SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Max doet eerste stint en Franz de 2equote:Op zaterdag 27 september 2025 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Straks kijken of die Chris dezelfde pace kan handhaven
Als die op 8.00 zit doet ie het goedquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat zou wel apart zijn.. Maar ik hoop het met je mee.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hadden ze gisteren niet gezegd dat hij vorige maand nog kampioen in zijn klasse geworden is (Porsche?)?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ze hebben alle tijd.. Kopje koffie ..
Max huurt Emil Frey Racing in om zijn auto te runnenquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is dit een combi van verstappenracing.com en Emil Frey Racing team ? Of zoiets?
Aha.. Dus hij levert rijders, tactiek, wensen, en hun de techniek?quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max huurt Emil Frey Racing in om zijn auto te runnen
Geen idee, volg zelf alleen F1-2quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:56 schreef shiz het volgende:
[..]
Hadden ze gisteren niet gezegd dat hij vorige maand nog kampioen in zijn klasse geworden is (Porsche?)?
Ook 4 nieuwe wielen elke keer?quote:Op zaterdag 27 september 2025 13:00 schreef Tijn het volgende:
Heel vergelijkbaar met m'n eigen tankstops dit, behalve dat ik meestal een chocoladecroissantje haal
Iig is die Lulham geen pannenkoek.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee, volg zelf alleen F1-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |