Tientje hier, tientje daar. Het loopt al gauw op allemaal.quote:Op zondag 28 september 2025 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb je dan allemaal spullen van een tientje erop staan ofzo.
Dat heb ik dan weer niet maar in mijn geval doen de verzendkosten ook niet heel veel...quote:Op zondag 28 september 2025 20:15 schreef Werkperd het volgende:
Van mij mogen ze vaker zo'n gulden actie doen zeg. Mijn voorraad verkoopartikelen zijn dit weekend vrijwel leeggelopen vanwege zo'n geweldige actie !!
Zo zie je maar weer dat bezorgkosten toch een grote drempel vormen voor kopers !
Tientjes veeg ik m'n reet mee af.quote:Op zondag 28 september 2025 20:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tientje hier, tientje daar. Het loopt al gauw op allemaal.
Dan veeg jij jouw reet af met het leven.quote:Op zondag 28 september 2025 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tientjes veeg ik m'n reet mee af.
Minimale winst moet tientje zijn anders is het de moeite niet waard.quote:Op zondag 28 september 2025 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Heb je dan allemaal spullen van een tientje erop staan ofzo.
Nou lekker dan, koffie?quote:Op zondag 28 september 2025 20:20 schreef Jahr00n het volgende:
heb een tweedehands tarzan bestelt. vanavond eerst in de vaatwasmachine en dan lekker uitproberen
Ja en 20 verschillende culturen die staan af te dingen aan je deurquote:Op zondag 28 september 2025 20:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Tientje hier, tientje daar. Het loopt al gauw op allemaal.
Ja die heb je ook. Bieden maar daarna of niks meer laten weten of zeggen dat ze daar nog dagen over moeten nadenken.quote:Op zondag 28 september 2025 21:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
Helemaal niks verkocht, wel mensen die er nog even over na moesten denken.
Nou succes morgen
Wij zette vroeger de baby-uitzet gratis af te halen op mp. Onder het mom van helpen.quote:Op zondag 28 september 2025 21:05 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja en 20 verschillende culturen die staan af te dingen aan je deur
Daarom dus verzenden.quote:Op zondag 28 september 2025 21:05 schreef halfway het volgende:
[..]
Ja en 20 verschillende culturen die staan af te dingen aan je deur
Ik hen gister nog wat verkocht rond half 5, toen was die actie er nog steeds.quote:Op maandag 29 september 2025 11:33 schreef Werkperd het volgende:
Laatste uren gaan in. Kijken of ik zelf ook ff vlug wat kan inslaan !!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |