Dank!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Twee Alkmaarders, die mogelijk betrokken zijn bij de vermissing van Tijn, blijven de komende weken vastzitten. De voorlopige hechtenis is voor beiden met 14 dagen verlengd. De recherche gaat ervan uit dat er sprake is van een misdrijf.
Tijn (25) uit Alkmaar werd op 14 september 2025 als vermist opgegeven. Twee dagen daarvoor is hij voor het laatst gezien, toen hij vanaf Daalmeer richting het park Rekerhout fietste.
Later die dag is hij ook nog gesignaleerd in winkelcentrum de Mare. Daar staat nu in grote letters op een muur geschreven: 'Waar is Tijn? afz. Diana'. "Je merkt dat mensen het erover hebben. Er is angst dat hij misschien wel ergens in het park ligt", reageert Lesley Molema van Brasserie de Mare.
Fiets gevonden
Meerdere grote zoekacties in omliggende parken met het Veteranen Search Team, duikers en een droneteam hebben tot nu toe niets opgeleverd. Na verschillende tips is zijn fiets wel gevonden, maar er is nog altijd geen spoor van Tijn zelf.
Een 38-jarige Alkmaarder en een 32-jarige Alkmaarder zijn vorige week aangehouden in het onderzoek naar de vermissing van Tijn. De recherche vermoedt dat de twee mannen iets te maken hebben met zijn verdwijning.
Tips melden
Aan getuigen of mensen met meer informatie over deze zaak wordt dringend gevraagd zich bij de politie te melden.

Altijd benieuwd wat die mensen aan hun baas vertellen ivm de afwezigheid.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 14:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Twee Alkmaarders, die mogelijk betrokken zijn bij de vermissing van Tijn, blijven de komende weken vastzitten. De voorlopige hechtenis is voor beiden met 14 dagen verlengd. De recherche gaat ervan uit dat er sprake is van een misdrijf.
Tijn (25) uit Alkmaar werd op 14 september 2025 als vermist opgegeven. Twee dagen daarvoor is hij voor het laatst gezien, toen hij vanaf Daalmeer richting het park Rekerhout fietste.
Later die dag is hij ook nog gesignaleerd in winkelcentrum de Mare. Daar staat nu in grote letters op een muur geschreven: 'Waar is Tijn? afz. Diana'. "Je merkt dat mensen het erover hebben. Er is angst dat hij misschien wel ergens in het park ligt", reageert Lesley Molema van Brasserie de Mare.
Fiets gevonden
Meerdere grote zoekacties in omliggende parken met het Veteranen Search Team, duikers en een droneteam hebben tot nu toe niets opgeleverd. Na verschillende tips is zijn fiets wel gevonden, maar er is nog altijd geen spoor van Tijn zelf.
Een 38-jarige Alkmaarder en een 32-jarige Alkmaarder zijn vorige week aangehouden in het onderzoek naar de vermissing van Tijn. De recherche vermoedt dat de twee mannen iets te maken hebben met zijn verdwijning.
Tips melden
Aan getuigen of mensen met meer informatie over deze zaak wordt dringend gevraagd zich bij de politie te melden.

Hij is op vrijdag voor het laatste gezien, toen kwam het weekend.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:02 schreef maily het volgende:
[..]
Altijd benieuwd wat die mensen aan hun baas vertellen ivm de afwezigheid.
Als ze werk hebben.

Ik bedoel die verdachtenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij is op vrijdag voor het laatste gezien, toen kwam het weekend.

Ehm.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die hebben dan toch ook pas wat gedaan?

Niks denk ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm.
Ik bedoel: wat zouden de verdachten aan hun baas vertellen waarom ze afwezig zijn. En nu weer 14 dagen erbij.
Als ze al werk hebben.

En dan? Ziektewet? Verlof?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niks denk ik.
Als je partner ineens vast komt te zitten en geen contact mag met de buitenwereld, behalve zijn advocaat, hoor je ook niks. Met de werkgever zal ook echt geen contact worden opgenomen.

O zo, ja dat de broers vastzitten. Blijkbaar gingen hun namen al vanaf dag 1 rond als mogelijke betrokkenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm.
Ik bedoel: wat zouden de verdachten aan hun baas vertellen waarom ze afwezig zijn. En nu weer 14 dagen erbij.
Als ze al werk hebben.

Broers? oke ....quote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O zo, ja dat de broers vastzitten. Blijkbaar gingen hun namen al vanaf dag 1 rond als mogelijke betrokkenen.

Of in 1x probleem opgelostquote:Op donderdag 23 oktober 2025 16:12 schreef maily het volgende:
[..]
Broers? oke ....
lekker voor die ouders dan ....

Wat is dit nou weer voor domme vraag?quote:

Ja, er wordt verklaard waar ze van worden verdacht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Vandaag zal een woordvoerder van OM met meer info komen volgens
https://www.noordhollands(...)in-cel/99458761.html

quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Vandaag zal een woordvoerder van OM met meer info komen volgens
https://www.noordhollands(...)in-cel/99458761.html
Dit snap ik nooit zo als ze in volledige beperking zittenquote:Het Openbaar Ministerie wil vanwege het onderzoek en de volledige beperkingen waarin de verdachten zitten niet toelichten waar ze de mannen precies van verdenken.

"""Gelukkig""" is hij terecht ....quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:16 schreef Mommychilgrad het volgende:
Tijn is gevonden blijkbaar. Omgekomen door een misdrijf, vermoedelijk.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)aat-uit-van-misdrijf

Doodgeslagen? Wtf is daar gebeurd joh?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
AD meldt het ook:
https://www.ad.nl/binnenl(...)f-doodslag~a7a58596/

Doodslag hoeft niet doodgeslagen te betekenen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doodgeslagen? Wtf is daar gebeurd joh?

quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doodgeslagen? Wtf is daar gebeurd joh?
Een nieuwe Lisa maar dan de mannelijke versie?
quote:In verband met het onderzoek wil het OM niet zeggen waar het lichaam is gevonden. De precieze doodsoorzaak wordt nog onderzocht.

Oh las er te snel overheen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:35 schreef maily het volgende:
[..]
Doodslag hoeft niet doodgeslagen te betekenen.

Dit was helaas te verwachten, maar had niet verwacht dat ze zouden melden dat hij gevonden was..quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:16 schreef Mommychilgrad het volgende:
Tijn is gevonden blijkbaar. Omgekomen door een misdrijf, vermoedelijk.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)aat-uit-van-misdrijf

Money, it's a crimequote:

Ja, ik ook. Verder ook zo weinig info over wie de persoon Tijn nou eigenlijk was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 15:50 schreef mitt het volgende:
Ach.
Wel fijn dat hij is gevonden. Hopelijk komt het verhaal nog naar buiten (nieuwsgierig)

Ja ik wilde het nog vragen. Geen zin om het hele topic te lezen maar is er meer achtergrond over Tijn?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Verder ook zo weinig info over wie de persoon Tijn nou eigenlijk was.
Nou ja, niet dat we er recht op hebben dat te weten ofzo.
Maar goed, trieste zaak.

Nee, natuurlijk niet....quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:35 schreef MissButterflyy het volgende:
had geen problemen met drugs of dat hij te maken had met het criminele circuit zeggen vrienden en familie.

Wacht even… Wat vrienden en familie zeggen neem je met een korreltje zout maar je geloofd wel wat een wildvreemde op X zegt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Dat hij Gielen heet is geen geheim of nieuwe informatie.
De rest kunnen we met een korreltje zout nemen totdat de feiten bekend zijn toch? Zo gaat het althans altijd hier..?
Anders kunnen we deze over deze reactie ook wel weer gaan speculeren.
[ afbeelding ]

Vrienden en familie van Jerryson zeiden ook dat het zo'n lieve jongen was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wacht even… Wat vrienden en familie zeggen neem je met een korreltje zout maar je geloofd wel wat een wildvreemde op X zegt?

Dat heb je goed. Hier een lolly. 🍭quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wacht even… Wat vrienden en familie zeggen neem je met een korreltje zout maar je geloofd wel wat een wildvreemde op X zegt?

In NL word je niet zomaar vermoord.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]

Zoals Lisa in Amsterdam?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
In NL word je niet zomaar vermoord.
Dus zal toch wat aan de hand zijn geweest...

Oh vast, maar we weten het gewoon niet. Als vrienden en familie wel vermoedens hadden, zouden ze daar wel iets over gezegd hebben lijkt me. Ook omdat politie en alle zoekteams geen idee hadden wat er aan de hand was.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]

Leuk als ze dit ooit teruglezen hier.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:53 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens het kringetje rondom Tijn [de vrouw die hem als vermist opgaf] keek de familie naar hem om.
En hoe vaak blijkt notabene de eigen familie en/of vrienden er naast te zitten hoe het leven van hun ' geliefden' eruit ziet?

En? Dat mag niet gezegd worden? Wat wil jij nu eigenlijk? Dat we een sprookje gaan vertellen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Leuk als ze dit ooit teruglezen hier.

Het is niet echt nodig om ongefundeerde twitter roddels hier te verspreiden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:56 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En? Dat mag niet gezegd worden? Wat wil jij nu eigenlijk? Dat we een sprookje gaan vertellen?

Tja, het zijn de mensen die hem als vermist hebben opgegeven. De moeder van een vriend van hem, notabene. Blijkbaar toch iemand die om hem gaf. Maar ik zal ophouden. Kan iedereen fijn verder speculeren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is niet echt nodig om ongefundeerde twitter roddels hier te verspreiden.

Dat lijkt me een goed idee.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Tja, het zijn de mensen die hem als vermist hebben opgegeven. De moeder van een vriend van hem, notabene. Blijkbaar toch iemand die om hem gaf. Maar ik zal ophouden. Kan iedereen fijn verder speculeren.

Mooi, Ik laat het aan jou over nu.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee.

Heel veel mensen in dat circuit leiden een dubbelleven...zeker als ze nog jong zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]

Oké, maar een anonieme reactie op X aanhalen is niet echt overtuigend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:40 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Heel veel mensen in dat circuit leiden een dubbelleven...zeker als ze nog jong zijn.

Helemaal eens, maar ook berichten op X komen niet uit de lucht vallen (wat ik begrijp zijn dit geen random personen maar mensen dichtbij Tijn of de familie). Ik geef alleen maar aan dat het 1 het ander niet uitsluit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 17:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oké, maar een anonieme reactie op X aanhalen is niet echt overtuigend.
We weten het verder gewoon niet wat er is gebeurd.
Het kan ook zinloos geweld zijn geweest, dat hij die twee gasten op straat verkeerd aankeek en een fataal pak rammel heeft gekregen enz.

Het bericht op X was van een anoniem figuur die net een account had aangemaakt.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar ook berichten op X komen niet uit de lucht vallen (wat ik begrijp zijn dit geen random personen maar mensen dichtbij Tijn of de familie) . Ik geef alleen maar aan dat het 1 het ander niet uitsluit.
Ja het kan een gevalletje "wrong place wrong time" zijn, maar het zou mij verbazen.
Triest genoeg i.i.g. weer.

Verkeerd gelezen, my bad.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Het bericht op X was van een anoniem figuur die net een account had aangemaakt.
De rest van de info kwam idd van FB, het kringetje dat blijkbaar bekend was met Tijn.

Nee, alles liep ineens door elkaar waardoor ik het zelf ook niet heel duidelijk heb kunnen maken. En eigenlijk ook geen zin meer in had.quote:

uit de OP:quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 18:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Waarom staat het alleen in de OP dat hij is aangetroffen?

Ik vergat het woord vaak zie ik...quote:

Die waren al eerder aangehouden. Geen idee of ze bekend hebben of dat de politie meer bewijs heeft kunnen verzamelen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:34 schreef Adidasveter het volgende:
Ik las vanmiddag een bericht dat er 2 verdachten waren aangehouden. Misschien zijn is de dode gevonden op aanwijzingen van bekentenissen van de aangehouden mensen.

Te triest voor woorden, ik had dit niet gedacht/verwacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:57 schreef Gibson88 het volgende:
Wat we al verwacht hadden. Treurige afloop

Dat was ik, je mag me best bij naam noemen, hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Ach, wat sneu. In dit topic werd geroddeld over dat zijn moeder hem heeft laten zitten, maar je komt niet zomaar in een jeugdinstelling terecht he.
Daar komen kinderen niet terecht omdat de ouders er geen zin in hebben.

Oh, ik had geen idee wie het had geschreven hoor.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:04 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat was ik, je mag me best bij naam noemen, hoor.
Ik schreef dat er niet naar hem omgekeken werd door zijn familie oid, vertelt door het kringetje rondom de moeder van zijn vriend die ook nu weer het woord doet.
Dan zij het geen roddels meer als je dit leest;
Maar ook een jongen die het niet makkelijk heeft gehad in zijn jeugd. Al jong kreeg hij hulp, maar toch kwam hij op straat terecht. Daar probeerde hij te overleven,”
De laatste jaren woonde Tijn een tijd bij de daklozenopvang in de Alkmaarse wijk Hoefplan. Ook logeerde hij bij verschillende mensen thuis.
Maar jij weet al dat dit allemaal aan Tijn zelf heeft gelegen en niet aan zijn ouders / opvoeding?

Wat ben jij toch godsgruwelijk dom.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oh, ik had geen idee wie het had geschreven hoor.
Maar het doet er niet toe aan wie het heeft gelegen. Het is al triest genoeg dat hij dakloos was en een zware jeugd heeft gehad.
Verder zijn het wel roddels die je verspreidt, precies wat in het artikel wordt aangegeven doe je dus aan mee.

Je keek in de spiegel?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:13 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat ben jij toch godsgruwelijk dom.

quote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je keek in de spiegel?
![]()
Hier laat ik het bij. Heks.

quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 16:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zou fijn zijn.quote:

Wat heeft dat ermee te maken? Maffia hoeft niet perse Italiaans te zijn. Je hebt ook een Japanse maffia.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou ja, het zijn gewoon Witten, geen Italianen.

Dm Kim maar ff.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 18:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Maffia hoeft niet perse Italiaans te zijn. Je hebt ook een Japanse maffia.

Mag nie he.quote:

En Mike is de andere broer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:49 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Mag nie he.
Tevens is de naam van de oudste broer veranderd in Sander. En ook dan is het de vraag of zij de goede wel voor zich hebben want de Sander die zij beschrijven is de 40 al een tijdje gepasseerd.

Ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 07:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En Mike is de andere broer?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |