En voor 40 man in Den Bosch waar ook niks gebeurde was de halve politiemacht uitgeruktquote:Op maandag 29 september 2025 09:04 schreef knoopie het volgende:
De NOS noemt trouwens "ongeveer twintig demonstranten", die vanaf 8:00 tot 11:30 het gebouw blokkeerden. Maar kennelijk niet echt geblokkeerd, want "De actie heeft verder geen invloed gehad op de programmering van de NOS, meldde een woordvoerder van de omroep."
Daaruit zou je twee verschillende dingen kunnen concluderen. Dat het overdreven was, of dat de aanwezigheid van de politie gewerkt heeft. In ieder geval was er volgens de nieuwsberichten sprake van het voorbereiden van een bestorming van het azc in whatsapp groepen, dus dan is het niet heel gek dat mensen zenuwachtig werden.quote:Op maandag 29 september 2025 15:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
En voor 40 man in Den Bosch waar ook niks gebeurde was de halve politiemacht uitgerukt
De gemeenteraad hier zit vol vaatdoeken. Wel keihard durven te zijn tegen mensen die in ieder geval nog iets constructiefs willen doen met een gekocht monument ipv het jaren leegstaand verder te laten verpieteren, maar bij echte criminaliteit komen ze niet veel verder dan mompelen dat het allemaal "onacceptabel" is zonder verder echt iets significants te doen.quote:
Welke echte criminaliteit? Toch niet stickers plakken?quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:20 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
De gemeenteraad hier zit vol vaatdoeken. Wel keihard durven te zijn tegen mensen die in ieder geval nog iets constructiefs willen doen met een gekocht monument ipv het jaren leegstaand verder te laten verpieteren, maar bij echte criminaliteit komen ze niet veel verder dan mompelen dat het allemaal "onacceptabel" is zonder verder echt iets significants te doen.
Heb je het bericht niet gelezen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:46 schreef recursief het volgende:
[..]
Welke echte criminaliteit? Toch niet stickers plakken?
Waarom op zo'n obsessieve manier bagatelliseren?quote:Op maandag 29 september 2025 08:31 schreef recursief het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf dus. Ik denk niet dat degene die dat stukje geschreven heeft zelf is gaan kijken waar die stickers van gemaakt zijn. Anyhow, ik vind het ook weinig boeien. Er is geen politieauto in de fik gestoken, er zijn geen ramen ingegooid, er is geen poging geweest om een gebouw in de hens te zetten en volgens mij zijn er ook geen agenten verwond.
Waar is de ophef?quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:27 schreef recursief het volgende:
Feiten. Kijk, als er schade is moet dat wat mij betreft met rente op de veroorzakers worden verhaald. En dan mogen degenen die andermans eigendom beschadigd hebben ook voor het hekje komen. Maar om nou zoveel ophef te maken als de T. doet vind ik gezien de feiten zwaar overdreven. Dat heeft geen moer met bagatelliseren te maken.
natuurlijk, want het is XR, en die horen bij de goeden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:27 schreef recursief het volgende:
Feiten. Kijk, als er schade is moet dat wat mij betreft met rente op de veroorzakers worden verhaald. En dan mogen degenen die andermans eigendom beschadigd hebben ook voor het hekje komen. Maar om nou zoveel ophef te maken als de T. doet vind ik gezien de feiten zwaar overdreven. Dat heeft geen moer met bagatelliseren te maken.
Kom je me weer woorden in de mond leggen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
natuurlijk, want het is XR, en die horen bij de goeden.
neen, gratis stukje bubbel-duiding.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:46 schreef recursief het volgende:
[..]
Kom je me weer woorden in de mond leggen?
Dat bedoel ik dus. We hoeven het niet eens te zijn Etto, maar het mag best gewoon inhoudelijk in plaats van die onhebbelijke behoefte van je om je opponenten in de hokjes te duwen waarvan jij meent dat ze er in horen. A.k.a. framing.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
neen, gratis stukje bubbel-duiding.
mocht je niet in die bubbel zitten dien je je ook niet aangesproken te voelen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:52 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. We hoeven het niet eens te zijn Etto, maar het mag best gewoon inhoudelijk in plaats van die onhebbelijke behoefte van je om je opponenten in de hokjes te duwen waarvan jij meent dat ze er in horen. A.k.a. framing.
Je reageert op mij.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mocht je niet in die bubbel zitten dien je je ook niet aangesproken te voelen.
Ja, en ik kom daarna met de algemene duiding dat er altijd lieden zullen zijn die XR een hand boven het hoofd houden, omdat die nu eenmaal tot de rechtvaardigen der wereld horen.quote:
Tuurlijk Etto. Ik geef mijn mening en daar reageer je zo op:quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en ik kom daarna met de algemene duiding dat er altijd lieden zullen zijn die XR een hand boven het hoofd houden, omdat die nu eenmaal tot de rechtvaardigen der wereld horen.
Telegraaf of niet.
Ik zou niet weten aan wie dat anders is gericht dan aan de persoon op wie je reageert. Volgende keer graag wel inhoudelijk. De groeten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 18:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
natuurlijk, want het is XR, en die horen bij de goeden.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 19:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Tuurlijk Etto. Ik geef mijn mening en daar reageer je zo op:
[..]
Ik zou niet weten aan wie dat anders is gericht dan aan de persoon op wie je reageert. Volgende keer graag wel inhoudelijk. De groeten.
quote:Op zondag 28 september 2025 15:16 schreef Aberkullie het volgende:
Afgelopen weken hebben anti AZC gekkies de hele stad hier beklad, waarom stond dat niet op de NOS???
Het valt ook niet mee voor een staatsomroep om het iedereen naar de zin te maken.quote:Op zondag 28 september 2025 15:18 schreef RotatoR het volgende:
Terwijl de NOS al een flinke pro-Pallie bias heeft. Hoe verknipt zijn deze XR wappies.
Het was toch plastic godverdomme.quote:Op maandag 29 september 2025 08:22 schreef recursief het volgende:
[..]
Waar staat eigenlijk dat het plastic stickers waren?
Beter nog: we kunnen vanaf nu het waterkanon met traangas gaan inzetten tegen XR.quote:Op zondag 28 september 2025 21:43 schreef knoopie het volgende:
Oh ja. Nou dan inderdaad maar het waterkanon en traangas inzetten.
Trieste lui.quote:Extinction Rebellion weigert schade aan NOS-gebouw te betalen: 'Na een paar regenbuien is die krijtverf er zo af'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |