:07 schreef lila01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat MB kleine Laurens meenam op excursie van klas van B. omdat zij wilde rijden?
Ja
pi_218907120
OMG MB filmt alweer in de badkamer!
En dat gezoen van zoon terwijl hij in de camera kijkt wordt steeds ongemakkelijker.
pi_218907184
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:07 schreef lila01 het volgende:
Waaaaaaar was de ‘village’ om even op hem te passen?
pi_218907223
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:10 schreef lila01 het volgende:
MB

Ma Walk was er alweer om te helpen met de vuilniszakken en vriendin kon kindjes mooi bezighouden.
En pa had een grasmaaier ingehuurd
pi_218907252
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 21:10 schreef lila01 het volgende:
MB

Mijn hemel, het lijkt wel alsof ze echt overal hulp bij nodig heeft. Zij is weinig gewend volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')