Het is dat Gloukh nog wat zinnigs deed.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Net de samenvatting gezien, wat een verschrikkelijke prestatie
Ik snap eigenlijk wel dat moro minder speelt. De laatste pass of het schot is echt niet zo goedquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Begin ook wel een beetje medelijden met Moro te krijgen, die had al een assist of 6 kunnen hebben.
Dat je het nog kwalificeert als 'prestatie'.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Net de samenvatting gezien, wat een verschrikkelijke prestatie
Begin ook wel een beetje medelijden met Moro te krijgen, die had al een assist of 6 kunnen hebben.
Ja.quote:
Wel grappig dat het juist Overmars was, waarvan decennia het gerucht ging dat hij gay was.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
Het slechtste Ajax dat ik in mn 45 jaar heb ervaren, bedankt Sjon en de RVS die dit mogelijk maken....Waarom kon Overmars niet zn pielemans in de broek houden, dan waren we nu CL finalist......
Was van plan iets soortgelijks te zeggen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
Het slechtste Ajax dat ik in mn 45 jaar heb ervaren, bedankt Sjon en de RVS die dit mogelijk maken....Waarom kon Overmars niet zn pielemans in de broek houden, dan waren we nu CL finalist......
Er zijn dus nog echt mensen die Heitinga de kans willen geven.quote:Op zondag 28 september 2025 07:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was van plan iets soortgelijks te zeggen.
Dit is niet meer te doen
Dat slaat nergens op bij Overmars zag je ook al de scheuren ontstaan op jeugd en financieel. Deze heropbouw is mede te danken aan Overmars zijn beleid.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
15 puntenquote:Op zondag 28 september 2025 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het wordt nu wel leuk met Marseille-uit, Sparta-uit, AZ-thuis, Chelsea-uit en Twente-uit.
Lekker in een boterhamzakje blazen straks, allen.
quote:
Maar de hele staf samenstelling klopt toch ook niet, niet dat ik Keizer heel hoog heb zitten, maar het tactische gedeelte zou van hem af moeten komen, dus of John luistert niet, of Keizer begrijpt er ook heel weinig van.quote:Op zondag 28 september 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe gaat het met de "Geef het een kans!"-roepers in dit topic vier maanden geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |