Vergelijking gaat ook niet op.quote:Op zaterdag 27 september 2025 12:33 schreef roos94 het volgende:
[..]
Denk je werkelijk als Jerryson in precies dezelfde situatie Amalia was, dat ze Amalia hadden doodgeschoten?die hadden ze écht niet doodgeschoten. Ze zouden alles doen om dr uit te schakelen, maar niet dat.
Dat idee had ik ook niet. Wel dat er een groep is welke altijd de slachtofferkaart trekt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:24 schreef deedeetee het volgende:
Weet niet in hoeverre het klopt wat een zwarte buurman van mijn zoon die mensen kent ( familie geloof ik ) die Jerry bezig hebben gezien zegt :
Volgens die man zou hij met het wapen in de hand met zijn arm verschillende bewegingen hebben gemaakt als om te richten en voor het oog gedreigd hebben te schieten, zich juist hebben om willen draaien met pistool in de hand richting de agent die hem waarschuwde en toen hij werd neergeschoten.
Maar er is immers een filmpje geweest van dit voorval ? Daar moet dat toch ook te zien zijn geweest ?
Het is dus iig niet zo dat alle zwarte mensen hem een zielig slachtoffer vinden. Deze buurman dacht daar anders over.
Het enige filmpje wat te zien is is nog geen 3 seconden, waarbij je alleen 3 schoten hoort en hem over een hekje zie klimmen (zie laatste link OP)quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:24 schreef deedeetee het volgende:
Weet niet in hoeverre het klopt wat een zwarte buurman van mijn zoon die mensen kent ( familie geloof ik ) die Jerry bezig hebben gezien zegt :
Volgens die man zou hij met het wapen in de hand met zijn arm verschillende bewegingen hebben gemaakt als om te richten en voor het oog gedreigd hebben te schieten, zich juist hebben om willen draaien met pistool in de hand richting de agent die hem waarschuwde en toen hij werd neergeschoten.
Maar er is immers een filmpje geweest van dit voorval ? Daar moet dat toch ook te zien zijn geweest ?
Het is dus iig niet zo dat alle zwarte mensen hem een zielig slachtoffer vinden. Deze buurman dacht daar anders over.
Geen idee, het filmpje van dumpert duurde welgeteld twee seconden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 15:24 schreef deedeetee het volgende:
Amalia was vermoedelijk niet weggerend na een bevel van de politiequote:Op zaterdag 27 september 2025 09:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Mensen die over huidskleur en leeftijd beginnen.
Ook al was het prinses Amalia die met een pistool in haar handen stond te zwaaien, als het een kwestie is van jij of die ander en je de kans krijgt om jezelf te verdedigen dan schiet je! Punt!
quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die tekst ook bij de crowdfunding:
Met pijn in ons hart delen we het verlies van Jerry Noor. Hij was pas 15 jaar en hij had nog een heel leven voor zich. Hij was een lieve, rustige en loyale jongen. Zijn zachte karakter maakte hem bijzonder voor iedereen die hem kende. Zijn gemis is nu al onbeschrijfelijk groot.
Jerry woonde in Gouda met zijn (pleeg)moeder Marian, maar hij kwam uit Capelle. Hij hield van muziek en dansen. Dan speelde hij muziek op z'n kamer, en daar danste hij dan op. Hij speelde ook graag op de PlayStation en hij had heel veel vrienden.
Marian, zijn vrienden, iedereen zag Jerry graag. Zijn moeder was alles voor hem en hij voor haar. Zij is actief in de gemeenschap als vrijwilliger. Hij was goud voor de mensen om hem heen, vooral voor zijn vrienden. Zijn trouw en vriendschap waren onvoorwaardelijk.
Thuis hadden ze het niet breed en Jerry had geen makkelijke start gehad in het leven. Hij heeft nooit een eerlijke kans gekregen in deze wereld. En nu is hij op een gruwelijke wijze weggenomen. De familie hoopt dat hij nu op een betere, rustige plek is. Dat verdient hij.
Deze inzameling is bedoeld voor Jerry's familie en andere nabestaanden. Voor een waardig afscheid, en om te helpen met de kosten van een advocaat.
Als je wat kunt missen, zijn we je daar heel dankbaar voor.
Groet,
Een groep mensen met een gebroken hart
*Alle opgehaalde donaties gaan rechtstreeks naar Jerry's familie. Het opgehaalde geld zal gestort worden op de rekening van Jerry's (pleegzus) Kimberly.
Het voorspelbare riedeltje van het was zo'n lieve jongen, dat doet ie anders nooit.
Ook en passant de maatschappij nog even de schuld geven van hij heeft nooit een echte kans gehad, alsof we het hier hebben over de favelas van Zuid Amerika. Hij had nota bene een fatbike (die blijkbaar daarna gejat of verpatst was) en een Playstation.
Ik vraag me dan wel af wat voor soort games hij daarop speelde.
Er heeft er 1 anoniem 1000 euro geschonken. Uit welke hoek moeten we dat nou zoeken?
Zal deze Kimberly wel zijn: https://www.kitlv.nl/people/jansen-kimberly/quote:Jeleesa Lynch organiseert deze inzamelingsactie namens Kimberly Jansen.
quote:she focused on African American history and U.S. politics, which deepened her understanding of the legacies of slavery, racialized language policies, and resistance—among other things—through language, themes that also inform her current research.
Maar snap je het niet? Het was racisme.quote:Op zondag 28 september 2025 00:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een crowdfunding vanwege de dood van een crimineel? Wat voor een ongelooflijke plaat heb je dan wel niet voor je harses? Om nog maar niet te beginnen over diegene die nog gaan doneren ook.
Is ook gewoon een mens.quote:Op zondag 28 september 2025 00:00 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een crowdfunding vanwege de dood van een crimineel? Wat voor een ongelooflijke plaat heb je dan wel niet voor je harses? Om nog maar niet te beginnen over diegene die nog gaan doneren ook.
Nou die pleegzus heeft wel wat meer van haar leven gemaakt dan Jerry(son). Dus het kon wél.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
[..]
Zal deze Kimberly wel zijn: https://www.kitlv.nl/people/jansen-kimberly/
[..]
Dit.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
helemaal niet triest voor die familie, zij zadelen de hele samenleving op met hun slechte opvoeding. Als je 1 kind verliest aan de gevangenis en de ander aan een politiekogel zou je excuses moeten maken aan de Nederlandse samenleving.
En dan nog het gore lef hebben om over racisme te beginnen.
Wat maakt het uit? Al schoten ze hem in zijn voorhoofd. Hij heeft een gewapende beroving en mishandeling gepleegd. Dat is voldoende om hem neer te schieten. Als hij daarbij dood gaat is dat jammer.quote:Op zaterdag 27 september 2025 17:36 schreef deedeetee het volgende:
Ik weet t verder ook niet, maar het verhaal dat hij zich aan t omdraaien was toen hij werd neergeschoten sluit wel aan bij de verklaring van de politie dat hij niet ( recht ) in zijn rug is geschoten.
Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op zondag 28 september 2025 01:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Al schoten ze hem in zijn voorhoofd. Hij heeft een gewapende beroving en mishandeling gepleegd. Dat is voldoende om hem neer te schieten. Als hij daarbij dood gaat is dat jammer.
In ieder geval geld dat als je te maken hebt met iemand met een vuurwapen tegenover je dat je wat mij betreft gerust mag schieten. Het speelt geen rol hoe oud of hoe verstandelijk begaafd diegene met het vuurwapen is, daar heb je geen tijd voor om dat allemaal in te calculeren voordat je zelf dood tegen de grond ligt.quote:Op zondag 28 september 2025 08:05 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar.
Ze zullen hem hebben proberen te benaderen zodat hij zich zou overgeven, dan was er nooit geschoten.
Kennelijk trok hij toen opnieuw zijn wapen, en ja, dan wordt ie voor zijn flikker geschoten.
Maar ook echt. En dan de schaamteloosheid een herdenking te organiseren en het aller ergste vind ik nog wel de media die er bovenop duikt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
helemaal niet triest voor die familie, zij zadelen de hele samenleving op met hun slechte opvoeding. Als je 1 kind verliest aan de gevangenis en de ander aan een politiekogel zou je excuses moeten maken aan de Nederlandse samenleving.
En dan nog het gore lef hebben om over racisme te beginnen.
Dat zeg ik, als het jochie gewoon had geluisterd, en braaf op zijn knieën was gaan zitten met zijn handen achter op zijn hoofd was een geen agent die had geschoten. Zelfs niet met een vuurwapen op zak.quote:Op zondag 28 september 2025 10:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
In ieder geval geld dat als je te maken hebt met iemand met een vuurwapen tegenover je dat je wat mij betreft gerust mag schieten. Het speelt geen rol hoe oud of hoe verstandelijk begaafd diegene met het vuurwapen is, daar heb je geen tijd voor om dat allemaal in te calculeren voordat je zelf dood tegen de grond ligt.
Als je zelf een lijk bent heb je niet veel aan die hulde en lof dat je politiek correct, terughoudend en voorzichtig te werk bent gegaan.
Vol zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:52 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die tekst ook bij de crowdfunding:
Met pijn in ons hart delen we het verlies van Jerry Noor. Hij was pas 15 jaar en hij had nog een heel leven voor zich. Hij was een lieve, rustige en loyale jongen. Zijn zachte karakter maakte hem bijzonder voor iedereen die hem kende. Zijn gemis is nu al onbeschrijfelijk groot.
Jerry woonde in Gouda met zijn (pleeg)moeder Marian, maar hij kwam uit Capelle. Hij hield van muziek en dansen. Dan speelde hij muziek op z'n kamer, en daar danste hij dan op. Hij speelde ook graag op de PlayStation en hij had heel veel vrienden.
Marian, zijn vrienden, iedereen zag Jerry graag. Zijn moeder was alles voor hem en hij voor haar. Zij is actief in de gemeenschap als vrijwilliger. Hij was goud voor de mensen om hem heen, vooral voor zijn vrienden. Zijn trouw en vriendschap waren onvoorwaardelijk.
Thuis hadden ze het niet breed en Jerry had geen makkelijke start gehad in het leven. Hij heeft nooit een eerlijke kans gekregen in deze wereld. En nu is hij op een gruwelijke wijze weggenomen. De familie hoopt dat hij nu op een betere, rustige plek is. Dat verdient hij.
Deze inzameling is bedoeld voor Jerry's familie en andere nabestaanden. Voor een waardig afscheid, en om te helpen met de kosten van een advocaat.
Als je wat kunt missen, zijn we je daar heel dankbaar voor.
Groet,
Een groep mensen met een gebroken hart
*Alle opgehaalde donaties gaan rechtstreeks naar Jerry's familie. Het opgehaalde geld zal gestort worden op de rekening van Jerry's (pleegzus) Kimberly.
Het voorspelbare riedeltje van het was zo'n lieve jongen, dat doet ie anders nooit.
Ook en passant de maatschappij nog even de schuld geven van hij heeft nooit een echte kans gehad, alsof we het hier hebben over de favelas van Zuid Amerika. Hij had nota bene een fatbike (die blijkbaar daarna gejat of verpatst was) en een Playstation.
Ik vraag me dan wel af wat voor soort games hij daarop speelde.
Er heeft er 1 anoniem 1000 euro geschonken. Uit welke hoek moeten we dat nou zoeken?
Nee is. Leeft alleen niet meer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |