Laat Lulham maar ervaring op doen. Komt hem alleen maar ten goedequote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zal dat ook niet een geldkwestie zijn?
Prachtig om te doen maar ook frustrerend, een ideaal rondje is me nooit gelukt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk ook dat deze baan op de sim vrij goed te oefenen is. Uit eigen ervaring dan, heb er in het echt nog niet gereden
Veel races op de Nürburgring en veel teams en kampioenschappen die enkel Nürburgring doen zoals de NSL waar we nu naar kijken, scheelt toch als je nauwelijks reiskosten hebt.quote:
Die Lulham interesseert me toch geen bal, joh.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Laat Lulham maar ervaring op doen. Komt hem alleen maar ten goede
Je hebt inderdaad veel teams die enkel NLS doen. Lange wedstrijden dus veel rijtijd en circuit is uitdagend dat niet snel gaat vervelen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Veel races op de Nürburgring en veel teams en kampioenschappen die enkel Nürburgring doen zoals de NSL waar we nu naar kijken, scheelt toch als je nauwelijks reiskosten hebt.
Zeker. Rij er vooral in AMS 2 heel veel. Met allerhande verschillende autos. VR is echt een feestjequote:Op zaterdag 27 september 2025 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik denk ook dat deze baan op de sim vrij goed te oefenen is. Uit eigen ervaring dan, heb er in het echt nog niet gereden
Rij je dan met zo'n bril op? Lijkt me wel echter als een scherm.. maar zie ook wel voordelen van een scherm.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker. Rij er vooral in AMS 2 heel veel. Met allerhande verschillende autos. VR is echt een feestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Ja is mooi. Voordeel is het aantal bochten, je kan altijd een foutje goedmakenquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Prachtig om te doen maar ook frustrerend, een ideaal rondje is me nooit gelukt.
Dit is ECHT heel jammerquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die Lulham interesseert me toch geen bal, joh.
But is it? Heb ik iets gemist? Waarom nog maar 23 sec?quote:
Moet je ook niet neerzetten in het F1 subforum.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die Lulham interesseert me toch geen bal, joh.
What!quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Chris nog maar 23 seconden VOOR!
WTF
Ik was net bij de lokale super.. en daar was dat ookquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:34 schreef Jane het volgende:
Helaas is hier vlak voor de deur een buurtdag bezig waar een lokale 'artiest' staat te zingen, dus het commentaar heb ik al even niet meer kunnen volgen.
Gele vlag was kut.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:32 schreef Jane het volgende:
[..]
But is it? Heb ik iets gemist? Waarom nog maar 23 sec?
Jaar of acht geleden iRacing gedaan. Kost echt heel veel tijd om dat circuit onder de knie te krijgen, zeker als je geen talent hebt (zoals ikquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja is mooi. Voordeel is het aantal bochten, je kan altijd een foutje goedmaken
Maar daar moet de nr2 dan toch ook last van hebben?quote:
In 50 seconden kan die vlag al weer weg zijnquote:Op zaterdag 27 september 2025 15:36 schreef Gremen het volgende:
[..]
Maar daar moet de nr2 dan toch ook last van hebben?
Niet als die hele vlag wordt opgeheven.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:36 schreef Gremen het volgende:
[..]
Maar daar moet de nr2 dan toch ook last van hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |