Deze poll blijft nog even open, maar er zeggen toch mensen af dus dan vervang je die gewoonquote:Op maandag 29 september 2025 18:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik onthoud mij vooralsnog van stemming tot nadere informatie
quote:Op maandag 29 september 2025 18:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze poll blijft nog even open, maar er zeggen toch mensen af dus dan vervang je die gewoon
ik kan maar 1 datum selecterenquote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[poll=9303]
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
Ik kan alles behalve 10 januari.quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[poll=9303]
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
nieuwe pol.quote:Op maandag 29 september 2025 18:29 schreef CherryLips het volgende:
O je kunt niet op meerdere dagen stemmen. Nee gaat goed.
quote:Op maandag 29 september 2025 18:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhuh
Ik vind het maar verdacht
Waarom zo'n ver weg?quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[poll=9303]
gr. gr CL
Dit is het menu:
Zodat je kan zeggen dat je van verre bent gekomen natuurlijkquote:
voor mij ookquote:Op maandag 29 september 2025 18:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Voor mij is alles altijd ver weg
Jammer wel. Ik vind een stukje reizen opzich niet zo erg maar maakt het toch wat minder aantrekkelijk. Zou beter zijn als ik dan ergens kan overnachten zodat ik het in twee kan splitsen.quote:
Ligt er beetje aan. Ik moet voor werk soms in Amersfoort zijn dus als dat te combineren is...quote:Op maandag 29 september 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Anders wordt het Den Bosch, Amersfoort ofVeenendaal
![]()
Maar dat is voor de Noord-Hollanders weer ver.
vorige keer dat we vreetmeet in woerden hadden, had ik een hotelletje gepakt. die was best primaquote:Op maandag 29 september 2025 18:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jammer wel. Ik vind een stukje reizen opzich niet zo erg maar maakt het toch wat minder aantrekkelijk. Zou beter zijn als ik dan ergens kan overnachten zodat ik het in twee kan splitsen.
zit allemaal in een range van 1,5 tot 2,5 uur rijden voor mij.quote:Op maandag 29 september 2025 18:46 schreef CherryLips het volgende:
Anders wordt het Den Bosch, Amersfoort ofVeenendaal
![]()
Maar dat is voor de Noord-Hollanders weer ver.
In het verleden ook wel eens gedaan, of gewoon bij mensen overnachten. Zou nog mooier zijn als ik zoiets kon combineren met wat andersquote:Op maandag 29 september 2025 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige keer dat we vreetmeet in woerden hadden, had ik een hotelletje gepakt. die was best prima
Je wil een FOK!-er inwikkelen?quote:Op maandag 29 september 2025 18:53 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In het verleden ook wel eens gedaan, of gewoon bij mensen overnachten. Zou nog mooier zijn als ik zoiets kon combineren met wat anders
Fok!ster ook een optie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |