Klinkt makkelijk, maar voor die andere coureurs is dit hun werk... Max heeft hiernaast gewoon een baanquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel handig dat Max al wat jaartjes aan de top van F1 rijdt, geld genoeg voor dit soort hobby's.
Max zal vast ook geen pannenkoek als teamgenoot uitzoeken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef shiz het volgende:
[..]
Iig is die Lulham geen pannenkoek.
Denk ik dat het zo zitquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha.. Dus hij levert rijders, tactiek, wensen, en hun de techniek?
F1 is een mooie opstap naar GT3 maar F1 ernaast blijven doen kost wel tijd idd.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klinkt makkelijk, maar voor die andere coureurs is dit hun werk... Max heeft hiernaast gewoon een baan
Nee dat klopt. Hij zit ook in het simrace wereldje.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef shiz het volgende:
[..]
Iig is die Lulham geen pannenkoek.
Iemand daar net zei dat hij gekozen was om zijn naam... LuL HAMquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Max zal vast ook geen pannenkoek als teamgenoot uitzoeken.
Dit maakt toch wel duidelijk (voor al die betweters) dat f1 echt de koningsklasse is!quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja precies.. der zijn er echt wel daar die dit echt niet leuk vinden..Van die types die dan ook roepen.. als ik in F1 zou rijden dan.. .
En dan komt Max
Dat is ook een mooi voordeel wat hij vermoedelijk heeft op de concurrentie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel handig dat Max al wat jaartjes aan de top van F1 rijdt, geld genoeg voor dit soort hobby's.
Denk ik ook een reden dat hij niet bij een Mercedes had getekend.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Toen wel., maar ik denk dat als Max nu van team zou wisselen dat hij de voorwaarden zelf op steldquote:Op zaterdag 27 september 2025 13:02 schreef shiz het volgende:
[..]
Denk ik ook een reden dat hij niet bij een Mercedes had getekend.
Hij mocht eigenlijk ook niet skiën... laat staan dat een team z'n driver laat (sim)racen in andere klassen.
Maar dat het is juist... dat doet geen afbreuk aan Max' F1 performance... in tegendeel, dat lijkt hem de edge te geven.
RBR laat hem die vrijheid... denk dat een Mercedes dat niet zo snel had gedaan.
Ik hoor het ook.. hij zegt zelfs dat max bijna de hele race gaat rijden.quote:
Denk niet dat het hem geld kost.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Of je het nu zelf hebt of makkelijk sponsors kan vinden, het helpt iig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat het hem geld kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |