Precies wat ik genomen had, op aanraden van de chauffeur, het menu was namelijk in het Kroatisch. Geen idee wat er allemaal op stond.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:18 schreef Hallojo het volgende:
Lekker zo'n grote mixed grill nemenDat kunnen ze daar wel maken.
Ben benieuwd naar je verslagen Kree, geniet van je vakantiequote:Op zondag 5 oktober 2025 06:37 schreef kree het volgende:
[..]
Precies wat ik genomen had, op aanraden van de chauffeur, het menu was namelijk in het Kroatisch. Geen idee wat er allemaal op stond.
Smaakte prima.
In Trebinje zijn we nu trouwens.
Lekker!quote:Op zondag 5 oktober 2025 06:37 schreef kree het volgende:
[..]
Precies wat ik genomen had, op aanraden van de chauffeur, het menu was namelijk in het Kroatisch. Geen idee wat er allemaal op stond.
Smaakte prima.
Gewoon AI gebruiken om het menu te vertalenquote:Op zondag 5 oktober 2025 06:37 schreef kree het volgende:
[..]
Smaakte prima.
Ja het was echt heel slecht. Nu zijn we hier morgenochtend nog een paar uurtjes. Dus hoop dat het dan droog is. Het was nu toch een beetje doorlopen. Het stroomde echt van de regen. Niet echt te zien op die fotoquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Mooie foto kree. Jammer dat het zo regent.
Jawel hoor je ziet het juist goed op de foto (de wolken)quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het was echt heel slecht. Nu zijn we hier morgenochtend nog een paar uurtjes. Dus hoop dat het dan droog is. Het was nu toch een beetje doorlopen. Het stroomde echt van de regen. Niet echt te zien op die foto
De regen is niet te zien inderdaad, wel de paraplu's.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het was echt heel slecht. Nu zijn we hier morgenochtend nog een paar uurtjes. Dus hoop dat het dan droog is. Het was nu toch een beetje doorlopen. Het stroomde echt van de regen. Niet echt te zien op die foto
Jemig das geen "buitje"quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:24 schreef kree het volgende:
https://youtube.com/shorts/N9gxviwybsY?si=K1aBn2a2MXLqYQ1J
Het wordt nu wel beetje droger dus wellicht lopen we zo nog ff in het donker er naartoe.
Het is vlakbij het hotel
En het hield ook niet op. Twee uur door gelopen. Nouja mss straks nog ff en anders morgenochtend. T was alsnog mooi trouwens. Maarja je gaat niet ff rustig alles bekijken in dat weer.quote:
o wat zonde ......quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:24 schreef kree het volgende:
Het wordt nu wel beetje droger dus wellicht lopen we zo nog ff in het donker er naartoe.
Het is vlakbij het hotel
Het zit niet mee met het weer, jemig wat een buiquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:24 schreef kree het volgende:
Het is vlakbij het hotel
Klopt zelfs nu is het nog steeds redelijk druk.quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zonde van de regen! Ik was er 2,5 week terug nog, toen was het bijna 30 graden.![]()
Persoonlijk vond ik dat je het wel op een uurtje gezien had, en het was zeer toeristisch. Maar oke, je wil het natuurlijk wel ff zien, want het is één van de meest bekende plaatjes van de Balkan, met die brug. Die ik overigens opvallend glad vond, dan wil ik niet weten hoe dat in de regen is.![]()
Op naar Sarajevo, hele leuke stad!
Succes!!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:53 schreef kree het volgende:
Sorry trouwens voor de trage updates.
Het is eigenlijk best wel een vrij druk programma met deze groepsreis.
Heb me daar wel een beetje op verkeken.
Hopelijk vanavond tijd voor een verhaaltje en wat foto’s.
Heb het wel nog steeds prima naar mijn zin.
Naar Montenegro vandaag en dan de eerste hike.
Ben benieuwd.
Thanks. Het weer is inmiddels wel wat beter geworden. Af en toe zonnetje en dan is het wel lekker warm.quote:
Het belangrijkste is dat je het naar je zin hebt, je kan altijd na afloop hier nog een verslagje neerzetten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 07:53 schreef kree het volgende:
Sorry trouwens voor de trage updates.
Het is eigenlijk best wel een vrij druk programma met deze groepsreis.
Heb me daar wel een beetje op verkeken.
Hopelijk vanavond tijd voor een verhaaltje en wat foto’s.
Heb het wel nog steeds prima naar mijn zin.
Naar Montenegro vandaag en dan de eerste hike.
Ben benieuwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |