quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:21 schreef Houniet het volgende:
„Ze hebben kwaliteitsspelers, spelers van grote klasse”, citeerde de site van Olympique Marseille De Zerbi. „Ze hebben hun eigen speelstijl, ze zijn agressief. Ajax is een goed team, met een sterke identiteit en sterke spelers.”
quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:21 schreef Houniet het volgende:
„Ze hebben kwaliteitsspelers, spelers van grote klasse”, citeerde de site van Olympique Marseille De Zerbi. „Ze hebben hun eigen speelstijl, ze zijn agressief. Ajax is een goed team, met een sterke identiteit en sterke spelers.”
[ afbeelding ]
Met een normale discussie prima hoor. Maar jouw gedrag doet vermoeden dat er bij jou sprake is van een mogelijk aangeboren danwel later opgelopen hersenbeschadigingquote:Op dinsdag 30 september 2025 09:02 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ah zijn we weer op het punt beland dat supporters van andere clubs niet welkom zijn in elkaars clubtopics? Oude langspeelplaat is dat, meestal lees je het terug in het calimerotopic PSV-topic maar jullie doen daar ook gezellig aan mee zo te zien
Dit klinkt als Mokerdomme Sjon die het Inter van vorig jaar analyseert.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:21 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
De Zerbi lacht zich de ballen uit zijn broek na het zien van de wedstrijd tegen NAC.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:14 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Respect voor de tegenstander is altijd netjes. Maar dit is wel op het genante af. Denk niet dat De Zerbi onder de indruk is van toppers als Gaaei en Wijndal
OM is op dit moment een van de betere teams van Europa.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:40 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
De Zerbi lacht zich de ballen uit zijn broek na het zien van de wedstrijd tegen NAC.
Dan zetten we FOK!/ @Danny maar op 6.quote:Op dinsdag 30 september 2025 10:33 schreef Houniet het volgende:
FOK! is vandaag trager dan Klaassen.
quote:Vermoedelijke opstelling Ajax: Jaros; Gaaei, Sutalo, Itakura, Wijndal; Regeer, Klaassen, Taylor; Berghuis, Gloukh, Godts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:31 schreef De_Pel het volgende:
Waarom Ajax onder John Heitinga na drie maanden nog geen stap vooruit heeft gezet
Leuk stukjeBron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitvinder van de biersmiley.
Waarom Ajax onder John Heitinga na drie maanden nog geen stap vooruit heeft gezet
Leuk stukjeVanuit AD denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel terecht allemaal. Wat mij betreft dondert de hele technische staf op.. weg ermee, allemaal.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
Leuk stukjeThnx, dat wisten we nog niet!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Leuk stukjeZelden zo’n aanval van alle kanten gezien op een coach. En helemaal terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even kijken of de clubliefde nu de andere kant op gaat werken en Johnny de eer aan zichzelf houdt.
Het zijn eigenlijk alleen deze twee dorpsidiotenquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het hijgerige gehoop van die Feyenoorders op een mindere fase van Ajax ook wel kneuzig worden. Dat toegeven aan complete afhankelijkheid van Ajax om iets van succes te kunnen boeken?
Hopen op een mindere fase? Dat vereist weinig hopen hoor, iedereen kan zien dat ajax er al jaren middenin zit. Dat is gewoon even genieten. Snap dat je als PSV supporter het heel leuk zou vinden als iemand zich druk kan maken om jullie, maar dat is nooit het geval geweest en zal ook echt nooit gaan gebeuren. Wat dat aan gaat is het verval bij ajax echt veel leuker om te volgen. Alsof het andersom niet zo was toen we op randje faillissement bivakkeerden. Schei nou toch uit.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het hijgerige gehoop van die Feyenoorders op een mindere fase van Ajax ook wel kneuzig worden. Dat toegeven aan complete afhankelijkheid van Ajax om iets van succes te kunnen boeken?
Ik zeg dan ook nergens dat het je diepgaande vernieuwende inzichten moet geven, ik zeg dat het leuk is om te lezenquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
Thnx, dat wisten we nog niet!!!!!!!!!!!!!
Prima leuk stukje @De_Pel, dank voor het delen! <3quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat het je diepgaande vernieuwende inzichten moet geven, ik zeg dat het leuk is om te lezen
Gezwellen in de operatiekamer zijn vaak ook prima te verwijderen, snap niet zo goed waarom dat hier niet zou kunnen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk alleen deze twee dorpsidioten
Ja, ik ga dit opstel niet helemaal lezen. Maar kom gewoon terug als zij verliezen en jullie winnen in de CL.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:58 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hopen op een mindere fase? Dat vereist weinig hopen hoor, iedereen kan zien dat ajax er al jaren middenin zit. Dat is gewoon even genieten. Snap dat je als PSV supporter het heel leuk zou vinden als iemand zich druk kan maken om jullie, maar dat is nooit het geval geweest en zal ook echt nooit gaan gebeuren. Wat dat aan gaat is het verval bij ajax echt veel leuker om te volgen. Alsof het andersom niet zo was toen we op randje faillissement bivakkeerden. Schei nou toch uit.
En, afhankelijkheid van ajax? We staan na 7 gespeelde wedstrijden op 19 punten Frits, ik denk dat we prima kunnen stellen dat we ons weinig zorgen hoeven te maken om domme Sjon en zijn kornuiten [ afbeelding ]. Financieel gaat het beter dan ooit, Feyenoord kan eindelijk geld uitgeven op de transfermarkt voor het eerst in decennia. If anything komen deze zaken nog eens perfect samen, zoveel ben ik met je eens.
Een beetje prikken rond zo'n wedstrijd en er zijn er gelijk een paar van de leg, jeetje wat een ernstig verdriet allemaal.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik ga dit opstel niet helemaal lezen. Maar kom gewoon terug als zij verliezen en jullie winnen in de CL.
Dat zien we de laatste 50 jaar al toch? Dat wisten we ook al!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:55 schreef Buitendam het volgende:
Sjon hep informatie ingewonnen en hem is ingefluisterd dat Marseille een echte 12e man heeft die erachter gaat staanquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:52 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon gaat "de huid zo duur mogelijk verkopen". Stukje DNA dit hoorBRANIE, KOP OMHOOG, ARROGANTIE
Ah top man, super bedankt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook nergens dat het je diepgaande vernieuwende inzichten moet geven, ik zeg dat het leuk is om te lezen
Hij hep ze twee jaar geleden zien spelen. Goeie ploeg.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon hep informatie ingewonnen en hem is ingefluisterd dat Marseille een echte 12e man heeft die erachter gaat staan
SjonGod.
Volgens Arne Slot moet je vooral oppassen voor die Dimitri Payet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij hep ze twee jaar geleden zien spelen. Goeie ploeg.
Die twaalfde man is toch die ene die langs de cornervlaggen loopt met een gigantisch vlindernet om gegooide bekertjes op te vangen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjon hep informatie ingewonnen en hem is ingefluisterd dat Marseille een echte 12e man heeft die erachter gaat staan
SjonGod.
En BENEN!quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:52 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon gaat "de huid zo duur mogelijk verkopen". Stukje DNA dit hoorBRANIE, KOP OMHOOG, ARROGANTIE
Ik hoop dat het heel erg gaat wordenquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:
Het wordt janken vanavond, dat moge duidelijk zijn.
Gewoon 0-3 makker. Beetje hoop houdenquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefst erg genoeg om domme Sjon te ontslaan, maar niet zo erg als PSV tegen Arsenal ofzoquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik hoop dat het heel erg gaat worden
Zo erg als tegen Napelsquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Liefst erg genoeg om domme Sjon te ontslaan, maar niet zo erg als PSV tegen Arsenal ofzo
Laten we er maar snel van af zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:
De tweewekelijkse overschatting van Europese tegenstanders is er ook weer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:16 schreef Themeparktommy het volgende:
We gaan er gewoon met 6-0 van af
Van overschatting kan geen sprake zijn. Dit Ajax gaat denk ik met 0,00 vertrouwen de wedstrijd in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De tweewekelijkse overschatting van Europese tegenstanders is er ook weer.
Wat een schijtstream... Kunnen we het ook nog op Youtube kijken?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:34 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Voor de liefhebber en thuiswerker, O19 speelt nu, live op ajax.nl of de app.
Met Bouwman, Jetten, Steur en Ouazane.
alle koppies naar benedenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Die laatste stories op Instagram zeggen genoeg: de spelers hebben er totaal geen zin en ik geef ze geen ongelijk.
Eens, stream dan niet nee.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:41 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat een schijtstream... Kunnen we het ook nog op Youtube kijken?
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:55 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Die zien we over 4 jaar bij HFC, of opsporing verzocht.
Klinkt als een typische Ajax - Olympique wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat een pot haha
0-1 voorkomen
3-1 achterkomen
3-5 winnen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:35 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Muzungu, groot, sterk, snel zwart,
Ik heb er niks van gezien en ken ze ook niet, maar waarom Steur pad volgend jaar en niet al dit jaar rustig brengen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:35 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Na de rust O19 toch maar weer aangezet.
Horen we nooit meer wat van:
Keepertje El Hani
Verkuijl ( over 2 jaar bij FC Zwolle of zo)
Heel veel vertrouwen in:
Steur, man wat heeft die stappen gezet, denkt continue vooruit zoals Taylor, maar doorziet het spel ook enorm goed waardoor die verdedigend ook prima is, tevens fysiek zoveel sterker geworden. Die zou volgend jaar bij Ajax1 meekunnen.
Nash ook heel erg goed, sterk, snel, maar wel met een verfijnde techniek
Bouwman en Muzungu is een soort jonge verbeterde versie van Baas en Sutalo. Bouwman goed aan de bal met overzicht. Muzungu, groot, sterk, snel zwart, zoals Sutalo zeg maar ;-)
De rest, twijfelgevalletjes in mijn ogen, met goede momenten maar ook veel slechte acties, maar goed daarom is dit O19, en de meeste zijn erg jong nog, zoals Simeon met zijn 15 jaar.
Bedankt HarryDePizzaBakker1GPTquote:Op dinsdag 30 september 2025 16:35 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Na de rust O19 toch maar weer aangezet.
Horen we nooit meer wat van:
Keepertje El Hani
Verkuijl ( over 2 jaar bij FC Zwolle of zo)
Heel veel vertrouwen in:
Steur, man wat heeft die stappen gezet, denkt continue vooruit zoals Taylor, maar doorziet het spel ook enorm goed waardoor die verdedigend ook prima is, tevens fysiek zoveel sterker geworden. Die zou volgend jaar bij Ajax1 meekunnen.
Nash ook heel erg goed, sterk, snel, maar wel met een verfijnde techniek
Bouwman en Muzungu is een soort jonge verbeterde versie van Baas en Sutalo. Bouwman goed aan de bal met overzicht. Muzungu, groot, sterk, snel zwart, zoals Sutalo zeg maar ;-)
De rest, twijfelgevalletjes in mijn ogen, met goede momenten maar ook veel slechte acties, maar goed daarom is dit O19, en de meeste zijn erg jong nog, zoals Simeon met zijn 15 jaar.
Omdat die van domme Sjon niets gaat leren.quote:Op dinsdag 30 september 2025 16:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien en ken ze ook niet, maar waarom Steur pad volgend jaar en niet al dit jaar rustig brengen?
Dit, en er al 30 middenvelders in Ajax1 rondlopen op moment.quote:Op dinsdag 30 september 2025 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat die van domme Sjon niets gaat leren.
En Keizer ookquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat kroes ook zijn conclusies trekt dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |