Hij zal wel 1 wedstrijd krijgen, dus dan kan hij tegen Ajax spelen.quote:Op maandag 29 september 2025 11:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn. Als er een middenvelder in het verleden behoorlijk effectief was tegen Ajax dan was het Clasie wel.
Die zit morgen gewoon vermomd in het het stadionquote:Op maandag 29 september 2025 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker in de kroeg kijken morgen? @:Tjacka
Nee ik kijk bij mijn ouders met mijn broertje en pa.quote:Op maandag 29 september 2025 12:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker in de kroeg kijken morgen? @:Tjacka
Nee hoor. 2x geel is altijd maar 1 wedstrijd schorsing. Dus hij is tegen Ajax er gewoon bijquote:Op maandag 29 september 2025 11:23 schreef Houniet het volgende:
Clasie heeft rood gepakt, met een beetje mazzel is hij er niet bij.
Maar goed heb je überhaupt andere opties op linksback zonder de speelwijze om te moeten gooien? Ik zie niet echt een combinatie waarvan ik denk dat zou kunnen werken. Wellicht Baas en Edvardsen maar verder?quote:Op maandag 29 september 2025 10:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb het niet gezien zaterdag, misschien zelfs bewust, maar ik vermoed dat Wijndal weer ondermaats was?
Rosa heeft een heel seizoen op linksback gespeeld, met Moro ervoor.quote:Op maandag 29 september 2025 13:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar goed heb je überhaupt andere opties op linksback zonder de speelwijze om te moeten gooien? Ik zie niet echt een combinatie waarvan ik denk dat zou kunnen werken. Wellicht Baas en Edvardsen maar verder?
Baas met dan het centrum Itakura/Sutalo of je laat de plek gewoon leeg of zet er een pop neer dat is ook al beter dan Wijndal.quote:Op maandag 29 september 2025 13:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Maar goed heb je überhaupt andere opties op linksback zonder de speelwijze om te moeten gooien? Ik zie niet echt een combinatie waarvan ik denk dat zou kunnen werken. Wellicht Baas en Edvardsen maar verder?
Dit, kan, niet. Fucking hell.quote:Op maandag 29 september 2025 13:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax is op zoek naar een kok.
Dit kan echt niet
Zou kunnen inderdaad. In feite met Baas ga je met drie achterop spelen want dat is geen back die je wilt laten overlappen. Dan ga je met inverted back spelen of schuif 'm het middenveld in zoals onder Ten Hag.quote:Op maandag 29 september 2025 13:21 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Rosa heeft een heel seizoen op linksback gespeeld, met Moro ervoor.
Kunt ook Jetten voor de leeuwen gooien, en ik wilde nu typen met wat goede instructies kan hij dat wel invullen, maar laten we eerlijk zijn dat gaat niet gebeuren met sjon.
Er moet toch ook gegeten worden.quote:Op maandag 29 september 2025 13:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit kan echt niet
Vond Farioli ook. Maar de beste man of vrouw moet heel de club voeden dus die komt niet verder dan hompen spaghetti en ossenworst op het bord smijten .quote:Op maandag 29 september 2025 13:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Er moet toch ook gegeten worden.
quote:Op maandag 29 september 2025 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
En als je Sjon zijn prestaties ziet krijgt hij niets ingeslepen…..
Wijndal een optie?quote:Op maandag 29 september 2025 13:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit kan echt niet
Wellicht kunnen ze dan Mislintat terughalen, die was ook heerlijk aan het koken.quote:Op maandag 29 september 2025 13:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit kan echt niet
In principe hoeft dat niet eens een hele grote wijziging te zijn in de speelwijze. Stel baas op als zes en laat 'm er tussen vallen zoals Henderson. Backs dan hoger. Kwestie van afstemming van welke back wanneer gaat lopen als baas instapt of uitstapt voor de restverdediging. In balverlies val je dan terug in een vrij simpele formatie met vijf er achterop.quote:Op maandag 29 september 2025 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je gaat gewoon niet gedurende seizoen overstappen naar een 5-3-2/5-2-3 formatie. Dat is zelfmoord. Daar gaan weken overheen voordat je dat een beetje ingeslepen hebt. En als je Sjon zijn prestaties ziet krijgt hij niets ingeslepen.
En die kok tsja, leuke ophef maar is dus voor Jong Ajax + jeugdopleiding.
Als ze ook nog een kale zoeken, dan ga ik solliciteren.quote:Op maandag 29 september 2025 13:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit kan echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |