Nee ik herken de gene op de foto ook niet.quote:
Heb je een linkje?quote:Op zondag 28 september 2025 19:57 schreef StaceySinger het volgende:
ALKMAAR - Waar is de 25-jarige Tijn uit Alkmaar in vredesnaam gebleven? De rossige twintiger die al weken is vermist werd voor het laatst gezien bij het Rekerhout-park, waar naderhand ook zijn fiets is gevonden, maar lijkt zelf in rook opgegaan. Meerdere intensieve zoekacties van de politie, die een misdrijf niet uitsluit, hebben nog geen resultaat gehad.
De politie Noord-Holland en het Openbaar Ministerie hebben het onderzoek naar zijn vermissing inmiddels opgeschaald. Sinds vrijdag onderzoekt een zogenoemd Team Grootschalige Opsporing (TGO) de zaak, zo maakte een woordvoerder van de politie vrijdagmiddag bekend.
Bronelegraaf
quote:Op zondag 28 september 2025 20:57 schreef kitano het volgende:
Dank je zal hem in de OP plaatsen
[..]
https://www.politie.nl/ve(...)ber/pl11002025215334
hij is al twee weken vermistquote:Op zondag 28 september 2025 20:50 schreef MichaelScott het volgende:
Bijzonder dat ze het zo groot aanpakken.
De bron had iets beter gekundquote:
"Deze mevrouw is meerderjarig, maar er zijn zorgen om haar." [gld.nl]quote:Op maandag 29 september 2025 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:
Van deze horen we ook weinig…
https://www.hartvannederl(...)ie-vermiste-vrouw-24
Dat las ik over Tijn ook al, zeker omdat ze zijn fiets al gevonden hebben en hij vanaf 12 september geen contacteer had maar wel op 15 september door een deurbelcamera is vastgelegd. Een dag nadat die als vermist werd opgegeven.quote:Op maandag 29 september 2025 11:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
"Deze mevrouw is meerderjarig, maar er zijn zorgen om haar." [gld.nl]
Klinkt eerder alsof ze mentaal in de knoop zit.
De plek waar ze zoeken ligt bij het terrein van een crematorium, begraafplaats en gedenkpark maar deze is al onderzocht.
“Ik ken Tijn als een vrolijke, beleefde en sociale jongen”, vertelde een vriend aan RTL Nieuws. “Hij leeft zijn leven, zoals 25-jarige jongens dat doen. Voor zover we weten, is hij niet verwikkeld in drugs of andere criminele zaken en we hebben ook geen reden om aan te nemen dat hij het leven niet meer zag zitten. We hebben echt geen idee waar hij kan zijn.” [Bron; Lindaquote:Op maandag 29 september 2025 11:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat las ik over Tijn ook al, zeker omdat ze zijn fiets al gevonden hebben en hij vanaf 12 september geen contacteer had maar wel op 15 september door een deurbelcamera is vastgelegd. Een dag nadat die als vermist werd opgegeven.
Inmiddels ook de 40 gepasseerd neem ik aan?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 29 september 2025 13:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Inmiddels ook de 40 gepasseerd neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |