Niet als het straks weer een graad of 12 is in de winter.quote:Op zondag 28 september 2025 17:45 schreef Mikeytt het volgende:
In de kou opstaan is juist het meest chille gevoel ooit. Lekker onder je deken![]()
Verder helemaal niet koud hier helaas
12 is toch niet koud man. Ik wil opstaan met -5. Wel onder een dikke deken natuurlijkquote:Op zondag 28 september 2025 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Niet als het straks weer een graad of 12 is in de winter.
De mens kan aan alles wennen, alles.quote:Op zondag 28 september 2025 17:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
12 is toch niet koud man. Ik wil opstaan met -5. Wel onder een dikke deken natuurlijk
De mens is niet gemaakt voor warme temperaturen. Alle koude landen zijn het rijkste ter wereld.
Als je ook pas ver na 5 uur je nest uitkomt... Man manquote:Op [b]zondag 28 september 2025 17:41[/b] schreef Hyaenidae het volgende:
En het is nog niet eens oktober
Best lekker weertje vandaag, volop zon. Maar toch blijft het tiefuskoud in mijn huis.
18 graden nu en vanmorgen was het 17
En het uit bed komen is helemaal de hel in die kutkou![]()
Klacht: nu alweer opzien tegen de kou komend half jaar
Die worden ook gewoon kouder als je alle ramen een uur open zet zoals het moet.quote:Op zondag 28 september 2025 17:51 schreef Jahr00n het volgende:
niks aan de hand in mijn a++++ woning
In Singapore, de VAE en Brunei lacht men je uit.quote:Op zondag 28 september 2025 17:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
12 is toch niet koud man. Ik wil opstaan met -5. Wel onder een dikke deken natuurlijk
De mens is niet gemaakt voor warme temperaturen. Alle koude landen zijn het rijkste ter wereld.
Mediaan in Singapore is lager dan je zou denken. Men denkt altijd dat Singaporezen stinkend rijk zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 18:08 schreef Dven het volgende:
[..]
In Singapore, de VAE en Brunei lacht men je uit.
Heerlijk man, straks houtkachel aan.quote:Op zondag 28 september 2025 18:16 schreef JopieKlaassen het volgende:
Wat voor gierig g-label huis heb je dan?
Sta jij dan met deken en al op?quote:Op zondag 28 september 2025 17:51 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
344 zonnepanelen en 17 tv’s hier broer, ik houd mijn hut wel warm en deel het zo veel mogelijkquote:Op zondag 28 september 2025 17:51 schreef Jahr00n het volgende:
niks aan de hand in mijn a++++ woning
Deken eraf, fleece eroverheenquote:Op zondag 28 september 2025 18:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Sta jij dan met deken en al op?
Hoezo ga jij op vakantie? Alsof het leven al niet duur genoeg is.quote:Op zondag 28 september 2025 18:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deken eraf, fleece eroverheenen op vakantie naar koude landen een elektrisch deken.
Nederland is me te warm, dus bij noodzaak een paaar weken naar Noorwegen ofzoquote:Op zondag 28 september 2025 18:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo ga jij op vakantie? Alsof het leven al niet duur genoeg is.
Ja, Noorwegen zou zonder gas/olie een pauperland zijn, IJsland was na de bankencrisis op sterven na dood en over Rusland hoef je al helemaal niet te beginnen. Zo lust ik er nog wel een paar. mediaan inkomen in Singapore ligt overigens boven de $4K.quote:Op zondag 28 september 2025 18:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mediaan in Singapore is lager dan je zou denken. Men denkt altijd dat Singaporezen stinkend rijk zijn.
In de VAE gaan ze failliet zonder slavernij.
Gemiddeld zijn koudere landen rijker. Daar is ook ooit onderzoek naar gedaan. Ik ga straks even een kaart maken
Dat Noorwegen zonder gas en olie een pauperland zou zijn, is natuurlijk flauwekul.quote:Op zondag 28 september 2025 19:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, Noorwegen zou zonder gas/olie een pauperland zijn, IJsland was na de bankencrisis op sterven na dood en over Rusland hoef je al helemaal niet te beginnen. Zo lust ik er nog wel een paar. mediaan inkomen in Singapore ligt overigens boven de $4K.
Maar goed om te weten dat Zweden blijkbaar geen knip voor de neus waard zou zijn wanneer het land 40 graden naar het zuiden zou hebben gelegen.
En dan zeggen dat de kou heerlijk is..quote:Op zondag 28 september 2025 18:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Deken eraf, fleece eroverheenen op vakantie naar koude landen een elektrisch deken.
1. Neequote:Op zondag 28 september 2025 20:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat Noorwegen zonder gas en olie een pauperland zou zijn, is natuurlijk flauwekul.
Overigens de top 30 landen volgens de World Happiness Index. (salaris, sociale support, gezonde levensverwachting, vrijheid, gulheid, corruptie).
Ik zie een sterke correlatie met koudere landen.
[ afbeelding ]
Ik werk tegenwoordig vanuit het woonpaleis. Ben lui geworden om de rit naar het werkpaleis te maken.quote:Op zondag 28 september 2025 17:41 schreef Hyaenidae het volgende:
En het is nog niet eens oktober
Best lekker weertje vandaag, volop zon. Maar toch blijft het tiefuskoud in mijn huis.
18 graden nu en vanmorgen was het 17
En het uit bed komen is helemaal de hel in die kutkou![]()
Klacht: nu alweer opzien tegen de kou komend half jaar
Mocht ik ook maar vaker in het woonpaleis werken dan 1x per week.quote:Op maandag 29 september 2025 16:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik werk tegenwoordig vanuit het woonpaleis. Ben lui geworden om de rit naar het werkpaleis te maken.
Maar ook in het woonpaleis was het koud. Heb zelfs een coltrui aan moeten doen.
Gewoon proberen af te dwingen bij de baas. Efficiënt werken en al.quote:Op maandag 29 september 2025 16:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Mocht ik ook maar vaker in het woonpaleis werken dan 1x per week.
En ik heb geen werkpaleis, ik associeer dat eerder met de gevangenis.
He-le-maal NIETSquote:Op dinsdag 30 september 2025 00:13 schreef the-eye het volgende:
Nou wat dat betreft zijn we ook goed bedonderd zeg. Jarenlang voorspellingen dat we een warmer klimaat krijgen, nou ik merk er geen fuck van
En dan altijd dat kutexcuus "Ja maar ergens anders is het wel warmer geworden hoor"
JA WAT KOOP IK DAARVOOR?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |