Malloten. Goed dat het meteen is gemeld en ook is opgepakt door psv. Klassequote:Op maandag 29 september 2025 14:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ajax-directie fysiek belaagd door PSV-fans tijdens topper in Eindhoven
EINDHOVEN - De Ajax-directie is eerder deze maand na de topper PSV-Ajax lastiggevallen in het Philips Stadion, waarbij technisch directeur Alex Kroes en directeur voetbal Marijn Beuker in het trappenhuis ook fysiek zijn belaagd door twee PSV-supporters. Volgens bronnen is Kroes pootje gehaakt en heeft Beuker een beuk op het lichaam gekregen.
https://www.telegraaf.nl/(...)dhoven/93706490.html
Het wordt gezellig nu
Hoe is het toch mogelijk al die blessures.quote:
konadu is echt veel en veel te licht.quote:Op maandag 29 september 2025 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed met 10 man gaan spelen denk ik. Konadu was het hem toch niet.
Gelijk heb je, voor straf zetten we er niemand anders neer.quote:Op maandag 29 september 2025 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We kunnen net zo goed met 10 man gaan spelen denk ik. Konadu was het hem toch niet.
Net als Michael Jackson?quote:Op maandag 29 september 2025 15:42 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
konadu is echt veel en veel te licht.
Dat zou oprecht nog een goed idee zijn. Heb je ook meteen het mokerdomme dilemma opgelost dat Klaassen OF Berghuis MOETEN spelen van Sjon.quote:Op maandag 29 september 2025 15:46 schreef Black-Death het volgende:
Klaassen als valse spits? Dan Taylor, Mokio en Gloukh op het middenveld.
Het wordt gewoon Konaduquote:Op maandag 29 september 2025 15:46 schreef Black-Death het volgende:
Klaassen als valse spits? Dan Taylor, Mokio en Gloukh op het middenveld.
Overmars hadden ze op een andere manier kunnen behandelen. Hij heeft iets gedaan wat niet mag, niet door de beugel kan of hoe je het noemen wilt. Hij heeft echter geen moord begaan ofzo. Met een goed gesprek, een ernstige vermaning of boete van mijn part hadden ze hem weer op het goede spoor kunnen zetten natuurlijk op een serieuze manier om het voor de vrouw in kwestie niet te bagatelliseren. Zo ik het al eerder over een moord begaan heb gehad lijkt het een veroordeling van een moordenaar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:31 schreef cosmosis het volgende:
Het slechtste Ajax dat ik in mn 45 jaar heb ervaren, bedankt Sjon en de RVS die dit mogelijk maken....Waarom kon Overmars niet zn pielemans in de broek houden, dan waren we nu CL finalist......
Maar dan nog was de teloorgang al ingezet onder Overmars.quote:Op maandag 29 september 2025 16:52 schreef Marius95 het volgende:
[..]
Overmars hadden ze op een andere manier kunnen behandelen. Hij heeft iets gedaan wat niet mag, niet door de beugel kan of hoe je het noemen wilt. Hij heeft echter geen moord begaan ofzo. Met een goed gesprek, een ernstige vermaning of boete van mijn part hadden ze hem weer op het goede spoor kunnen zetten natuurlijk op een serieuze manier om het voor de vrouw in kwestie niet te bagatelliseren. Zo ik het al eerder over een moord begaan heb gehad lijkt het een veroordeling van een moordenaar.
Eens, al had hij het waarschijnlijk nog wel (redelijk) recht kunnen zetten, door het vacuum dat hij achterliet was de situatie oncontroleerbaar verslechterd.quote:Op maandag 29 september 2025 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan nog was de teloorgang al ingezet onder Overmars.
Ik wijt het nog steeds aan de oude jongens krentenbrood die blijkbaar een miljoenenbedrijf runden via sms en de achterzijde van bierviltjes.quote:Op maandag 29 september 2025 16:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan nog was de teloorgang al ingezet onder Overmars.
Ongetwijfeld! Wat een koddige vraag! Ofzoiets.quote:Op maandag 29 september 2025 07:52 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ben jij als kind vaak op je hoofd gevallen? Oprechte vraag
Ik ook niet, anders had ik hem niet gedaanquote:Op maandag 29 september 2025 09:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Zijn voorspelling vind ik anders niet heel vreemd...
Je begrijpt dat het me geen kont interesseert welke beweegredenen je hier wel voor had he grote vriend?quote:Op maandag 29 september 2025 09:10 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niet eens naar gekeken, was verder ook niet waarom ik de vraag stelde
jeetje wat bozigquote:Op maandag 29 september 2025 18:22 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Wat een koddige vraag! Ofzoiets.
Ondertussen klopte mijn verwachte wedstrijdresultaat tegen PEC, Inter en NAC tot dusver. Gelijkspel tegen PSV had ik onjuist, die blijken zwakker dan aanvankelijk verwacht.
De eerste 3 uit 4 van 11 wedstrijden so far dus kloppend, we gaan zien wat de totaalscore wordt.
[..]
Ik ook niet, anders had ik hem niet gedaan.
[..]
Je begrijpt dat het me geen kont interesseert welke beweegredenen je hier wel voor had he grote vriend?
Van het volgende lijstje twijfel ik eigenlijk alleen over Sparta uit. En ik moet zeggen dat AZ zonder Clasie ook wel een flink jasje uit doet. Voor de rest niet echt veel twijfels.
Marseille uit - 0 punten
Sparta uit - 1 punt
AZ thuis - 0 punten
Chelsea uit - 0 punten
Twente uit - 0 punten
Galatasaray thuis - 0 punten
Utrecht uit - 0 punten
Okequote:Op maandag 29 september 2025 18:22 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ongetwijfeld! Wat een koddige vraag! Ofzoiets.
Ondertussen klopte mijn verwachte wedstrijdresultaat tegen PEC, Inter en NAC tot dusver. Gelijkspel tegen PSV had ik onjuist, die blijken zwakker dan aanvankelijk verwacht.
De eerste 3 uit 4 van 11 wedstrijden so far dus kloppend, we gaan zien wat de totaalscore wordt.
[..]
Ik ook niet, anders had ik hem niet gedaan.
[..]
Je begrijpt dat het me geen kont interesseert welke beweegredenen je hier wel voor had he grote vriend?
Van het volgende lijstje twijfel ik eigenlijk alleen over Sparta uit. En ik moet zeggen dat AZ zonder Clasie ook wel een flink jasje uit doet. Voor de rest niet echt veel twijfels.
Marseille uit - 0 punten
Sparta uit - 1 punt
AZ thuis - 0 punten
Chelsea uit - 0 punten
Twente uit - 0 punten
Galatasaray thuis - 0 punten
Utrecht uit - 0 punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |