Aldus Evenepoelquote:"Ik denk wel dat er meer in zat", opende Remco Evenepoel zijn reactie. "Mijn fietswissels gebeurden aIlebei op de slechtste momenten. Ik reed vlak voor Mount Kigali in een put, waardoor mijn zadel doorzakte. Door die andere positie verkrampten mijn hamstrings helemaal. Na vier uur koers voel je dat wel. Ik moest dus echt van fiets veranderen."
"Nadien voelde ik bij mijn reservefiets dat die niet helemaal hetzelfde stond. Ik kreeg last in mijn onderrug, en door mijn blessures moest ik daardoor wel echt opnieuw wisselen. Ik kon geen vijf kilometer blijven zitten op die fiets."
"Ik moest twee keer terugkeren en dat was teveel van het goede. Zonder die pech had ik Pogacar wel kunnen volgen. Ik voelde me goed, maar er was echt geen andere optie dan wisselen."
"Ik was gekomen voor de dubbel en ik was er uiteindelijk dicht bij. Maar het was op in die achtervolging. Ik kwam dichter, maar niet veel. De knop omdraaien zal nu wel moeten. We hebben een goeie koers gereden er veel uitgehaald. Nu even decompressie met Oumi en de ploeg en vanaf morgen draai ik de knop om richting EK."
Dan kwam hij dus dichter, maar niet veel. Heel goed.quote:Op zondag 28 september 2025 17:42 schreef Blik het volgende:
Hij kwam helemaal niet dichterbij. Hij demarreerde met 1:10 achterstand en eindigde uiteindelijk op 1:30. Voorsprong is op zijn minste 1:05 geweest en dat was direct nadat hij wegreed uit zijn groepje en dus versnelde
Hoorde dat zijn zadel scheef stondquote:Op zondag 28 september 2025 17:43 schreef DeeBee het volgende:
Toch jammer dat Ayuso de motor en beide banden van de brommer blies op de Mur, was anders misschien wel leuker geweest
Getuige het gebrek aan een stok in een Sloveens wiel kunnen we concluderen van niet.quote:Op zondag 28 september 2025 18:06 schreef mitt het volgende:
Ik beken;
Na al die posts ben ik er nog niet achter of @:DeeBee nou echt in Rwanda is of niet![]()
DeeBee - Iwanius?quote:Op zondag 28 september 2025 18:06 schreef mitt het volgende:
Ik beken;
Na al die posts ben ik er nog niet achter of @:DeeBee nou echt in Rwanda is of niet![]()
Maar flesjetrap gebeurde toen hij op zijn reservefiets reed.quote:Op zondag 28 september 2025 18:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Goed en sierlijke trap tegen dat flesje ondanks de hamstring pijn.
Ik kreeg last in mijn onderrug, en door mijn blessures moest ik daardoor wel echt opnieuw wisselen.quote:Op zondag 28 september 2025 18:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar flesjetrap gebeurde toen hij op zijn reservefiets reed.
Haha.quote:Op zondag 28 september 2025 18:21 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik kreeg last in mijn onderrug, en door mijn blessures moest ik daardoor wel echt opnieuw wisselen.
Blessures dus nog altijd die hamstring.
Met alles wat in de SC voorbij komt verwacht ik niet dat hij ooit nog in een vliegtuig zal stappenquote:Op zondag 28 september 2025 18:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het stelt me wel teleur dat RR niet even naar Rwanda is geweest.
Iedereen is een beetje hypocriet. Alles voor het hogere doel.quote:Op zondag 28 september 2025 18:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Met alles wat in de SC voorbij komt verwacht ik niet dat hij ooit nog in een vliegtuig zal stappen
Ook foto's waarvan men twijfelde of die van hem zelf waren.quote:Op zondag 28 september 2025 18:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat was daar het verhaal ook alweer van? Dat ie helemaal niet zo vaak uit eten ging ofzo?
Kan prima met de elektrische auto, Syrië is tegenwoordig ook weer hartstikke veilig om doorheen te rijden en je kan zelfs Israel vermijden mocht je dat willen.quote:Op zondag 28 september 2025 18:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Met alles wat in de SC voorbij komt verwacht ik niet dat hij ooit nog in een vliegtuig zal stappen
Het is ongeveer 10.000 km rijden. Dan moet je 40 keer ofzo laden. Dat is niet echt ideaal.quote:Op zondag 28 september 2025 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan prima met de elektrische auto.
Paspoort door de shredder, en op de kosten van de staat een enkeltje Uganda.quote:Op zondag 28 september 2025 19:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan prima met de elektrische auto, Syrië is tegenwoordig ook weer hartstikke veilig om doorheen te rijden en je kan zelfs Israel vermijden mocht je dat willen.
Kan nooit veel slechter zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 19:24 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Paspoort door de shredder, en op de kosten van de staat een enkeltje Uganda.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |