'07 President uitvoering. 4.6L V8 382pk. Kleppen in de uitlaat, verlagingsmodule op de luchtvering, stoelverwarming en koeling voor en achter, 5,7 naar de 100, koelkast in de achterbank, achterbank elektrisch verstelbaar, DVD scherm in het dak, 19 speakers van Mark Levinson, fenomenaal geluid, zonneschermen rondom, adaptive cruise, stuurverwarming etc. Dat zo'n beetje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:35 schreef Socios het volgende:
Specs LS460 en wat moet je ervoor hebben?
Ja.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:26 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lekker dan.
Heb er nog geen een gezien met sper. Zijn die erg zeldzaam?
Heb een MG TF gehad. Was leuk inderdaad. Als het geen Trophy uitvoering en 1ste eigenaar is heb ik geen interesse. Anders wel mogelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 21:58 schreef AnneX het volgende:
Oh…en ik weet nog een prima onderhouden MG F, young timer dd. 1996.
Dat is leuk voor erbij.
Dan weet ik nog wel een beste.
Duplicaatcode…quote:Op zondag 28 september 2025 09:32 schreef ToT het volgende:
En anders:
[ afbeelding ]
¤12.500 met een V8 Ferrari motor met 401PK.
Klinkt goed, zoek naar een mooie sedan voor ‘erbij’. Dit model staat op de ‘shortlist’ , vandaar, maar zal je topic niet kapen.quote:Op zondag 28 september 2025 01:01 schreef vosss het volgende:
'07 President uitvoering. 4.6L V8 382pk. Kleppen in de uitlaat, verlagingsmodule op de luchtvering, stoelverwarming en koeling voor en achter, 5,7 naar de 100, koelkast in de achterbank, achterbank elektrisch verstelbaar, DVD scherm in het dak, 19 speakers van Mark Levinson, fenomenaal geluid, zonneschermen rondom, adaptive cruise, stuurverwarming etc. Dat zo'n beetje.
Die is een beetje te groot. Of mijn garage te klein. Dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 09:32 schreef ToT het volgende:
En anders:
[ afbeelding ]
¤12.500 met een V8 Ferrari motor met 401PK.
Ja, en of dat erg is.quote:Op zondag 28 september 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
Wut? Van het kenteken? Da's toch niet erg?
Bevalt echt meer dan goed. Enige reden dat ik er vanaf wil is vanwege het niet veilig kunnen parkeren hier aan huis. Als de oprit groot zat was dan ging hij zeker niet weg. Rijdt echt heerlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 09:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Klinkt goed, zoek naar een mooie sedan voor ‘erbij’. Dit model staat op de ‘shortlist’ , vandaar, maar zal je topic niet kapen.
Dan ben je per jaar (als je pech hebt) meer kwijt aan onderhoud dan de waarde van de autoquote:Op zondag 28 september 2025 09:32 schreef ToT het volgende:
En anders:
[ afbeelding ]
¤12.500 met een V8 Ferrari motor met 401PK.
Dit ja, er is een reden dat die dingen zo goedkoop worden aangebodenquote:Op zondag 28 september 2025 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ben je per jaar (als je pech hebt) meer kwijt aan onderhoud dan de waarde van de auto
Je had natuurlijk de garage moeten meten voordat je er ging wonenquote:Op zondag 28 september 2025 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Die is een beetje te groot. Of mijn garage te klein. Dat kan ook natuurlijk.
Kun je geen groter huis kopen? Kun je die Lexus gewoon houden. Win-winquote:Op zondag 28 september 2025 09:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Die is een beetje te groot. Of mijn garage te klein. Dat kan ook natuurlijk.
Kleiner huis, iets grotere garage, houdt ie wellicht nog geld overquote:Op zondag 28 september 2025 10:21 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kun je geen groter huis kopen? Kun je die Lexus gewoon houden. Win-win
Denk dat ze bij Cowa Carparts hier in de buurt (begrip qua MG F en TF's) wel weg kunnen met die GTM. Zo te zien zit daar exact hetzelfde blok in als in de MG's, de Rover K series motor. Beetje gevoelig qua koppakking, maar verder heel betrouwbaar blok.quote:Op zondag 28 september 2025 10:16 schreef D. het volgende:
Op basis van het rijtje in de OP ga ik voor de Westfield GTM Sports Spyder
1 en 2 lijken mij te 'underpowered', 3 oogt mij teveel stickertuning, 4 is een leuk bommetje, maar meer voor dames, dus 5
Super luxe wagen, zal ook heerlijk rijden, ziet er alleen uit als een verlengde Honda Accord.quote:Op zondag 28 september 2025 01:01 schreef vosss het volgende:
[..]
'07 President uitvoering. 4.6L V8 382pk. Kleppen in de uitlaat, verlagingsmodule op de luchtvering, stoelverwarming en koeling voor en achter, 5,7 naar de 100, koelkast in de achterbank, achterbank elektrisch verstelbaar, DVD scherm in het dak, 19 speakers van Mark Levinson, fenomenaal geluid, zonneschermen rondom, adaptive cruise, stuurverwarming etc. Dat zo'n beetje.
True!quote:Op zondag 28 september 2025 10:19 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ben je per jaar (als je pech hebt) meer kwijt aan onderhoud dan de waarde van de auto
Zomaar uit interesse, maar hoe in vredesnaam heb je zoiets als derde auto? Dat kost een godsvermogen om alleen al in bezit te hebben.quote:Op zondag 28 september 2025 01:01 schreef vosss het volgende:
[..]
'07 President uitvoering. 4.6L V8 382pk. Kleppen in de uitlaat, verlagingsmodule op de luchtvering, stoelverwarming en koeling voor en achter, 5,7 naar de 100, koelkast in de achterbank, achterbank elektrisch verstelbaar, DVD scherm in het dak, 19 speakers van Mark Levinson, fenomenaal geluid, zonneschermen rondom, adaptive cruise, stuurverwarming etc. Dat zo'n beetje.
Dat rijdt niet hetzelfde maar dan luxer. De LS is een full-on GT met, zeker voor die tijd, sportwagenprestaties. Hiermee kan je zonder problemen uren aan een stuk royaal 200+ over de duitse autobaan beuken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Zomaar uit interesse, maar hoe in vredesnaam heb je zoiets als derde auto? Dat kost een godsvermogen om alleen al in bezit te hebben.![]()
Groot gelijk in elk geval om nu voor iets super gefocust licht en sportiefs te willen gaan. Het is vast een fantastische auto maar het lijkt me echt totaal niet iets om 'erbij' te hebben, al is het maar omdat het hetzelfde rijdt als je normale wagens maar dan... luxer. Nee oke.
Overigens, een Hayabusa is gewoon sporttour qua ergonomie en schijnt lekker te sturen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee. Om er een turbo op te schroeven en dan kijken hoe hard je gas kan geven voordat je god ziet, zoiets, toch?
Meh. Ik rij liever bochtige dijkjes uit dan om het hardst rechtuit.
Dat kan iedere mongool.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |