Ja voor volwassenen inderdaad. Maar bij kinderen word de beugel deels vergoed uit de aanvullende verzekering van de ouder (de hoogste aanvullende verzekering van 1 van de ouders).quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
Voor verzekerden >18 jaar is een tandartsverzekering altijd een aanvullende verzekering. Afhankelijk van je verzekeraar én je aanvullende tandartsverzekering kan orthodontie (deels) vergoed worden.
Ze maakte laatst niet voor niets de opmerking: dat Maarten nooit stil kan zitten en haha dat kon ze dit hoekje wel zeggen: dat gold ook voor s’nachtsquote:
Niet bij Menzis 😐 eigen tandartsverzekering en 1 jaar wachttijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:29 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja voor volwassenen inderdaad. Maar bij kinderen word de beugel deels vergoed uit de aanvullende verzekering van de ouder (de hoogste aanvullende verzekering van 1 van de ouders).
Ieuwwww mom! 🤣quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze maakte laatst niet voor niets de opmerking: dat Maarten nooit stil kan zitten en haha dat kon ze dit hoekje wel zeggen: dat gold ook voor s’nachts
Ooooh hahahaha 😅😅😅😅quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:58 schreef Moedervan4kids het volgende:
Misschien krijgen we een LC elf: de hele dag in bed liggen, in de elektrische rollie rondsjeesen en een B12 spuit in z’n been. Debbie heeft inspiratie genoeg.
Zelfs die pot heeft nog kruimels erin voordat ze die briefjes erin doet 🙈🙈 Sorry maar zoiets kan ik niet níet zien...quote:
Misschien staat het potje schoonmaken op 1 van de briefjes 😂.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:17 schreef Holaa het volgende:
[..]
Zelfs die pot heeft nog kruimels erin voordat ze die briefjes erin doet 🙈🙈 Sorry maar zoiets kan ik niet níet zien...
Ja jemig he.. ik heb heel hard gelachen. Wat een giller. Snel naar de hypno therapie die 2 als dit geen janken word.quote:Op maandag 29 september 2025 22:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik heb niet het hele topic hiervoor gelezen maar hebben we het al gehad over henry van loon die joeri van Lotte nadoet? En kunnen lotje eb joertje hiermee omgaan?
Koos en Toos humorloos. Beetje zelfspot maakt het leven een stukje makkelijker en lichter.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Stories van Lotte en Joeri : zij zitten wel met het filmpje van Henry van loon. Op hun tere zieltjes getrapr
Maar ze is wel echt heel goed in plannen🤡quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:10 schreef popje het volgende:
[..]
Bizar dat ze daarvoor de hele dag kwijt zijn en allemaal moeten wachten en eerst weer terug naar huis gaan...
Ik vraag me af welke regels/kaders zij nodig acht. Die geen invloed op haar manier van inkomsten verwerven hebben. Want erger dan wat zij doet kan bijna niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:31 schreef Louuuu_lou het volgende:
Oh dus nu vindt AM ineens dat er kaders moeten komen voor vloggen? Wat toevállig, zo net voor de lancering van haar boek over haar influencerbestaan waarvoor ze allerlei interviews heeft gepland. Kan ze mooi de schone schijn ophouden als wordt gevraagd naar de nadelen van het influencen voor (haar) kinderen, dat ze oooooh zo veel oog daarvoor heeft en er zelfs met de politiek over in gesprek in en juist pleit voor kaders! Wat een maatschappelijk betrokken vrouw is het toch!!
🤡🤡🤡
Ja Lotte moest ook 2 weken huilen nadat er niet alleen maar lyrische reacties kwamen op haar keuze voor een buikwandcorrectie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
Stories van Lotte en Joeri : zij zitten wel met het filmpje van Henry van loon. Op hun tere zieltjes getrapr
En je weet wat ze zeggen toch over showbizz: er bestaat geen slechte publiciteit 😅quote:Op dinsdag 30 september 2025 20:58 schreef Maremare het volgende:
[..]
Koos en Toos humorloos. Beetje zelfspot maakt het leven een stukje makkelijker en lichter.
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:07 schreef lila01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat MB kleine Laurens meenam op excursie van klas van B. omdat zij wilde rijden?
Waaaaaaar was de ‘village’ om even op hem te passen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:07 schreef lila01 het volgende:
Begrijp ik het goed dat MB kleine Laurens meenam op excursie van klas van B. omdat zij wilde rijden?
En pa had een grasmaaier ingehuurdquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:10 schreef lila01 het volgende:
MB
Ma Walk was er alweer om te helpen met de vuilniszakken en vriendin kon kindjes mooi bezighouden.
Mijn hemel, het lijkt wel alsof ze echt overal hulp bij nodig heeft. Zij is weinig gewend volgens mij.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:10 schreef lila01 het volgende:
MB
Ma Walk was er alweer om te helpen met de vuilniszakken en vriendin kon kindjes mooi bezighouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |