Kunstmatige inseminatie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En wat dan met de vaders van die kinderen?
Er zijn er 2 nodig voor een kind he?
Allemaal??quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminatie?
Nee, niet allemaalquote:
Aangezien ik hetero ben kan me dat vrij weinig schelen. Maar daar mogen de dames natuurlijk ook gewoon hun mening over hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar heb je nog steeds een kerel voor nodig...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 16:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kunstmatige inseminatie?
Nou, raar? Ik probeer jou te verleiden maar dat lukt dus nietquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 15:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin zeg je, wat zit je raar te doen hier.
-blocked-quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, raar? Ik probeer jou te verleiden maar dat lukt dus niet
Je bent liefquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 18:20 schreef Servieskast het volgende:
[..]
This user has blocked you.
Leave a message after the beep.
Sommige vrouwen schijnen dat soort mannen die bij meerdere vrouwen kinderen verwekt hebben, juist heel aantrekkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:08 schreef Lenny77 het volgende:
Dat mag, zolang ze mij maar overslaan met het zoeken naar een stiefvader.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Sommige vrouwen schijnen dat soort mannen die bij meerdere vrouwen kinderen verwekt hebben, juist heel aantrekkelijk te vinden.
Dat stiefouderschap kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 05:54 schreef Ansa het volgende:
Ik heb traumatherapie gehad, sta weer stabiel in het leven, werk nu ook weer op niveau. Ik kom alleen nog onzekere mannen tegen die eens per week douchen, veel drinken en commitment issues hebben/redpilled zijn. Ik heb/wil geen kinderen of stiefmoederschap.
Ik wil ook niet dat een ander mijn kinderen opvoed. Ik ga ook nooit weer samenwonen o.i.d.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 08:42 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat stiefouderschap kan ik me voorstellen.
Ik heb ook geen zin om andermans DNA op te voeden.
Mij gaat het er om dat jouw ex inspraak heeft in je agenda, zo maar een kind kan dumpen terwijl wij op vakantie zouden gaan, kan verbieden dat ik het kind ontmoet, en 24/7 appt " om het kind".quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 09:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat een ander mijn kinderen opvoed. Ik ga ook nooit weer samenwonen o.i.d.
Echt niet elke alleenstaande moeder is op zoek naar een wandelende pinpas. Mijn pinpas doet het prima.
In sommige gevallen gaat dat inderdaad zo bij mensen die kinderen hebben bij een vroegere partner, maar bij de meeste mensen in zo'n situatie gaan dit soort dingen gewoon in goed overleg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:50 schreef Ansa het volgende:
Mij gaat het er om dat jouw ex inspraak heeft in je agenda, zo maar een kind kan dumpen terwijl wij op vakantie zouden gaan, kan verbieden dat ik het kind ontmoet, en 24/7 appt " om het kind".
Goh, is mij nooit opgevallen, terwijl ik toch echt met mijn ex vrouw 2 kinderen heb.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mij gaat het er om dat jouw ex inspraak heeft in je agenda, zo maar een kind kan dumpen terwijl wij op vakantie zouden gaan, kan verbieden dat ik het kind ontmoet, en 24/7 appt " om het kind".
Wat een extreme situaties allemaal weer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 14:50 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zie niet anders. Mijn ex sliep nog weleens bij zijn ex " op de bank". Een andere man die ik datete had zijn ex weleens laten slapen omdat hun gehandicapte kind laat thuis kwam. Ik wil alleen mannen die geen contact hebben met exen, aka ook geen kinderen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een extreme situaties allemaal weer.
Het zegt vooral weer iets over de mannen die je dan date.
Tsja, contact is wel handig als je kinderen hebt samen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zie niet anders. Mijn ex sliep nog weleens bij zijn ex " op de bank". Een andere man die ik datete had zijn ex weleens laten slapen omdat hun gehandicapte kind laat thuis kwam. Ik wil alleen mannen die geen contact hebben met exen, aka ook geen kinderen.
Die tweede situatie zie ik toch niet als problematisch.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:02 schreef Ansa het volgende:
[..]
Ik zie niet anders. Mijn ex sliep nog weleens bij zijn ex " op de bank". Een andere man die ik datete had zijn ex weleens laten slapen omdat hun gehandicapte kind laat thuis kwam. Ik wil alleen mannen die geen contact hebben met exen, aka ook geen kinderen.
Dat komt wel een beetje over van ‘Ik wil Harry voor mezelf’.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:00 schreef Koettie het volgende:
Ik wil ook geen relatie met iemand met kinderen. Daar kijk ik dan ook naar als ik ooit weer ga daten. Niet door de exen, dat maakt me weinig uit. Wel om de kinderen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |