SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt de OP ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:28 schreef mario390 het volgende:
popcorn en himbeereis spelen
bea fiedler, dolly dollar en de dikke
van de lemon..filme popsicle“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe je mee met de bingo ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tis een vreemdling zeker ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoor wie klopt daar zachtjes op het raam“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die verdwaald is zeker
naja ik haal zon nog nacht door no Problem.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb met jou regelmatig dat wanneer ik ga slapen en de volgende dag weer wakker word je er nog steeds bent.quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:35 schreef kree het volgende:
die verdwaald is zeker
naja ik haal zon nog nachtbof door. no Problem.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
definieer volgende dag, LOL dar zijn we al dik, als ik moest werken dan had ik nog uur nl.quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb met jou regelmatig dat wanneer ik ga slapen en de volgende dag weer wakker word je er nog steeds bent.Do what you love, love what you do!![]()
naja maakt ook niet uit. ff tekenen spel pictonary vind ik altijd wel leuk. maar moet ff pennetje van apple opladen.Do what you love, love what you do!![]()
Vorige keer was echt extreem. Toen was je er om 1 uur in de middag nog zonder slaap.quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:39 schreef kree het volgende:
[..]
definieer volgende dag, LOL dar zijn we al dik, als ik moest werken dan had ik nog uur nl.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet het. maar goed dat waren wel ff vrije dagen dan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige keer was echt extreem. Toen was je er om 1 uur in de middag nog zonder slaap.
niet dat ik me erover moet verantwoorden trouwens, ik ben hier wanneer ik denk is leuk ej meer niet.
Do what you love, love what you do!![]()
Heb het zeker niet over verantwoorden. Ik heb ooit 30 uur gepost. Dat was een challenge.quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
weet het. maar goed dat waren wel ff vrije dagen dan.
niet dat ik me erover moet verantwoorden trouwens, ik ben hier wanneer ik denk is leuk ej meer niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denk niet dat ooit gehaald ik, maarja heb soms mijn buien en dingen hequote:Op zaterdag 27 september 2025 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het zeker niet over verantwoorden. Ik heb ooit 30 uur gepost. Dat was een challenge.
net als iedereen wat heeft.Do what you love, love what you do!![]()
Prima hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:52 schreef kree het volgende:
[..]
denk niet dat ooit gehaald ik, maarja heb soms mijn buien en dingen he
net als iedereen wat heeft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ooit 9 uur geneukt. Dat was waanzin.quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb het zeker niet over verantwoorden. Ik heb ooit 30 uur gepost. Dat was een challenge.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik hou er altijd van als er niet oordelen zijn. LOL het heeft geen nut ook nl behalve discussie maken.quote:
Boeie het boeit mij niet wat jullie doen en zo moet het andersom ook zijn, snap soms echt de drama niet. markje ben ik mss te simpel.Do what you love, love what you do!![]()
Is toch vrij normaal.quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb ooit 9 uur geneukt. Dat was waanzin.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat zeggen wat je denkt is trouwens ander verhaal. want dat moet wel kunnen.Do what you love, love what you do!![]()
ja maja valt wel mee, maargoed ik ben een extremist hierinquote:
Ik kan dat nu niet meer hoor. Moet er niet eens aan denken zeg.quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja maja valt wel mee, maargoed ik ben een extremist hierin
Sowieso.quote:Op zaterdag 27 september 2025 04:55 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou er altijd van als er niet oordelen zijn. LOL het heeft geen nut ook nl behalve discussie maken.
Boeie het boeit mij niet wat jullie doen en zo moet het andersom ook zijn, snap soms echt de drama niet. markje ben ik mss te simpel.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
daarom soms midden in de nacht of vroege ochtend is het hier nog soms leukste.Do what you love, love what you do!![]()
tuurlijk welquote:Op zaterdag 27 september 2025 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan dat nu niet meer hoor. Moet er niet eens aan denken zeg.Do what you love, love what you do!![]()
Alleen wanneer jij er niet bent.quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:00 schreef kree het volgende:
daarom soms midden in de nacht of vroege ochtend is het hier nog soms leukste.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 05:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Alleen wanneer jij er niet bent.
kan die oude Beethoven nog ff zich in zijn graf om omdraaien, maar toch goed gemaakt
kan die oude Beethoven nog ff zich in zijn graf om omdraaien, maar toch goed gemaakt
Klinkt gayquote:Op zaterdag 27 september 2025 05:03 schreef kree het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
film van?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hohoho dit is een master film en als je hem niet gezien hebt dan moet je hem zeker kijken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Whiplash. Die heb jij me aangeraden.quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:07 schreef kree het volgende:
andere is die van die drummer. hoe heet ie ook alweer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja die ja, ooit nog gekeken?quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whiplash. Die heb jij me aangeraden.Do what you love, love what you do!![]()
Jazeker, echt een topfilm.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen goede planning freon.quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:14 schreef KoningWouter het volgende:
Morgen maar even de huisartsenpost bellen voor die pillen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
grappige is, niet meer te zien nu op netfixl. fuck legaal streaming.Do what you love, love what you do!![]()
ben goedkoper uit met illegale shit, echt, hun serie toen en weg, waarom?Do what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dikke prima hier. En met u , gezin en de rest ?quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee FF!
Lang niet gezien freon, hoe ist?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks te klagen he, donderdag beginnen bij nieuwe baan, kringloop ff on hold gezet. De kleine is wel wat lastig met moeilijk drinken en slapen gaat niet geweldig overdag maar ach, dat zijn slechts fasesquote:Op zaterdag 27 september 2025 05:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier. En met u , gezin en de rest ?
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Straks de tandjes. Dat is ook vaak lastig.quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Niks te klagen he, donderdag beginnen bij nieuwe baan, kringloop ff on hold gezet. De kleine is wel wat lastig met moeilijk drinken en slapen gaat niet geweldig overdag maar ach, dat zijn slechts fases“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb zo'n vermoeden dat dat niet lang meer duurt en daarom wat moeilijk drinkt, al zit haar neusje ook veel dichtquote:Op zaterdag 27 september 2025 05:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks de tandjes. Dat is ook vaak lastig.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik heb site dutchvoyeur geopend,quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straks de tandjes. Dat is ook vaak lastig.
de gevt seit 2017 niet meer, maar
met waybackmachine gaat open![]()
Wat leuk ook die nieuwe job. Je flikt het toch maar even.quote:
Was ook wel erg grappig eigenlijk, op de pof (al was er wel een vacature) onvoorbereid een winkel binnenlopen, meteen gesprek hebben, daar al de sprintrace winnen, daarna weer gesprek waarmee ik op pole kom te staan en de race win uiteindelijk. Ik zei al tegen arbeidsdeskundige: Ik kwam aan in een roeiboot met de riemen die ik had en verlaat de winkel met een superjachtquote:Op zaterdag 27 september 2025 05:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat leuk ook die nieuwe job. Je flikt het toch maar even.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dan Kikt het dus.quote:Op zaterdag 27 september 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was ook wel erg grappig eigenlijk, op de pof (al was er wel een vacature) onvoorbereid een winkel binnenlopen, meteen gesprek hebben, daar al de sprintrace winnen, daarna weer gesprek waarmee ik op pole kom te staan en de race win uiteindelijk. Ik zei al tegen arbeidsdeskundige: Ik kwam aan in een roeiboot met de riemen die ik had en verlaat de winkel met een superjacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mooi manquote:Op zaterdag 27 september 2025 05:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Was ook wel erg grappig eigenlijk, op de pof (al was er wel een vacature) onvoorbereid een winkel binnenlopen, meteen gesprek hebben, daar al de sprintrace winnen, daarna weer gesprek waarmee ik op pole kom te staan en de race win uiteindelijk. Ik zei al tegen arbeidsdeskundige: Ik kwam aan in een roeiboot met de riemen die ik had en verlaat de winkel met een superjacht![]()
![]()
lekkere HR meiden die ze daar voor aannemen, en totaal niet weten wat het werk is. mooi lullen kom je een eind mee, geloof mij maar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 06:01 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ik vond de sollicitatieprocedure wel KiKeDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: