Dat gaat over de dubbele standaard in de reactie van de autoriteiten. Bij de NOS laten ze het allemaal maar gebeuren terwijl vorige week de ME werd ingezet.quote:
Nee, het verwijt er een stammenstrijd vsn te maken was gericht aan @Aberkullie en niet aan de NOS of de autoriteiten.quote:Op zondag 28 september 2025 15:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat gaat over de dubbele standaard in de reactie van de autoriteiten. Bij de NOS laten ze het allemaal maar gebeuren terwijl vorige week de ME werd ingezet.
Nee, die sloopauto hebben ze vorige week al verbruikt.quote:Op zondag 28 september 2025 15:53 schreef recursief het volgende:
Hebben ze een politieauto in de fik gezet, ramen ingegooid of geprobeerd een brandende papiercontainer bij de NOS naar binnen te rijden?
Popo weer hard aan het werk.quote:Enkelen van hen beklommen zelfs het dak van het gebouw aan het Journaalplein, gadegeslagen door agenten die niet ingrepen. ,,Jullie gaan er toch wel zo van af?”, werd er gevraagd. Dat werd bevestigd. De betogers deden dat na enige tijd inderdaad.
Geloof je die roddel echt ? Dit was die auto in februari na de aanrijding op de Nijmeegsebaan. Die had wat blikschade maar was verre van total loss.quote:Op zondag 28 september 2025 15:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, die sloopauto hebben ze vorige week al verbruikt.
quote:Op zondag 28 september 2025 16:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Geloof je die roddel echt ? Dit was die auto in februari na de aanrijding op de Nijmeegsebaan. Die had wat blikschade maar was verre van total loss.
[ afbeelding ]
Dus? Val mij daar niet mee lastig.quote:Op zondag 28 september 2025 16:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee daar kwam inslagenreuring mee. En daar reageerde ik op.
Huh?quote:Op zondag 28 september 2025 16:12 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dus? Val mij daar niet mee lastig.
Alsof het kleine kinderen zijnquote:Op zondag 28 september 2025 16:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Popo weer hard aan het werk.
Zijn allemaal kwetschbaare menschen die met fluwelen handschoentjes 'aangepakt' dienen te worden. Op dringend verzoek van de GGZ, die zijn nl. al overbelast.quote:Op zondag 28 september 2025 17:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Alsof het kleine kinderen zijn![]()
Waar zijn we in Nederland allemaal mee bezig.
Justitie kan toch beter de strijdende partijen van elkaar gescheiden houden?quote:Op zondag 28 september 2025 17:37 schreef MoreDakka het volgende:
Op zich prima dat de NOS hier geen aandacht aan besteedt, zou niemand moeten doen. Gekkies aan de linker en rechterkant moet je zoveel mogelijk negeren.
Waarschijnlijk waren het romeo's. Wel schandalig dat de politie steeds aanzet tot rellen, waarschijnlijk willen ze meer budget voor de eigen organsatie.quote:Op zondag 28 september 2025 17:49 schreef Aberkullie het volgende:
Volgens mij zijn deze mensen opgehitst door Defence Nederland. Of anders waren het undercover agenten.
Zonder het chassis te zien is het onmogelijk te beoordelen of deze auto total loss is of niet.quote:Op zondag 28 september 2025 16:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Geloof je die roddel echt ? Dit was die auto in februari na de aanrijding op de Nijmeegsebaan. Die had wat blikschade maar was verre van total loss.
[ afbeelding ]
https://factchecknederland.afp.com/doc.afp.com.76DF4ZTquote:Op zondag 28 september 2025 20:00 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zonder het chassis te zien is het onmogelijk te beoordelen of deze auto total loss is of niet.
Waarbij total loss overigens een verzekeringsterm is en de politie geen verzekering heeft.
Oke doe maarquote:Op zondag 28 september 2025 20:14 schreef William_Papadin het volgende:
Zullen we even BREED UITMETEN in de media hoeveel geld dit allemaal niet gekost heeft ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |