Woon je in een kas ofzo.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
20
Nog steeds geen verwarming aan gehad.
Lekker voor in de winterquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
20
Nog steeds geen verwarming aan gehad.
De verwarming uit houden tot de winter ga ik niet redden denk ik, maar als de temperatuur buiten nog een week of 2 zo blijft zoals nu dan moet eind oktober of begin november wel te doen zijn.quote:
Verwarming heb ik nooit uitstaan , thermostaat standaard op 18quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 13:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De verwarming uit houden tot de winter ga ik niet redden denk ik, maar als de temperatuur buiten nog een week of 2 zo blijft zoals nu dan moet eind oktober of begin november wel te doen zijn.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 16:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
17 graden
Hopelijk blijft dat voorlopig zo
Ik zet hem op 18 als het moet.quote:
Verwarming nog niet aan gehad tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 17:36 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Ik zet hem op 18 als het moet.
Op dit moment staat de boel weer uit want het is veel te warm. (buiten)
Stond geloof ik nu op 19,5.
Erg jammer dit, want bij mij is het vanavond al afgekoeld naar 20,5.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 22:58 schreef StateOfMind het volgende:
Had het niet meer verwacht, maar ik zag zojuist dat het nu 21 graden is binnen
Zonder verwarming dus voor de duidelijkheid.
Niet slecht voor bijna 12 oktober
Haquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erg jammer dit, want bij mij is het vanavond al afgekoeld naar 20,5.
Wel met de kanttekening dat de twee slimme thermometers 20,9 en 20,8 tonen, wat impliceert dat mijn thermostaat naar beneden afrondt.quote:
Wat voor luchtontvochtigers?quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:01 schreef deadly_kiss het volgende:
22.0
Vorige winter een luchtontvochtiger gekocht, dit scheelt echt bijzonder meer dan ik had verwacht. Ik heb nu bijvoorbeeld op zolder 2 flinke wassen uithangen Wat enorm veel vocht afgeeft, toch voelt het comfortabel.
En de machine hebben we eigenlijk met opzet met te weinig vermogen gekocht vanwege het verbruik...als die het niet zou trekken hadden we er een 2e bij gekocht. Maar dit hoeft niet!
Wij "mogen" van onszelf altijd pas na 1nov gaan stoken... in 12jaar in deze woning maar 1x eerder aangezet.
Hoe komt het zo vochtig bij jullie in huis? Ventileren jullie wel voldoende?quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:01 schreef deadly_kiss het volgende:
22.0
Vorige winter een luchtontvochtiger gekocht, dit scheelt echt bijzonder meer dan ik had verwacht. Ik heb nu bijvoorbeeld op zolder 2 flinke wassen uithangen Wat enorm veel vocht afgeeft, toch voelt het comfortabel.
En de machine hebben we eigenlijk met opzet met te weinig vermogen gekocht vanwege het verbruik...als die het niet zou trekken hadden we er een 2e bij gekocht. Maar dit hoeft niet!
Wij "mogen" van onszelf altijd pas na 1nov gaan stoken... in 12jaar in deze woning maar 1x eerder aangezet.
Bij mij ook, maar dat komt door mijn droge humorquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:47 schreef Nattekat het volgende:
Bij mij in huis is de lucht in de winter ook juist irritant droog altijd
21,5quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat komt door mijn droge humor
20,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |