Gezwellen in de operatiekamer zijn vaak ook prima te verwijderen, snap niet zo goed waarom dat hier niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk alleen deze twee dorpsidioten
Ja, ik ga dit opstel niet helemaal lezen. Maar kom gewoon terug als zij verliezen en jullie winnen in de CL.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hopen op een mindere fase? Dat vereist weinig hopen hoor, iedereen kan zien dat ajax er al jaren middenin zit. Dat is gewoon even genieten. Snap dat je als PSV supporter het heel leuk zou vinden als iemand zich druk kan maken om jullie, maar dat is nooit het geval geweest en zal ook echt nooit gaan gebeuren. Wat dat aan gaat is het verval bij ajax echt veel leuker om te volgen. Alsof het andersom niet zo was toen we op randje faillissement bivakkeerden. Schei nou toch uit.
En, afhankelijkheid van ajax? We staan na 7 gespeelde wedstrijden op 19 punten Frits, ik denk dat we prima kunnen stellen dat we ons weinig zorgen hoeven te maken om domme Sjon en zijn kornuiten [ afbeelding ]. Financieel gaat het beter dan ooit, Feyenoord kan eindelijk geld uitgeven op de transfermarkt voor het eerst in decennia. If anything komen deze zaken nog eens perfect samen, zoveel ben ik met je eens.
Een beetje prikken rond zo'n wedstrijd en er zijn er gelijk een paar van de leg, jeetje wat een ernstig verdriet allemaal.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ga dit opstel niet helemaal lezen. Maar kom gewoon terug als zij verliezen en jullie winnen in de CL.
Dat zien we de laatste 50 jaar al toch? Dat wisten we ook al!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het hijgerige gehoop van die Feyenoorders op een mindere fase van Ajax ook wel kneuzig worden. Dat toegeven aan complete afhankelijkheid van Ajax om iets van succes te kunnen boeken?
Sjon hep informatie ingewonnen en hem is ingefluisterd dat Marseille een echte 12e man heeft die erachter gaat staanquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:52 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon gaat "de huid zo duur mogelijk verkopen". Stukje DNA dit hoorBRANIE, KOP OMHOOG, ARROGANTIE
Ah top man, super bedankt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat het je diepgaande vernieuwende inzichten moet geven, ik zeg dat het leuk is om te lezen
Hij hep ze twee jaar geleden zien spelen. Goeie ploeg.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon hep informatie ingewonnen en hem is ingefluisterd dat Marseille een echte 12e man heeft die erachter gaat staan
SjonGod.
Volgens Arne Slot moet je vooral oppassen voor die Dimitri Payet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij hep ze twee jaar geleden zien spelen. Goeie ploeg.
Die twaalfde man is toch die ene die langs de cornervlaggen loopt met een gigantisch vlindernet om gegooide bekertjes op te vangen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon hep informatie ingewonnen en hem is ingefluisterd dat Marseille een echte 12e man heeft die erachter gaat staan
SjonGod.
En BENEN!quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:52 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon gaat "de huid zo duur mogelijk verkopen". Stukje DNA dit hoorBRANIE, KOP OMHOOG, ARROGANTIE
Ik hoop dat het heel erg gaat wordenquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:
Het wordt janken vanavond, dat moge duidelijk zijn.
Gewoon 0-3 makker. Beetje hoop houdenquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefst erg genoeg om domme Sjon te ontslaan, maar niet zo erg als PSV tegen Arsenal ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat het heel erg gaat worden
Zo erg als tegen Napelsquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Liefst erg genoeg om domme Sjon te ontslaan, maar niet zo erg als PSV tegen Arsenal ofzo
Laten we er maar snel van af zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:
De tweewekelijkse overschatting van Europese tegenstanders is er ook weer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:16 schreef Themeparktommy het volgende:
We gaan er gewoon met 6-0 van af
Van overschatting kan geen sprake zijn. Dit Ajax gaat denk ik met 0,00 vertrouwen de wedstrijd in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De tweewekelijkse overschatting van Europese tegenstanders is er ook weer.
Wat een schijtstream... Kunnen we het ook nog op Youtube kijken?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:34 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Voor de liefhebber en thuiswerker, O19 speelt nu, live op ajax.nl of de app.
Met Bouwman, Jetten, Steur en Ouazane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |