En de kids ook niet, zonder invloed of anonimiteit 🙄quote:Op maandag 29 september 2025 20:31 schreef Henrike het volgende:
Daarna verbeter ik het toch?
Feit blijft dat wat ze doet haar blijkbaar geen windeieren legt.
Ja sad. Er is gewoon geen urgente reden dat zij dat mannetje zo online moet zetten. Nul reden.quote:Op maandag 29 september 2025 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Die story van MB met haar oudste zoon, sorry maar ik vind het echt ongezond die interactie. Die vinger bij zijn moeders wang en neus, ik weet niet krijg er gewoon enorm de kriebels van. Ventje kan er niks aan doen hè die wordt zo opgevoed. Ik vraag me echt af wat je als moeder zijnde dan voor grenzen meegeeft aan je kinderen met dat klef en bef met Jan en alleman. En dat heeft dan een misbruik verleden, ik kan het gewoon niet rijmen met elkaar maar ik heb gelukkig ook niet zo'n verleden dus wellicht ligt het daar aan.
Wel zo'n verleden en ik kan het ook absoluut niet rijmen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Die story van MB met haar oudste zoon, sorry maar ik vind het echt ongezond die interactie. Die vinger bij zijn moeders wang en neus, ik weet niet krijg er gewoon enorm de kriebels van. Ventje kan er niks aan doen hè die wordt zo opgevoed. Ik vraag me echt af wat je als moeder zijnde dan voor grenzen meegeeft aan je kinderen met dat klef en bef met Jan en alleman. En dat heeft dan een misbruik verleden, ik kan het gewoon niet rijmen met elkaar maar ik heb gelukkig ook niet zo'n verleden dus wellicht ligt het daar aan.
Dat heeft ze zelf ook al eens gelinkt aan elkaar, bijna trots benoemd ze haar maat icm kindermaat, meermaals.quote:Op maandag 29 september 2025 21:21 schreef Lalaland79 het volgende:
MB showt trots haar maat 23 levi jeans. Dat is een kindermaat volgens mij als je dat omreken.
Er is zelfs een item aan gewijd in de Boulevard-uitzending over de breuk van de poly. Fragmenten uit de podcast zijn gebruikt. 😁 Mooie reclame voor de podcast met BFF Iris!quote:Op maandag 29 september 2025 21:42 schreef Norivelletje het volgende:
Boulevard heeft vandaag een insta post geplaatst over MB en de reacties eronder zijn niet mis. MB kan daar natuurlijk niet swifferen dus daar niet alleen hartjes en powervrouw.
Ik word niet snel ongemakkelijk, maar ook zoals ze hem kust (en ja ik kus mijn kinderen op hun mond) daar krijg ik de kriebels van.quote:Op maandag 29 september 2025 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
De (ex)liefdes zijn nu uit haar bio verdwenen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:17 schreef Meliss2 het volgende:
Wat ik raar vind, MB heeft de podcast in haar bio gezet op insta, maar de ex-liefdes in de bio heeft ze niet aangepast.
Same.quote:Op maandag 29 september 2025 21:00 schreef Jenn1806 het volgende:
Boundaries. Grenzen. Die kent ze niet. Raar als je zelf misbruikt bent. Dan let toch juist meer op de lichamelijke integriteit van je kinderen?quote:Op maandag 29 september 2025 21:08 schreef Liesv88 het volgende:
[..]
Wel zo'n verleden en ik kan het ook absoluut niet rijmen.
Ze heeft het aangepast, jvp nog nietquote:Op maandag 29 september 2025 21:17 schreef Meliss2 het volgende:
Wat ik raar vind, MB heeft de podcast in haar bio gezet op insta, maar de ex-liefdes in de bio heeft ze niet aangepast.
Inderdaad.. het is een beetje sensueel ofzo. Niet zoals je bij je kind doet een vluchtige kus. Heel raarquote:Op maandag 29 september 2025 21:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik word niet snel ongemakkelijk, maar ook zoals ze hem kust (en ja ik kus mijn kinderen op hun mond) daar krijg ik de kriebels van.
Ik moest hier om lachen 🫣quote:Op maandag 29 september 2025 22:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik heb niet het hele topic hiervoor gelezen maar hebben we het al gehad over henry van loon die joeri van Lotte nadoet? En kunnen lotje eb joertje hiermee omgaan?
Echt grappig en spot on!quote:Op maandag 29 september 2025 22:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik heb niet het hele topic hiervoor gelezen maar hebben we het al gehad over henry van loon die joeri van Lotte nadoet? En kunnen lotje eb joertje hiermee omgaan?
Dank je wel! Na niet zo’n leuke dag is dit een heerlijke afsluiter. Die reacties eronder ook van mensen die denken dat Joeri een typetje is en er achter komen dat het niet zo is 😂😂😂😂.quote:Op maandag 29 september 2025 22:16 schreef meesterinbreekster het volgende:
Ik denk dat ze daar nooit terecht was gekomen. De familie Walk heeft veel geld.quote:Op maandag 29 september 2025 19:38 schreef Henrike het volgende:
[..]
precies dit, ze verkoopt echt duurdere merkkleding. En dat doet ze blijkbaar verdomd goed, ze woont niet in een flatje 3 hoog achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |