abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 september 2025 @ 08:10:55 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_218881388
quote:
Naam van Elon Musk duikt op in vrijgegeven Epstein-documenten

In vrijgegeven documenten in het onderzoek naar de veroordeelde zedendelinquent Jeffrey Epstein is de naam van Elon Musk opgedoken. Het zou gaan om een mogelijk bezoek van Musk aan Epsteins privé-eiland in 2014, zo blijkt uit nieuwe vrijgegeven documenten.

De documenten, die zijn gedeeld door Democraten in het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden, vermelden Musk als een mogelijke bezoeker op 6 december 2014, zes jaar nadat Epstein officieel geregistreerd werd als zedendelinquent. In de agenda van Epstein staat de notitie: "Herinnering: Elon Musk naar eiland 6 Dec (gaat dit nog door?)." Epstein bezat destijds twee privé-eilanden op de Amerikaanse Maagdeneilanden.

Musk heeft zelf gereageerd op een bericht op X over het onderwerp: "Dit is onjuist", schrijft hij, zonder verder uit te weiden.

In de documenten worden ook nieuwe details onthuld over prins Andrew, die eerder al werd gelinkt aan Epstein. Volgens de documenten was de Britse prins op 12 mei 2000 passagier op een vlucht met Epsteins privéjet. De vlucht ging van New Jersey naar Florida, samen met Epstein, diens voormalige vriendin Ghislaine Maxwell en twee andere onbekende personen. Hun namen zijn weggelakt.

De aanwezigheid van prins Andrew op de vlucht werd eerder besproken tijdens het proces tegen Maxwell, die in 2021 werd veroordeeld voor haar rol in de sekshandelszaak van Epstein. De prins is al langere tijd onderwerp van controverse, nadat hij werd aangeklaagd door Virginia Giuffre. Giuffre, die eerder dit jaar een einde aan haar leven maakte, beweerde dat de prins haar had misbruikt. Hij ontkende de beschuldigingen, maar schikte de rechtszaak in 2022, waarna hij een aanzienlijk deel van zijn koninklijke titels verloor.

In de documenten staan ook een geplande lunch met techmiljardair Peter Thiel op 27 november 2017 en een ontbijt met conservatief politiek strateeg Steve Bannon op 16 februari 2019. Dat is slechts enkele maanden voordat Epstein werd aangeklaagd voor sekshandel met minderjarigen. Bannon was Trumps belangrijkste strateeg en Thiel is, net als Musk, een belangrijke geldschieter voor de Republikeinse partij.
Ruzie met Trump

De documenten zijn door het ministerie van Justitie verstrekt aan de toezichtscommissie van het Huis van Afgevaardigden. Deze commissie onderzoekt hoe de aanklachten van sekshandel tegen Epstein, die in 2019 in de gevangenis overleed, zijn afgehandeld. De Democratische minderheid van de commissie heeft de documenten naar buiten gebracht.

Sara Guerrero, een woordvoerder van de toezichthoudende commissie zei nadat de documenten waren vrijgegeven: "Het zou voor elke Amerikaan duidelijk moeten zijn dat Jeffrey Epstein bevriend was met enkele van de machtigste en rijkste mannen ter wereld. Elk nieuw document dat naar buiten komt, levert nieuwe informatie op, terwijl we werken aan gerechtigheid voor de overlevenden en slachtoffers."

Ondertussen schreef Eric Swalwell, een Democratisch afgevaardigde uit Californië, na de publicatie van de documenten op X: "Trump laat zien dat Elon Musk in de Epstein-documenten voorkomt. Wraak voor het feit dat Elon Trump ontmaskerde? Elon, wat weet jij over Trumps betrokkenheid?"

Hier wijst Swalwell op de eerdere onthulling van Musk over dat de naam van de president van de Verenigde Staten voorkwam in de documenten. Dat resulteerde in een openlijk via (sociale) media uitgevochten ruzie tussen de twee.
Oud nieuws

De Republikeinse Partij uitte namens het toezichtscomité scherpe kritiek op het besluit van de Democraten om de informatie openbaar te maken. "Dit is oud nieuws. Het is triest hoe Democraten zo gemakkelijk documenten achterhouden waarin de namen van Democratische functionarissen voorkomen. Opnieuw stellen ze politiek boven de slachtoffers. We brengen de namen binnenkort naar buiten."

De Democraat Robert Garcia, het hoogste lid van de commissie, ontkende de aantijgingen fel. "Het maakt ons niet uit hoe rijk of machtig je bent, of je nu Democraat of Republikein bent. Als je in de Epstein-documenten staat, zullen we dat aan het licht brengen en gerechtigheid brengen voor de overlevenden."

https://nos.nl/artikel/25(...)n-epstein-documenten
--------

En dan nog ontkennen ook :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_218881396
Dus Musk is Pedo?
pindazakje
pi_218881423
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 08:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Dus Musk is Pedo?
Nee is weer een Russiahoax.
pi_218881424
De klusjesman.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218881429
Niet alleen Musk, ook Peter Thiel en Steve Bannon.
pi_218881434
Tijd om alles vrij te geven.
Hier die pagina's.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218881464
Daar gaat je volgende held @Starhopper
  zaterdag 27 september 2025 @ 08:41:55 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218881481
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 08:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Dus Musk is Pedo?
Als dat zo was zou het onder Biden al vrijgegeven zijn.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zaterdag 27 september 2025 @ 08:46:07 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218881503
Oeh, ik spring ook even op deze hypetrain. Wat is dit SPANNEND!
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218881548
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 september 2025 08:41 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Je insinueert hiermee dat Biden of zijn partij zelf niks te verbergen had. Waarom denk je dat te kunnen doen?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218881613
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 08:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je insinueert hiermee dat Biden of zijn partij zelf niks te verbergen had. Waarom denk je dat te kunnen doen?
Dus dat is de reden dat Trump de vrijgave steeds frustreert. Dank voor dit inzicht!
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_218881627
Moeten ze zelf weten
lol
pi_218881714
@Hyaenidae
sta jij ook op die lijst?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218881723
quote:

[..]
Vreemde redenatie.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 27 september 2025 @ 09:24:59 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218881729
Gooi gewoon alle informatie op straat, leuk dat mensen hennie hunnie spelletjes willen gaan spelen, laat maar zien wie er allemaal op staat. Het is niet een Dems of Reps ding maar waarschijnlijk een rijke klootzak ding.
pi_218881770
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2025 09:23 schreef Viesdik het volgende:
@:Hyaenidae
sta jij ook op die lijst?
Geen idee, maar ik was vroeger kind aan huis bij ome Jeffrey _O_
pindazakje
pi_218881785
Maak gewoon alle namen van die viespeuken openbaar, hebben we dat ook gehad
pi_218881838
Vandaar dat hij natuurlijk gauw die tweet tegen Trump liet verwijderen.

Of het kan zijn dat Trump een vies spelletje speelt en Trump hem erin heeft laten zetten om hem te pakken. Zal me helemaal niet verbazen.
  zaterdag 27 september 2025 @ 09:37:44 #19
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218881850
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 09:30 schreef BeriBeri het volgende:
Ali B
pi_218881861
quote:

[..]
Nah want er staan ook genoeg bekende Democraten op die lijst. Zo gijzelen ze elkaar.
pi_218881932
quote:
Iemand die op de lijst staat is niet automatisch een viespeuk.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218881964
quote:
Want?

Dutroux had vast ook wel namen van bekenden op zijn verjaardagskalender staan...
:')
pi_218881994
Één ding weet ik zeker, mocht ik ooit een grote klapper winnen in één of andere loterij of zo en hardstikke steenrijk worden, dan blijft ik uit de buurt van al die andere Multi-miljonairs. Ik blijf weg bij feesten en prive-eilanden en als er dan zaken moeten worden gedaan gebeurt dat wel via tussenpersonen.
Lijkt me veel veiliger en gezonder.
  zaterdag 27 september 2025 @ 10:33:52 #24
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218882305
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2025 09:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Één ding weet ik zeker, mocht ik ooit een grote klapper winnen in één of andere loterij of zo en hardstikke steenrijk worden, dan blijft ik uit de buurt van al die andere Multi-miljonairs. Ik blijf weg bij feesten en prive-eilanden en als er dan zaken moeten worden gedaan gebeurt dat wel via tussenpersonen.
Lijkt me veel veiliger en gezonder.
Waarschijnlijk kom je toch niet binnen bij zulke clubjes als je 'ordinair' het geld gewonnen hebt. Je hebt dan wel geld, maar nog steeds geen connecties en macht in de politiek. En dat is juist waar die clubjes vaak om draaien.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_218882411
Ja, leuk.

En nu de volledige lijst graag.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')