abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218889740
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218889745
Die kar van Milou 😂😂en ermee rondlopen alsof het compleet normaal is.
pi_218889771
MB ook met dr Creamy. Als iemand het niet nodig heeft. Zelfde geld bij 2 van die 3ling mama's. Die zijn zo slank. Hou op hoor, als je dat een buikje noemt heb je echt een vertekend beeld van jezelf
pi_218889835
Zijn er echt mensen die een Halloween kostuum voor hun baby kopen? Ga je daar dan mee door de straten lopen?

Zou Sanneke dat ook hebben gekocht, minus het door de straten lopen? Voor als M in de box zit en zij dagelijks een uur op de loopband staat om haar pre-zwabgerschapsconditie (..) terug te krijgen?
pi_218889836
Haha ik die na de misser van Maria Taylor nu bij elke fluflu check of ze de juiste kleuren hebben gebruikt, het aantal stories wel klopt enz. 8-) 8-)

En met dat ik dat doe vind ik deze vorm van marketing steeds sneuer. Zeker bij de fluflu's die pretenderen alleen iets te delen waar ze echt achter staan en dat ze altijd eerlijk zijn. Hoe kun je eerlijk zijn als je ZO wordt beperkt en geredigeerd?
Wat mij betreft is de Viervankim nu toch ook echt af, zeker na haar preek van deze week over influencen

[ Bericht 13% gewijzigd door SterreKaatje op 28-09-2025 08:59:31 ]
pi_218889979
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 08:21 schreef SterreKaatje het volgende:
Haha ik die na de misser van Maria Taylor nu bij elke fluflu check of ze de juiste kleuren hebben gebruikt, het aantal stories wel kloppen enz. 8-) 8-)

En met dat ik dat doe vind ik deze vorm van marketing steeds sneuer. Zeker bij de fluflu's die pretenderen alleen iets te delen waar ze echt achter staan en dat ze altijd eerlijk zijn. Hoe kun je eerlijk zijn als je ZO wordt beperkt en geredigeerd?
Wat mij betreft is de Viervankim nu toch ook echt af, zeker na haar preek van deze week over influencen
Lotte is toch van de wol? Creamy komt op mij niet heel wollig over. Of mag het ook ander materiaal zijn zodra er geld mee gemoeid is?
pi_218890003
Sanneke haar kind speelt met een boekje. Boekje is gegeven door oma en komt waarschijnlijk van een site waar Sanneke niet meer koopt. Sneer naar oma? En ook hier tellen principes blijkbaar tot iets gratis is.
Benieuwd ook waar dat draken pakje is gemaakt en hier in de winkel is beland.
pi_218890016
Am op dat paard 🤣 hoge schouders, angstige blik en benen in een idiote stand met rode crocs. Dan ben je toch niet wijs…..
pi_218890018
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 08:56 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Lotte is toch van de wol? Creamy komt op mij niet heel wollig over. Of mag het ook ander materiaal zijn zodra er geld mee gemoeid is?
Zij verkoopt ze gewoon weer via Vinted
pi_218890031
Wat vreselijk zo’n bolderkar inderdaad. Ik heb er 2 onder de 2 jaar maar echt niet dat ik met zo’n gigantisch ding ga lopen. Alsof je een dagje naar de dierentuin of Efteling gaat. 😬 Ze heeft toch trouwens ook nog een duo wagen (bugaboo donkey)? Wat moet je met al die zooi als je kinderen al zo groot zijn. 🤫
pi_218890040
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 07:17 schreef Clavis het volgende:
Wat een groot ding 😱 Voor een dagje dierentuin of iets misschien nog best handig maar verder toch niet haha.
pi_218890042
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 09:02 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Am op dat paard 🤣 hoge schouders, angstige blik en benen in een idiote stand met rode crocs. Dan ben je toch niet wijs…..
Ze heeft inderdaad een hele gekke houding op dat paard
pi_218890068
Wat wordt er veel geschopt tegen die paarden om ze het water in te krijgen…. En hard getrokken aan die teugels. 🥲
pi_218890114
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 07:17 schreef Clavis het volgende:
Het slaat ook nergens op: we gebruiken hem zo vaak. Zij is veel op pad met de jongens en heb dit ding nog nooit voorbij zien komen. Sowieso zijn haar kinderen er al te groot voor, jongste kan nog net.
Maar waarom je laten filmen door je man met dat ding terwijl je hem werkelijk nooit gebruikt. Dan zeg je toch: nee dank je wel. Want het levert je toch niks op ook in je gezin?
pi_218890132
Ik volg Milou niet maar was even nieuwsgierig.
Het lijkt wel een carnavals wagen of zo'n ouderwetse ijscokar
pi_218890136
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 09:13 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat wordt er veel geschopt tegen die paarden om ze het water in te krijgen…. En hard getrokken aan die teugels. 🥲
Viel mij ook op ja! Zo sneu, volgens mij vinden die paarden het niet eens leuk om in het water te moeten
pi_218890145
Net een stukje podcast van MB geluisterd, maar hem binnen 10 minuten weer af gezet. Niet te doen! Van de hak op de tak qua onderwerpen, en MB praat zo snel en mompelend, niet te volgen
pi_218890187
Ik vind het echt heel naar om te zien hoe dat paard geschopt wordt door AM om hem het water in te krijgen. 😢
pi_218890224
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 09:02 schreef Ouder1980-3de het volgende:
AM grossiert in dingen dingen die ze erg eng vindt, paardrijden, motorrijden, opstel schrijven, mensen ontmoeten. Daarom zo'n fixatie op haar gezin, poetsen en geen sociale contacten, de hele wereld is enggggg.
pi_218890341
Haha die bolide van Milou, 'we gebruiken hem zo vaak', nee Milou je filmt werkelijk je halve dag en daarin is ie nog nooit voorbij gekomen.
Haar oudste zit ook nog wel eens in de bakfiets, zou die ook nog in de bolderkar gaan?
Ik denk dat Milou hem vooral heel fijn vindt, omdat ze dan weer lekker veel zooi mee naar huis kan nemen vanuit de stad.
Denk dat dat ding in veel winkels niet eens past.

En AM op t paard, ik heb geen verstand van paardrijden, maar ik kreeg nou niet het idee dat een aantal van die paarden echt zin had om t water in te gaan. En ik vind AM totaal niet ontspannen zitten, maar ik heb er te weinig verstand van om daar een mening over te hebben verder 😅
pi_218890390
Creamy werkt wel echt met iedereen die influencer wil zijn samen...
pi_218890473
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Creamy werkt wel echt met iedereen die influencer wil zijn samen...
Niet met Debbie 🫣
pi_218890493
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Net een stukje podcast van MB geluisterd, maar hem binnen 10 minuten weer af gezet. Niet te doen! Van de hak op de tak qua onderwerpen, en MB praat zo snel en mompelend, niet te volgen
En onder de post alleen maar❤️❤️❤️❤️❤️
pi_218890500
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 10:21 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niet met Debbie 🫣
Misschien is creamy niet comfortabel in bed 😂
pi_218890636
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2025 10:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien is creamy niet comfortabel in bed 😂