Geen motorrijbewijs en dat was ik ook niet van plan te gaan halen.quote:
Buiten budget.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Ariel Atom?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:40 schreef Hyaenidae het volgende:
KTM X-Bow
Alfa 4C
Ik roep ook maar wat.
quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Buiten budget.Oh ik dacht dat dat wel kon, omdat ik Yaris grmn zag staan en dacht dat dat dan een Yaris GR was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een Yarus grmn is zonder de dikke uitbouw zie ik nu, alleen stickertuning en een stuk schraler die zou ik dan skippen
Lotus Elise dan maar doen?pindazakje
Die Yaris is de voorloper van de hele GR gebeuren. En daar zijn er maar 600 van, 400 met het stuur links. 5 in Nederland geleverd. En wel een redelijk bommetje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat wel kon, omdat ik Yaris grmn zag staan en dacht dat dat dan een Yaris GR was.
Maar een Yarus grmn is zonder de dikke uitbouw zie ik nu, alleen stickertuning en een stuk schraler die zou ik dan skippen
Lotus Elise dan maar doen?
Nou. Dat vond ik idd ook vanaf de eerste keer dat ik hem in de Moto73 zag.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Lelijkste motor ooit gemaakt.
Ja dat er weinig van zijn boeit me niks, maar vind het geen leuke auto om te zien. Schrale brommobiel.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Die Yaris is de voorloper van de hele GR gebeuren. En daar zijn er maar 600 van, 400 met het stuur links. 5 in Nederland geleverd. En wel een redelijk bommetje.
Ok welke van mijn lijstje zou jij doen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja dat er weinig van zijn boeit me niks, maar vind het geen leuke auto om te zien. Schrale brommobiel.
Een H2R is wel sexy, maar ik geef niet zoveel om dat soort performance. Met een beetje motor doe je alles wat je ermee wil.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou. Dat vond ik idd ook vanaf de eerste keer dat ik hem in de Moto73 zag.
Irl werd dat niet beter.
Dan liever die Merel van Honda.
Qua looks de Westfield, al vind ik de achterkant beetje schraal. Maar verder geen idee van de verschillen qua rijden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok welke van mijn lijstje zou jij doen?
Maar kunde gij ook wheelies? Net als @Isdatzoquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een H2R is wel sexy, maar ik geef niet zoveel om dat soort performance. Met een beetje motor doe je alles wat je ermee wil.
Nee, daar begin ik niet aan. Ik ben een nette rijder die in staat is om de achtervolging in te zetten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar kunde gij ook wheelies? Net als @:isdatzo
busa koop je niet om het uiterlijk natuurlijkquote:Op zaterdag 27 september 2025 18:49 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou. Dat vond ik idd ook vanaf de eerste keer dat ik hem in de Moto73 zag.
Irl werd dat niet beter.
Dan liever die Merel van Honda.
Niet per se, alleen vind ik die wel te langzaam voor de auto wat het is zegmaar. En de NC is soberzo lelijk.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:55 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Qua looks de Westfield, al vind ik de achterkant beetje schraal. Maar verder geen idee van de verschillen qua rijden.
Maar je wil dus graag een gepeperde boodschappenauto óf een kitcar, maar iets als een Mazda MX-5 is te gewoontjes en te modern zeker?
Op de straat heb je meer aan wat meer koppel dan een hoop pk's, waar je de helft pas van gaat gebruiken als je in z'n 2 al dik boven de maximum snelheid zit.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een H2R is wel sexy, maar ik geef niet zoveel om dat soort performance. Met een beetje motor doe je alles wat je ermee wil.
Nee. Om er een turbo op te schroeven en dan kijken hoe hard je gas kan geven voordat je god ziet, zoiets, toch?quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
busa koop je niet om het uiterlijk natuurlijk
De 750cc die ik hiervoor had en de 800cc die ik nu heb zijn ook geen racemonsters. Ik moet het voelen en dat heb ik bij alles wat ik tot nu toe gereden heb.quote:Op zaterdag 27 september 2025 20:15 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Op de straat heb je meer aan wat meer koppel dan een hoop pk's, waar je de helft pas van gaat gebruiken als je in z'n 2 al dik boven de maximum snelheid zit.
Ik heb de grootste lol gehad met een CB-1 van 400 cc en 58 pk.
Ik las gisteren dat er een nieuwe CB500 4 in line aankomt?
Het is dat ik even voor langere tijd in de lappenmand zit (niet gerelateerd. Link in sig), maar dat lijkt mij best interessant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |