dat kan vollerquote:Op zondag 28 september 2025 12:56 schreef Ama het volgende:
Jeej kast is weer gefikst.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Mijn zus komt mijn kat Luna zo ophalen. Ze is oud en ziek en ik heb steeds geen vervoer om naar de dierenarts te gaan. Dag lieve Luna.
het is maar goed dat we geen hele goede vrienden zijn in dit specifieke gevalquote:Op zondag 28 september 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Kloptmaar het is wel fijn dat er nog ruimte is.
Haha hoezo?quote:Op zondag 28 september 2025 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]
het is maar goed dat we geen hele goede vrienden zijn in dit specifieke geval
ik wil alleen maar de veel te dure dingenquote:Op zondag 28 september 2025 13:31 schreef Ama het volgende:
Bol.com heeft nu ook best wel goede aanbiedingen ook met dingen die eruit gaan in december.
Oh zoveel zal ik wel nooit hebben liggen op voorraad.quote:Op zondag 28 september 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dan was dat kastje niet genoeg geweest
Ja herkenbaar maar gelukkig zijn er ook best veel betaalbare setjes die eruit gaan.quote:Op zondag 28 september 2025 13:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil alleen maar de veel te dure dingen![]()
ik zag de ambulance op bol.. misschien dat ik er daar een paar van aanschaf.. ziekenhuis/ambulance is vrij zeldzaam in legoquote:Op zondag 28 september 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja herkenbaar maar gelukkig zijn er ook best veel betaalbare setjes die eruit gaan.
Ik zie soms bij Kruidvat ook leuke setjes staan. Die bloemen een paar weken geleden nog. Geen idee wat ze kostten ....quote:Op zondag 28 september 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja herkenbaar maar gelukkig zijn er ook best veel betaalbare setjes die eruit gaan.
die had ik vroegah, met heliplatform op het dak van het ziekenhuis en de ambu met blauwe dopjes als zwaailichten.quote:Op zondag 28 september 2025 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag de ambulance op bol.. misschien dat ik er daar een paar van aanschaf.. ziekenhuis/ambulance is vrij zeldzaam in lego
zondagsrijderquote:Op zondag 28 september 2025 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Motorrit was lekker
Misschien de laatste dit jaar
Hoop van niet
quote:
Tijd voor een helm met kindertekeningen er opquote:
Klopt maar onze Kruidvat heeft nooit de dingen die ik wil en online zijn de setjes die ik wil ook heel snel uitverkocht.quote:Op zondag 28 september 2025 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zie soms bij Kruidvat ook leuke setjes staan. Die bloemen een paar weken geleden nog. Geen idee wat ze kostten ....
Lol een paar ook echt.quote:Op zondag 28 september 2025 13:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag de ambulance op bol.. misschien dat ik er daar een paar van aanschaf.. ziekenhuis/ambulance is vrij zeldzaam in lego
ja dat klopt idd, die heb ik ook nog liggen, ik zit nu alleen heel erg te twijfelen om geen baseplates meer te gebruiken als basisquote:Op zondag 28 september 2025 13:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had ik vroegah, met heliplatform op het dak van het ziekenhuis en de ambu met blauwe dopjes als zwaailichten.
en de pliezie en de brandweer...
en die bouwde je dan op een groene plaat en de grijze platen kon je een heel wegennet van maken...
dat waren tijden
Nou nee.quote:Op zondag 28 september 2025 14:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tijd voor een helm met kindertekeningen er op
quote:Op zondag 28 september 2025 11:55 schreef Recce het volgende:
Mijn zus komt mijn kat Luna zo ophalen. Ze is oud en ziek en ik heb steeds geen vervoer om naar de dierenarts te gaan. Dag lieve Luna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |