quote:Op maandag 29 september 2025 10:55 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Hquote:
Hoe is het hierquote:
"wat je wel wil horen.."quote:
quote:
Goed, tandarts overleefdquote:
Val?quote:Op maandag 29 september 2025 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ego?
Persoonlijkheidsstoornis?
Touché.quote:Op maandag 29 september 2025 11:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was meer een hoge val
Piemel.quote:Op maandag 29 september 2025 11:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ego?
Persoonlijkheidsstoornis?
Vroeger hadden de buren zo'n mega konijn.quote:
Jij hebt daar persoonlijk ervading mee?quote:
Zo'n grote loebas is leuk jaquote:Op maandag 29 september 2025 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroeger hadden de buren zo'n mega konijn.
Wilma
En die vond knuffelen superchill
Die huppelde dan ergens bij de buren in de tuin en als je dan in het gras ging zitten dan kwam ze bij je op schoot
en daarna kun je hem opeten.quote:Op maandag 29 september 2025 11:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo'n grote loebas is leuk ja
Die eten alleen zoveel. Zou een goede zijn voor hier in KSC, KonijnSC.
Het was Kerstochtend, 1961..quote:
Ik zag allemaal lekker drinken op de website van Jumboquote:Op maandag 29 september 2025 11:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom maar, heb toch veel te veel nog over.
dat is lang geleden.quote:
Voor testen of voor andere mensjes?quote:
In 1961 was mijn vader 5, en mijn moeder 3quote:Op maandag 29 september 2025 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is lang geleden.
toen was ik -22
Woahquote:Op maandag 29 september 2025 11:43 schreef Recce het volgende:
Ik ben nog linkser dan het linksradicale GL/PvdA.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |