Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 3% gewijzigd door Nizno op 29-09-2025 20:21:20 ]
je hebt het zelluf gedaanquote:Op maandag 29 september 2025 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit was niet de TT die ik voor ogen had
Je kiest hem zelf.quote:Op maandag 29 september 2025 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
ja, maar..quote:Op maandag 29 september 2025 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Heeft het hotel een zwembad voor een aanvullend geluksmomentje?quote:Op maandag 29 september 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij zijn inmiddels aan de Engelse grens aangekomen in Coldstream. Weer de nodige doodsangsten uitgestaan op de bijrijdersstoel maar okee. Daarna nog even 2 km door het dorpje gewandeld en nu ff een biertje in de bar van het hotel. Vanochtend zelfs een muntje gevondenhet is best een aardige dag. Overmorgen zijn we thuis.
wat moet er bij dan?quote:Op maandag 29 september 2025 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik drukte te snel op versturen
quote:Op maandag 29 september 2025 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk weten of @:ltvdk komt
moet ie aangepast worden of laat je hem zo?quote:Op maandag 29 september 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een heel andere verzonnen maar toen sloeg de TT-stress toe.
"Wachten Ik had een heel andere verzonnen maar toen sloeg de TT-stress toe" is wel erg lang, weet niet of dat wel pastquote:Op maandag 29 september 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een heel andere verzonnen maar toen sloeg de TT-stress toe.
Nee, het is oké, maar ik waardeer het aanbodquote:Op maandag 29 september 2025 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet ie aangepast worden of laat je hem zo?
als je hem wilt aanpassen dan DM maar wat de TT moet worden.
quote:
Daarom laten we het maar zoquote:Op maandag 29 september 2025 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Wachten Ik had een heel andere verzonnen maar toen sloeg de TT-stress toe" is wel erg lang, weet niet of dat wel past
Liever FOK!ster. Heb het overigens al gedaan maar voor mij is het natuurlijk niet genoegquote:
Nee.quote:Op maandag 29 september 2025 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft het hotel een zwembad voor een aanvullend geluksmomentje?
snotversjuquote:
misschien kun je het er af krijgen? of is het een dikke naaktslak?quote:Op maandag 29 september 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
Er zit iets op mijn raam wat de kat interessant vind dus nu springt ze de hele tijd er tegenaan. Lekker irritant.
Die 3,4% shandy schiet lekker op jaquote:Op maandag 29 september 2025 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan maar een extra biertje in de bar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |