Het brengt Red Bull wel veel content iigquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, hangt helemaal van de deal met de sponsors af, voor een Red Bull bijvoorbeeld zijn het peanuts.
Maar deze race is niet een specifieke deal en de rest van het jaar heb je 0 exposure en sponsoren ze enkel het team omdat Max dat heeft uitonderhandeld. Het team is gewoon een kostenpost voor Max.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het brengt Red Bull wel veel content iig
Ach kinderen kosten ook geldquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar deze race is niet een specifieke deal en de rest van het jaar heb je 0 exposure en sponsoren ze enkel het team omdat Max dat heeft uitonderhandeld. Het team is gewoon een kostenpost voor Max.
Er staat Verstappen dot com op.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet, hangt helemaal van de deal met de sponsors af, voor een Red Bull bijvoorbeeld zijn het peanuts.
Mooie helmquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het damesteam tankt de achterbank vol![]()
[ afbeelding ]
Dit seizoen F1 is ook wel heerlijk. Al was die laatste race echt balquote:
Doe jij al aan endurance racing op de simquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit seizoen F1 is ook wel heerlijk. Al was die laatste race echt balgelukkig heb ik die uitgesteld gezien.
Wat een amateurquote:Op zaterdag 27 september 2025 14:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lulham is 40s langzamer dan Max. Maar lulham heeft last van slow zones
Nee nog niet. Meer grand prix racing en rally rijden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe jij al aan endurance racing op de sim
Wanneer mag ik bij je instappen?quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee nog niet. Meer grand prix racing en rally rijden.
Is het zo moeilijk te begrijpen dat Verstappen dat uit heeft onderhandeld, wat ik al zei, voor Red Bull zijn het peanuts.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er staat Verstappen dot com op.
Beetje lullig voor hem.quote:
Als er Verstappen dot com op staat zal Verstappen dot com ook wel betrokken zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te begrijpen dat Verstappen dat uit heeft onderhandeld, wat ik al zei, voor Red Bull zijn het peanuts.
En misschien zit er wel eigen geld in, maar de kans dat dit niet zo is, acht ik groter.
Maar dat uitonderhandelen kost hem dan dus al geld, want dat had je ook als extra salaris kunnen pakken. Daarnaast overschat jij echt wat een sponsor betaald voor een plekje in dit soort raceklasses, dit zijn geen winstgevende of break-even raceklasses, dit zijn gewoon dure hobbies van mensen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het zo moeilijk te begrijpen dat Verstappen dat uit heeft onderhandeld, wat ik al zei, voor Red Bull zijn het peanuts.
En misschien zit er wel eigen geld in, maar de kans dat dit niet zo is, acht ik groter.
Ja uiteraard, maar dat hoeft toch niets financieels in te houden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als er Verstappen dot com op staat zal Verstappen dot com ook wel betrokken zijn.
Ja. En misschien wel. Maar het boeit verder niet. Als niemand hier de absolute feiten kent.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar dat hoeft toch niets financieels in te houden.
Als je kijk naar het marketing budget van Red Bull en je hebt de beste rijder ter wereld die je op deze manier tevreden houdt, blijven het nog steeds peanuts.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:28 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat uitonderhandelen kost hem dan dus al geld, want dat had je ook als extra salaris kunnen pakken. Daarnaast overschat jij echt wat een sponsor betaald voor een plekje in dit soort raceklasses, dit zijn geen winstgevende of break-even raceklasses, dit zijn gewoon dure hobbies van mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |