abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219123578
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 18:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ x ]

Koekoek
Wat heeft dit te maken met wat ik zei? Waarom haal je de hele tijd random andere personen erbij als het over de huidige vriend van de pedofielen-president gaat?
Conscience do cost.
pi_219123665
quote:
8s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:16 schreef ems. het volgende:

[..]
Wat heeft dit te maken met wat ik zei? Waarom haal je de hele tijd random andere personen erbij als het over de huidige vriend van de pedofielen-president gaat?
Omdat FBI + Biden tussen 2021 en 2025 helemaal niets heeft kunnen vinden over Epstein en Trump, je weet wel die engnek die inappropriate showers had met zijn dochter.

Hier daadwerkelijk bewijs:

Fact Check: Posts Claim Contents of 'Ashley Biden's Diary' Have Been Verified. Here Are the Facts
"hypersexualized at a young age, "was i molested" i think so. Erg dat een kleine meid dat soort dingen schrijft.

Wat het nog erger maakt is de totale stilte omtrent dit allen vanuit de dems.

Zal vast in opdracht van Hillary al het bewijs van de democraten waaronder haar man, die sigaren in de doos stopte van Lewinski, hebben laten verwijderen.

Koning Kash zal laten blijken hoe eng deze partij wel niet is.

Je blijft het maar over pedo's hebben, hoor je wel vaker met dat geroeptoeter van pedohunters, dat ze zelf de grootste zijn als een manier van afleiding. Als je beetje IQ hebt dan weet je net zo goed dat Koning Kash alles kan redacten, iets wat Biden ook kon en vast heeft gedaan.

Roep maar wat je wil, het is een zwaktebod.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219123694
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
irrationeel geratel.
Blablabla. Trump beschermt zijn vrienden. Het staat hem vrij om de boel te releasen (zoals hij in z'n campagne had beloofd). Doet hij niet.

Dat oneindige gegeil op de democraten illustreert alleen maar weer de brainrot van de cult. Wel hilarisch dat ze zo rent-free bij je leven terwijl ze totaal niet meer relevant zijn.
Conscience do cost.
pi_219123796
quote:
8s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:34 schreef ems. het volgende:

[..]
Blablabla. Trump beschermt zijn vrienden. Het staat hem vrij om de boel te releasen (zoals hij in z'n campagne had beloofd). Doet hij niet.

Dat oneindige gegeil op de democraten illustreert alleen maar weer de brainrot van de cult. Wel hilarisch dat ze zo rent-free bij je leven terwijl ze totaal niet meer relevant zijn.
Nee, het blijft gewoon compleet onlogisch dat een gepolitiseerde FBI 4 jaar of zelfs 8 jaar de beschikking heeft tot alle Epstein informatie maar helemaal niets er mee heeft gedaan.

De FBI die tevens de Jan 6 Hoax orkerstreerde, kon geen informatie vinden voor 4 jaar lang over Trump. Anders was elke scheet die hij had gelaten op Epstein Island wel gepubliceerd. Kan met zekerheid zeggen dat hij er nog geen stap heeft gezet.

Toch blijft de democraten cult maar roepen om de Epstein list, terwijl ze 4 jaar lang alles konden fabriceren wat ze wilde.

Geef Kash Patel de tijd, er zijn vast genoeg Trump hatende FBI mensen nog actief die aan TDS lijden. Denk alleen al hoe snel de FBI de moordpoging op Trump in de doofpot stopte, we kregen helemaal niets te horen over motief of achtergrond van de lone shooter die Trump in zijn oor schoot.
Dat was duidelijk ook een loner die door de FBI/CIA een training en wapen was gegeven.

De Epstein list was natuurlijk een goede bait van Trump, de democraten riepen eerst dat ze dit niet wilde releasen en nu willen ze het wel in eens. Rare mensen. 4 jaar op bewijs zitten en daarna gaan roepen dat ze de files moeten releasen.

_O- 8)7
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219123980
Trump kan het nu doen. Trump is president. Trump heeft de macht. Trump kan de boel veranderen.

Trump doet het niet.

Dat viesmadde gehuil over democraten de hele tijd kan ik alleen maar om lachen. Samen met je vrienden :)

Conscience do cost.
pi_219124034

Dit is de reden waarom Kash op dit moment zo veel moeite heeft met een case te maken, ze hebben alles verwijderd en in de doofpot gestopt.

Maar ongeacht de uitkomst van de Epstein files, huilen zal jij en de democraten toch wel. Want als Trump er volgens files er niet inzit, dan is het aluminium hoedje op en roepen dat Kash alles verwijderd heeft. Zo simpel zijn jullie wel.

Dus je kan hier niets mee winnen, maar er moeten eerst 20 topics overheen voordat dit eindelijk keertje doordringt bij je.
pi_219124051
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 21:36 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is de reden waarom Kash op dit moment zo veel moeite heeft met een case te maken, ze hebben alles verwijderd en in de doofpot gestopt.
Dat is wel raar, want al die MAGA influencers hebben allemaal al een kopie gekregen.
pi_219124066
quote:
8s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:16 schreef ems. het volgende:

[..]
Ja, maar Biden. En Barack Obama. En Michelle Obama. En de Clintons. En alle Democratische gouverneurs. En AOC. En Mamdani.
pi_219124264
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 21:41 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Ja, maar Biden. En Barack Obama. En Michelle Obama. En de Clintons. En alle Democratische gouverneurs. En AOC. En Mamdani.
Zijn er al een keer zwangerschap foto's van Big Mike?

Goede boeken:

Barry Soetoro (a.k.a. Barack Hussein Obama): The Puppet and His Puppeteers

quote:
What makes this one unique, though, is that its major emphasis is not criticizing Soetoro, but pointing to the ones that deserve to be blamed for his actions: Soetoro's puppet masters. In the film Aliens, the spaceship's crew under attack finally realize that just taking out the aliens one by one is an exercise in frustration, because the evil creatures reproduce themselves faster than they can zap them. Then a member of the crew realizes that, in order to solve the problem, they must begin by taking out the alien queen.

The author's point is that fighting Soetoro, or trying to impeach him, was a waste of time and an exercise in frustration, because the alien queen is currently hatching dozens of eggs that will provide replacements for the new generations of Kissingers, Brzezinskis, Carters, Clintons, Bushes and Soetoros. And the alien queen's nest is at the Harold Pratt House in Manhattan, headquarters of the Council on Foreign Relations - the true and only Secret Government of the United States.
pi_219124280
quote:
11s.gif Op maandag 27 oktober 2025 22:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zijn er al een keer zwangerschap foto's van Big Mike?

Goede boeken:

Barry Soetoro (a.k.a. Barack Hussein Obama): The Puppet and His Puppeteers
[..]

Ah, de Indonesische variant. Ik dacht dat hij Keniaans was.
pi_219129523
twitter

Anotha one (DJ khaled voice)
pi_219131486
quote:
10s.gif Op maandag 27 oktober 2025 21:36 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Maar ongeacht de uitkomst van de Epstein files, huilen zal jij en de democraten toch wel. Want als Trump er volgens files er niet inzit, dan is het aluminium hoedje op en roepen dat Kash alles verwijderd heeft. Zo simpel zijn jullie wel.
Zoals jij nu doet continu aan het doen bent bedoel je? 8-)

Ik geef trouwens echt geen vliegende fuck om de democraten. Ik begrijp dat dat moeilijk te bevatten is voor iemand die alleen maar in jij/zij kan denken maar je hebt mij er echt niet mee als Clinton stout blijkt te zijn en Biden vies. Dat hele apparaat is kapot.
quote:
Dus je kan hier niets mee winnen, maar er moeten eerst 20 topics overheen voordat dit eindelijk keertje doordringt bij je.
Trump kan het releasen. Trump kiest ervoor om dat niet te doen omdat hij (op z'n best voor jou :+ ) dikke vrienden is met mensenhandelaren en pedofielen en hij hun in bescherming neemt. Waarschijnlijker is dat hij zichzelf in bescherming neemt wat het is nou eenmaal een smerige jochie omringd door nog meer vieze mannetjes.
Conscience do cost.
pi_219134508

Nou ik zal Grok even aan de slag zetten, create a fake whatsapp group between Elon, Barron and Young Hitlah and make them post memes.
pi_219134551

Krijg ik nu GELDDDDD
pi_219134665
quote:
8s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 20:45 schreef ems. het volgende:

[..]
Zoals jij nu doet continu aan het doen bent bedoel je? 8-)

Ik geef trouwens echt geen vliegende fuck om de democraten. Ik begrijp dat dat moeilijk te bevatten is voor iemand die alleen maar in jij/zij kan denken maar je hebt mij er echt niet mee als Clinton stout blijkt te zijn en Biden vies. Dat hele apparaat is kapot.
[..]
Trump kan het releasen. Trump kiest ervoor om dat niet te doen omdat hij (op z'n best voor jou :+ ) dikke vrienden is met mensenhandelaren en pedofielen en hij hun in bescherming neemt. Waarschijnlijker is dat hij zichzelf in bescherming neemt wat het is nou eenmaal een smerige jochie omringd door nog meer vieze mannetjes.
Wat je vergeet is dat het bij Clinton en Biden echt bewezen is er staan honderden video's online van dat creepy gesnuffel aan kindertjes, dat gefriemel aan schouders en dat gefluister in oortjes.

Zoek maar op: Biden die in 2015 een meisje "nibbles" op een militaire basis, of Clinton die in 1993 al aan een kind ruikt alsof het een bloem is. Dat is geen "statement", dat is gewoon te zien voor iedereen met ogen.Bij Trump? Alleen maar praatjes van anderen geen filmpje, geen getuige die het live zag, alleen maar "ze zeggen dat...".

En die ene Epstein-zaak uit 2016? Ingetrokken voordat er ook maar één bewijs op tafel lag. Dubbele standaard, anyone?

Ik was zelf vroeger keihard anti-Republikein, hoor. Echt. Ik haatte Bush, haatte de oorlog in Irak, haatte alles wat rechts was. Ik was tegen oorlog, nog steeds. Alleen nu zie ik dat de Democraten de nieuwe oorlogsfreaks zijn geworden. Oekraïne? Miljarden erin pompen. Iran? Dreigen met bommen. Rusland? Escalatie, escalatie, escalatie. De aap is uit de mouw, man.

Ze zijn niet meer voor vrede - ze zijn oorlogsgeil.Trump is anti-Uniparty, dat zie je zo. Kijk naar die RINO's nep-Republikeinen zoals McConnell, Murkowski, Collins.
Die stemden gisteren nog (28 okt 2025) samen met de Dems tegen Trumps Braziliaanse tarieven (52-48 in de Senaat).

Tarieven die Amerikaanse banen beschermen tegen goedkope troep uit Brazilië. Maar nee, zij stemmen met de Dems. Altijd. En de Bushes? Die staan nu arm in arm met Obama, Biden en de Clintons op elitefeestjes. Ze haten Trump omdat hij hun Uniparty-clubhuis sloopt.

De echte switch zegt alles: Trump zelf ex-Dem, nu MAGA. Tulsi Gabbard verliet Dems, nu DNI-baas. Elon Musk stemde Obama, nu DOGE-co-head. RFK Jr. Kennedy-familie, nu HHS-baas. En nog meer: Rogan, Vivek, etc. Dit zijn geen domme mensen.

Dit zijn slimme koppen die doorhebben dat Dems en Reps onder Clinton, Bush, Obama en Biden één grote bende waren. Eén pot nat. Eén Uniparty.

Wie trekt er écht aan de touwtjes?

De Clintons, Bushes, Obamas, Bidens, allemaal marionetten. Van wie? Van Kissinger, Brzezinski, Soros, de Carters, noem maar op. Soros gooit tientallen miljoenen in Democratische campagnes, financiert "NGO's" voor open grenzen en chaos.

Trump breekt dat systeem. Daarom haten ze hem. Daarom vecht hij.

Kies maar: Blijf je meehobbelen met de Uniparty-leugens? Of steun je de man die Amerika weer van ons maakt? MAGA is de enige uitweg. En dat meen ik.
pi_219135594
quote:
10s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 09:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat je vergeet is dat het bij Clinton en Biden echt bewezen is er staan honderden video's online van dat creepy gesnuffel aan kindertjes, dat gefriemel aan schouders en dat gefluister in oortjes.

Zoek maar op: Biden die in 2015 een meisje "nibbles" op een militaire basis, of Clinton die in 1993 al aan een kind ruikt alsof het een bloem is. Dat is geen "statement", dat is gewoon te zien voor iedereen met ogen.Bij Trump? Alleen maar praatjes van anderen geen filmpje, geen getuige die het live zag, alleen maar "ze zeggen dat...".

En die ene Epstein-zaak uit 2016? Ingetrokken voordat er ook maar één bewijs op tafel lag. Dubbele standaard, anyone?

Ik was zelf vroeger keihard anti-Republikein, hoor. Echt. Ik haatte Bush, haatte de oorlog in Irak, haatte alles wat rechts was. Ik was tegen oorlog, nog steeds. Alleen nu zie ik dat de Democraten de nieuwe oorlogsfreaks zijn geworden. Oekraïne? Miljarden erin pompen. Iran? Dreigen met bommen. Rusland? Escalatie, escalatie, escalatie. De aap is uit de mouw, man.

Ze zijn niet meer voor vrede - ze zijn oorlogsgeil.Trump is anti-Uniparty, dat zie je zo. Kijk naar die RINO's nep-Republikeinen zoals McConnell, Murkowski, Collins.
Die stemden gisteren nog (28 okt 2025) samen met de Dems tegen Trumps Braziliaanse tarieven (52-48 in de Senaat).

Tarieven die Amerikaanse banen beschermen tegen goedkope troep uit Brazilië. Maar nee, zij stemmen met de Dems. Altijd. En de Bushes? Die staan nu arm in arm met Obama, Biden en de Clintons op elitefeestjes. Ze haten Trump omdat hij hun Uniparty-clubhuis sloopt.

De echte switch zegt alles: Trump zelf ex-Dem, nu MAGA. Tulsi Gabbard verliet Dems, nu DNI-baas. Elon Musk stemde Obama, nu DOGE-co-head. RFK Jr. Kennedy-familie, nu HHS-baas. En nog meer: Rogan, Vivek, etc. Dit zijn geen domme mensen.

Dit zijn slimme koppen die doorhebben dat Dems en Reps onder Clinton, Bush, Obama en Biden één grote bende waren. Eén pot nat. Eén Uniparty.

Wie trekt er écht aan de touwtjes?

De Clintons, Bushes, Obamas, Bidens, allemaal marionetten. Van wie? Van Kissinger, Brzezinski, Soros, de Carters, noem maar op. Soros gooit tientallen miljoenen in Democratische campagnes, financiert "NGO's" voor open grenzen en chaos.

Trump breekt dat systeem. Daarom haten ze hem. Daarom vecht hij.

Kies maar: Blijf je meehobbelen met de Uniparty-leugens? Of steun je de man die Amerika weer van ons maakt? MAGA is de enige uitweg. En dat meen ik.

Conscience do cost.
pi_219135663
quote:
8s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:28 schreef ems. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Haha, jij kunt de waarheid gewoon niet handelen, hè?
Daarom verwacht ik ook niks anders dan die klassieke "REEEEEE"-vrouw die in 2016 helemaal flipte omdat Trump won.

Paniekmodus aan, feiten uit – precies zoals nu. Rustig maar, adem in, adem uit... MAGA komt eraan.
pi_219135882
Maga komt eraan en beschermt de pedo's! :)
Conscience do cost.
pi_219136171
quote:
8s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 11:56 schreef ems. het volgende:
Maga komt eraan en beschermt de pedo's! :)
Oh nee hoor Wantie, zelfs tijdens zijn eerste succesvolle presidentiële verkiezingscampagne zei hij dit al over zijn vriend Clinton.

Bekijk deze YouTube-video

Zoiets zal je natuurlijk niet zeggen als je ooit zelf iets met Epstein hebt gedaan. :) Zeker niet als je President van het machtigste land ter wereld wil worden.

Daarnaast zal Kash natuurlijk iedereen aanpakken die aan te pakken is, ongeacht welke affiliatie. Het probleem zit bij Bondi, dat is iemand waar Trump een fout heeft gemaakt. Bondi is een Bush-adept.
pi_219136525
pi_219137594
Opmerkelijk dat in dit topic volgende opmerking staat alvorens te posten

quote:
Laten we mensen/groeperingen niet beschuldigen van grooming, incest of pedofilie als er geen veroordeling tegen ze is uitgesproken.
Natuurlijk gezet om Biden te vrijwaren van negatieve commentaren.
Mag verwijderd voor de volgende 3 jaar ;)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_219140344
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:10 schreef UncleScorp het volgende:
Opmerkelijk dat in dit topic volgende opmerking staat alvorens te posten
[..]
Natuurlijk gezet om Biden te vrijwaren van negatieve commentaren.
Mag verwijderd voor de volgende 3 jaar ;)
Ja maar dat geldt alleen voor de dems natuurlijk. Trump en zijn gelieerde mag je alles over zeggen. Blijkbaar zijn wij BNW'ers niet zulke report kiddies. Welke de anti-Trumpers en dems natuurlijk wel zijn want die kunnen niet tegen free speech.
pi_219140349
twitter
pi_219145049
twitter

En deze FBI kon niets vinden over Epstein island..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')