Nee Juncadellaquote:
Ja die reed de vorige keer mee, maar goed dat was nog een andere auto.quote:
Ferrari wil hem niet laten rijdenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja die reed de vorige keer mee, maar goed dat was nog een andere auto.
Weet iemand waarom? Of ligt deze auto de andere coureurs beter?
Gaat om het geluidquote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:56 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel leuk om al die tijd naar een stilstaande auto te kijken.
Ja prachtige taal.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van een Duitser die erdoorheen praat?
Als je wat merkt qua setup of wat dan ook kun je hier beter gelijk naar binnen, want anders ben je weer minstens een kwartier verderquote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:59 schreef Zorro het volgende:
Ja nou snap ik het niet meer.
Hoe kan je op een baan waar je op topsnelheid 8 minuten over een rondje doet na 2 minuten weer in de pits zijn?
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 08:59 schreef Zorro het volgende:
Ja nou snap ik het niet meer.
Hoe kan je op een baan waar je op topsnelheid 8 minuten over een rondje doet na 2 minuten weer in de pits zijn?
Oh mogen ze shortcuts nemen, daar wist ik dan weer niks van. Zo ben ik ook weer niet thuis in dit soort klasses.quote:
Nou ja ik wist dat ook niet, kan me het wel voorstellen omdat je anders de ring op rijdt en wat langer van huis bentquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh mogen ze shortcuts nemen, daar wist ik dan weer niks van. Zo ben ik ook weer niet thuis in dit soort klasses.
Een ronde Nordschleife staat helemaal los van de GP baan. De startfinish is vlak voor de pitstraat.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:07 schreef pmponer het volgende:
Nu is het shot dat je het kan zien, er rijden zelfs autos gewoon door op de laatste bocht van de GP baan, dus gaan ook niet in de pit en niet de ring op.
Dat zal dan zijn om de Q ronde te beginnen?
Niet in de kwalificatie kennelijk. Volgens mij zijn er ook meer manieren om de Nordschleife op te gaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een ronde Nordschleife staat helemaal los van de GP baan. De startfinish is vlak voor de pitstraat.
Die zit al 1,5 uur te kijkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:28 schreef Nizno het volgende:
speciaal voor @:nattekat
Bekijk deze YouTube-video
hij wilde het geluid van de auto zonder duits gebabbelquote:
Oh dacht dat dit sowieso de enige onboard was.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wilde het geluid van de auto zonder duits gebabbel
Begrijpend lezen is nooit je sterkste punt geweest.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij wilde het geluid van de auto zonder duits gebabbel
Ik denk dat hij gewoon te snel reed.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 09:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
Blijft Duits internet he, die zitten nog in 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |