abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218976868
quote:
Medeverdachte diefstal fatbike ‘in shock’ na overlijden Jerryson (15): ‘Hij heeft de schoten ook gehoord’
De 15-jarige Jerryson uit Gouda overleed afgelopen week na het beroven een fatbike, toen hij werd neergeschoten door een agent. Een 15-jarige medeverdachte van de beroving verkeert volgens zijn advocaat nog altijd in shock door dit nieuws. ‘Ze kenden elkaar goed, dus hij is erg verdrietig’, aldus Gökhan Özveren.

De advocaat laat weten dat zijn jonge cliënt volledig meewerkt aan het onderzoek van justitie. De jongen uit Capelle aan den IJssel zou samen met twee anderen een fatbike hebben geroofd onder bedreiging van een vuurwapen. Over de toedracht hiervan wil de advocaat niets delen. “Maar mijn client zal volledige openheid geven”, zegt hij.
De jongen is geschrokken van de gebeurtenissen. “Hij heeft de schoten ook gehoord tijdens zijn eigen arrestatie. Ik kan wel zeggen dat hij echt in shock verkeert”, aldus advocaat Özveren.
https://www.rijnmond.nl/n(...)-schoten-ook-gehoord
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218976878
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 18:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Arme ziel ;(
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_218976884
Laten we ook een crowdfunding voor hem houden
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
  donderdag 9 oktober 2025 @ 18:16:15 #129
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218976919
quote:

[..]

lekker voor hem
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 9 oktober 2025 @ 19:21:10 #130
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218977366
quote:

[..]

Bedankt, Gökhan.
pi_218978170
quote:
Medeverdachte diefstal fatbike ‘in shock’ na overlijden Jerryson (15): ‘Hij heeft de schoten ook gehoord’
De 15-jarige Jerryson uit Gouda overleed afgelopen week na het beroven een fatbike, toen hij werd neergeschoten door een agent. Een 15-jarige medeverdachte van de beroving verkeert volgens zijn advocaat nog altijd in shock door dit nieuws. ‘Ze kenden elkaar goed, dus hij is erg verdrietig’, aldus Gökhan Özveren.

De advocaat laat weten dat zijn jonge cliënt volledig meewerkt aan het onderzoek van justitie. De jongen uit Capelle aan den IJssel zou samen met twee anderen een fatbike hebben geroofd onder bedreiging van een vuurwapen. Over de toedracht hiervan wil de advocaat niets delen. “Maar mijn client zal volledige openheid geven”, zegt hij.
De jongen is geschrokken van de gebeurtenissen. “Hij heeft de schoten ook gehoord tijdens zijn eigen arrestatie. Ik kan wel zeggen dat hij echt in shock verkeert”, aldus advocaat Özveren.
https://www.rijnmond.nl/n(...)-schoten-ook-gehoord
Mooi!
Goede les dan voor deze "arme" jongen.
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:25:19 #132
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_218978356
Het is natuurlijk best lelijk schrikken dat als je mensen met een vuurwapen bedreigd een dergelijk wapen ook tegen jezelf gebruikt kan en mag worden.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_218978445
Als ik over een jaar of 10 heel erg ziek word missen we wel een hele goede arts :N
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218978470
quote:

[..]

Deze negroïde medemens gaat nog wel vaker schoten horen in zijn leven. Tegenover de media doet hij zielig, tegenover zijn matties heeft hij straks de grootste verhalen.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')