SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Rob.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sapperdeflap.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe op hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mit senf ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ach jullie weten geen reet van wat er op tv was vroeger als kind? of wel toch en ik ben van "83Do what you love, love what you do!![]()
telekidsquote:Op zaterdag 27 september 2025 01:09 schreef kree het volgende:
ach jullie weten geen reet van wat er op tv was vroeger als kind? of wel toch en ik ben van "83![]()
Senf bedoelde ik.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is allemaal youtubequote:Op zaterdag 27 september 2025 01:10 schreef kree het volgende:
van nu he. kijken ze al die shit. zo niet mee eens![]()
Tik Tok.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja toch maar dart was leuk, ik weet echt niet eens wat ze kijken nu. elkaar neerschieten vooral enzo en flitsen dingen animaties....wtfquote:Op zaterdag 27 september 2025 01:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
kijk uit malloot een kokosnootDo what you love, love what you do!![]()
Tijden veranderen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
teveel verwend de huidige generatie als je het mij vraagt.
en de oude boomere die denken dat ze de wereld maakten enzo? terwijl voordeel van alles hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Oneens.quote:Op zaterdag 27 september 2025 01:14 schreef kree het volgende:
teveel verwend de huidige generatie als je het mij vraagt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik had hele lekkere Haxensemmel gegeten in Münchenquote:was wel mit senf
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 27 september 2025 01:16 schreef kree het volgende:
[..]
vertel want moeten we het even over hebben wel
matig dit he? je denkt toch niet dat je mij kunt overtuigen met stuk AI waar ik al zo tegen ben?quote:
wat denk je zelf?Do what you love, love what you do!![]()
denken jongeren nu nog wel zelf. of laten ze net over aan AI. ik zeg het en ben er tegen.Do what you love, love what you do!![]()
kijk black mirror maar ik hou erover op.
Krijg het er toch niet door waarom ik AI zo gevaarlijk vind, AI leert van wat jullie zeggen en dat zijn fouten op fouten. mark my words.Do what you love, love what you do!![]()
ken je Magister?quote:Op zaterdag 27 september 2025 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
matig dit he? je denkt toch niet dat je mij kunt overtuigen met stuk AI waar ik al zo tegen ben?
wat denk je zelf?Uw ADH vitamine Worst
Zat ik ook net aan te denken.quote:Op zaterdag 27 september 2025 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gister ook stukje van Lubach over Magister“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: