Lotte is toch van de wol? Creamy komt op mij niet heel wollig over. Of mag het ook ander materiaal zijn zodra er geld mee gemoeid is?quote:Op zondag 28 september 2025 08:21 schreef SterreKaatje het volgende:
Haha ik die na de misser van Maria Taylor nu bij elke fluflu check of ze de juiste kleuren hebben gebruikt, het aantal stories wel kloppen enz.![]()
![]()
En met dat ik dat doe vind ik deze vorm van marketing steeds sneuer. Zeker bij de fluflu's die pretenderen alleen iets te delen waar ze echt achter staan en dat ze altijd eerlijk zijn. Hoe kun je eerlijk zijn als je ZO wordt beperkt en geredigeerd?
Wat mij betreft is de Viervankim nu toch ook echt af, zeker na haar preek van deze week over influencen
Zij verkoopt ze gewoon weer via Vintedquote:Op zondag 28 september 2025 08:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Lotte is toch van de wol? Creamy komt op mij niet heel wollig over. Of mag het ook ander materiaal zijn zodra er geld mee gemoeid is?
Wat een groot ding 😱 Voor een dagje dierentuin of iets misschien nog best handig maar verder toch niet haha.quote:Op zondag 28 september 2025 07:17 schreef Clavis het volgende:
Die kar van Milou 😂😂en ermee rondlopen alsof het compleet normaal is.
Ze heeft inderdaad een hele gekke houding op dat paardquote:Op zondag 28 september 2025 09:02 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Am op dat paard 🤣 hoge schouders, angstige blik en benen in een idiote stand met rode crocs. Dan ben je toch niet wijs…..
Het slaat ook nergens op: we gebruiken hem zo vaak. Zij is veel op pad met de jongens en heb dit ding nog nooit voorbij zien komen. Sowieso zijn haar kinderen er al te groot voor, jongste kan nog net.quote:Op zondag 28 september 2025 07:17 schreef Clavis het volgende:
Die kar van Milou 😂😂en ermee rondlopen alsof het compleet normaal is.
Viel mij ook op ja! Zo sneu, volgens mij vinden die paarden het niet eens leuk om in het water te moetenquote:Op zondag 28 september 2025 09:13 schreef Paardrijden123 het volgende:
Wat wordt er veel geschopt tegen die paarden om ze het water in te krijgen…. En hard getrokken aan die teugels. 🥲
AM grossiert in dingen dingen die ze erg eng vindt, paardrijden, motorrijden, opstel schrijven, mensen ontmoeten. Daarom zo'n fixatie op haar gezin, poetsen en geen sociale contacten, de hele wereld is enggggg.quote:Op zondag 28 september 2025 09:02 schreef Ouder1980-3de het volgende:
Am op dat paard 🤣 hoge schouders, angstige blik en benen in een idiote stand met rode crocs. Dan ben je toch niet wijs…..
Niet met Debbie 🫣quote:Op zondag 28 september 2025 10:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Creamy werkt wel echt met iedereen die influencer wil zijn samen...
En onder de post alleen maar❤️❤️❤️❤️❤️quote:Op zondag 28 september 2025 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Net een stukje podcast van MB geluisterd, maar hem binnen 10 minuten weer af gezet. Niet te doen! Van de hak op de tak qua onderwerpen, en MB praat zo snel en mompelend, niet te volgen
Dan zweet ze haar nest uit en haar temperatuur is al zorgwekkend hoog🥵quote:Op zondag 28 september 2025 10:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Misschien is creamy niet comfortabel in bed 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |