SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Hebben ze deze ook gespeeld?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:14 schreef livelink het volgende:
Ben net terug van The Pink Floyd Project. Ook voor niet super Pink Floyd-liefhebbers (zoals ik) is het echt wel een enorme ervaring. Het is echt meer dan een show. De moeite waard https://pinkfloydproject.nl/
Tegenwoordig is LSD uit de modequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben ze deze ook gespeeld?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tegenwoordig is LSD uit de mode
Nee, voor de pauze deden ze nummers van Wish you were here en na de pauze van Dark side of the moon.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben ze deze ook gespeeld?
[ afbeelding ]
Aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant is Pink Floyd veel meer dan die 2 albums.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, voor de pauze deden ze nummers van Wish you were here en na de pauze van Dark side of the moon.
Ze hebben ook andere shows. Dit is er slechts één.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant is Pink Floyd veel meer dan die 2 albums.
Oh okee.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hebben ook andere shows. Dit is er slechts één.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:22 schreef Melting het volgende:
Sorry, duurde even. Ik was een flesje bier open maken, en dat schuimde iets te hard.
Duurde even voordat Grok er iets van bakte waarmee ik kon leven. Hij bleef het poppetje maar gezichtjes geven.quote:
Smaakt ook goed. Je proeft de rum, maar is niet erg in deze.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh ben benieuwd. Ziet er goed uit in ieder geval.
Het klinkt in iedere geval veel beter en aannemelijker dan BBB.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De nieuwe politieke partij Brabantse Betrokkenheid.![]()
Op de valreep nog in het vorige deeltje
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het klinkt in iedere geval veel beter en aannemelijker dan BBB.
Het submotto: Melting met een Missie
En ik maar denken dat jij alleen van de fruitbiertjes was.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:27 schreef livelink het volgende:
Ik had laatst dit biertje. Vond ik erg lekker.
[ afbeelding ]
Een IPA, lees ik. Ben ik persoonlijk wat minder van, maar in de zomer is het soms wel lekker.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:27 schreef livelink het volgende:
Ik had laatst dit biertje. Vond ik erg lekker.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:30 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don Rosebaum Swimming into deep water
Ik vind dat juist wel lekker. Net wat bitterder en dan in combinatie met het fruitige vond ik deze wel heel lekker.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een IPA, lees ik. Ben ik persoonlijk wat minder van, maar in de zomer is het soms wel lekker.
Was wel erg fruitig hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij alleen van de fruitbiertjes was.
Ik ben er gek opquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een IPA, lees ik. Ben ik persoonlijk wat minder van, maar in de zomer is het soms wel lekker.
Dat is het mooie van al die soorten bier tegenwoordig: de keuze is reuzequote:Op zaterdag 27 september 2025 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel lekker. Net wat bitterder en dan in combinatie met het fruitige vond ik deze wel heel lekker.
Van grolsch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is het mooie van al die soorten bier tegenwoordig: de keuze is reuze
Ik heb inmiddels ook weer herfstbock in huis gehaald.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van grolsch?
* Fogel komt over een paar weken naar NL voor de bokbierdag in Zutphen
Kennen ze geen bokbier in Noorwegen? Buiten het feit dat het duur is.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van grolsch?
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:36 schreef livelink het volgende:
Stephanie Mills - I never knew love like this before
Bøkbierquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Kennen ze geen bokbier in Noorwegen? Buiten het feit dat het duur is.
Jawel. Maar er is geen festival voor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij al eens vaker gespeeld tijdens het luisteren.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
Waren lekkere deuntjes om vriendin bij te verslaan overigens
We speelden emipere builder British rails, voor de eventuele geinteresseerden.
Kloptquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je volgens mij al eens vaker gespeeld tijdens het luisteren.
Ik ken alleen Mexican Train…quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:36 schreef Fogel het volgende:
Waren lekkere deuntjes om vriendin bij te verslaan overigens
We speelden emipere builder British rails, voor de eventuele geinteresseerden.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken alleen Mexican Train…
Britse spoorwegen klinkt als een onbetrouwbaar spel
Deutsche Bahn nooit gespeeld zeker?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef Fogel het volgende:
En volgens mij heb je een foto gehad van de sneaky tactiek van haar.
Lang geleden dat ik nog eens bokbier heb gedronken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef livelink het volgende:
Bockbier vind ik ook wel lekker. Ik hou wel van de traditie. Die van Hertog Jan vind ik dan wel de lekkerste.
Mexican train speel ik voornamelijk met mijn ouders. Tijdverdrijf ipv nadenken. Ook goed.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja. Ik wil best andere bokbiertjes proeven, maar ik zweer toch bij Grolsch als het op lente- en herstbok aankomt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Van grolsch?
Ze kennen er wel Bokmålquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom naar Zutphen de 12e oct?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. Ik wil best andere bokbiertjes proeven, maar ik zweer toch bij Grolsch als het op lente- en herstbok aankomt.
Toen ik het overwoog spoelde er een stuk spoor weg, en lag de hele dienstregeling in duigen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Deutsche Bahn nooit gespeeld zeker?
Eigenlijk overal wel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Toen ik het overwoog spoelde er een stuk spoor weg, en lag de hele dienstregeling in duigen.
Afgelopen vakantie had ik het het bijna gedaan, maar het was echt een puinhoop in de regio waar ik zat.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat er mogelijk is. Misschien kan ik met de trein
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Tears in the morning - The beach boys
Mijn moeder had het, het ligt nu hier boven in een la.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mexican train speel ik voornamelijk met mijn ouders. Tijdverdrijf ipv nadenken. Ook goed.
Hun op één na mooiste nummer, vind ik.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:43 schreef livelink het volgende:
Tears in the morning - The beach boys
Ja, onbegrijpelijk toch. Ik ben opgegroeid met het idee van de Duitse Gründlichkeit en dit spoort (!) daar zo totaal niet mee.quote:
Toch niet een uitvaart?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hun op één na mooiste nummer, vind ik.
Staat bij mij in een bijzonder mapje, ter voorbereiding ergens op...
Inderdaad. En dan klagen wij over de NS. Nee, die zijn heilig met Deutsche Bahn vergeleken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk toch. Ik ben opgegroeid met het idee van de Duitse Gründlichkeit en dit spoort (!) daar zo totaal niet mee.
Het mooiste nummer is God only knows?quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Maar dan ook echt niet…quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk toch. Ik ben opgegroeid met het idee van de Duitse Gründlichkeit en dit spoort (!) daar zo totaal niet mee.
Ze staan beiden op een bij mijquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen twee weken twee keer de trein naar Gouda genomen, dat ging helemaal prima.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan klagen wij over de NS. Nee, die zijn heilig met Deutsche Bahn vergeleken.
Nee, dat is schandalig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen twee weken twee keer de trein naar Gouda genomen, dat ging helemaal prima.
Maar de prijs van het kaartje gaat echt helemaal nergens meer over.
Probeer SJ eens. Hoofdprobleem is enkelspoor op de lange routes. Vorig jaar spoelde een stuk tussen Oslo en Trondheim weg, duurde maaaaaanden voordat her gemaakt was. Enkele weken geleden spoelde een stuk tussen Trondheim en Bodø weg. Ze verwachten iets tijdelijks in juni ofzo te hebben. En bedankt. Tot die tijd: bus.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan klagen wij over de NS. Nee, die zijn heilig met Deutsche Bahn vergeleken.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Probeer SJ eens. Hoofdprobleem is enkelspoor op de lange routes. Vorig jaar spoelde een stuk tussen Oslo en Trondheim weg, duurde maaaaaanden voordat her gemaakt was. Enkele weken geleden spoelde een stuk tussen Trondheim en Bodø weg. Ze verwachten iets tijdelijks in juni ofzo te hebben. En bedankt. Tot die tijd: bus.
Alleen in Denver stapt ze uitquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo krijgen ze mensen echt de auto niet uit..
Zelfs Annie niet
quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:51 schreef Symphonic het volgende:
John Denver heeft een liedje over Annie gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |