K loop nu.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga je ze uitlachen omdat ze vanavond dik op hun broek krijgen?
Ja het is echt wel heel veel. Ik vertel hier ook lang niet alles. Kennelijk heb ik in mijn vorige leven vreselijke dingen gedaan. Misschien heb ik wel op rode pandas gejaagd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Je hebt het wel allemaal zo tegelijk. De nare dingen
Ik ben veel, maar niet negatiefquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dus je gaat straks nog negatiever worden?
Dat is mooi. Dan hoef ik vanavond niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben veel, maar niet negatief
Gelachen, dank je.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent gewoon objectief en de wereld is negatief.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het dan allemaal in een keer gehad.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja het is echt wel heel veel. Ik vertel hier ook lang niet alles. Kennelijk heb ik in mijn vorige leven vreselijke dingen gedaan. Misschien heb ik wel op rode pandas gejaagd.
Ja oké dan verdien je het welquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja het is echt wel heel veel. Ik vertel hier ook lang niet alles. Kennelijk heb ik in mijn vorige leven vreselijke dingen gedaan. Misschien heb ik wel op rode pandas gejaagd.
Voorlopig is het nog lang niet klaar.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het dan allemaal in een keer gehad.
Realistisch?quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die onnozele nutteloze beesten verdienen het dan ook, zelfs bijen en mieren zijn belangrijker in de voedselketen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog lang niet klaar.
[..]
Mwah, ze zitten wel de hele dag op bamboe te kauwen. Wie gaat dat anders doen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die onnozele nutteloze beesten verdienen het dan ook, zelfs bijen en mieren zijn belangrijker in de voedselketen.
Vliegende berenquote:
Ik wilde zeggen zn kleurloze neef, maar die zijn blijkbaar geen familie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, ze zitten wel de hele dag op bamboe te kauwen. Wie gaat dat anders doen?
Maar het is wel waar. Behalve altijd. Dus je had ook gewoon 'ja' kunnen zeggenquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is überhaupt de laatste dag van de maand en kwartaal, dus die kan ik niet echt serieus kiezen
Van m'n huidige week vakantie.
[..]
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 10:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is wel waar. Behalve altijd. Dus je had ook gewoon 'ja' kunnen zeggen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben eerder te optimistisch soms
quote:
Forum Opties | |